greetzzz

Hi eefje, Ik ben een tijdje naar Ierland geweest en vandaar afwezig. Hier is een link naar info van Kinky en foto's http://weblogs.bnn.nl/new_nomads . Ik geloof dat mijn vriendin al lid is van jouw forum, in ieder geval weet ik dat ik haar op jouw forum getipt heb. Indien ze het nog niet is (door de weerwar en explosieve groei van papagaaien sitesAbbadon ik ben zeer benieuwd naar je blauwgele ara, een vriendin van me heeft er 1 en een gornevleugel, prachtige beesten!
Op mijn forum kun je de hare ook zien, daar zijn ook nog een paar andere ara's.
wizzzzzzzz schreef:Wat heeft het voor zin om dieren uit hun natuurlijke omgeving te halen en voor je eigen plezier achter glas te plaatsen...
Dit zijn alle inheemse dieren die dus niet in een woonkamer thuis horen..vraag mij, ondanks je goede zorgen, of deze dieren werkelijk gelukkig zijn...
Maar jah ieder zijn hobby...ze zien er leuk uit...
Thnx we zijn heel blij met haar. Ik hou ook van kaketoe's en dat komt omdat wij er vroeger 1 voor 42 jaar in de familie hebben gehad, ooit door mijn opa die als stuurman werkte op de koopvaardij meegenomen als kuiken van een lange zeereis. Een wereld vogel... super tam, lief en heel slim. Hij praatte niet zo erg veel maar danste op muziek en vooral muziek van Bob MarleyEefjuh schreef:Wat een supermooie vogel zeg!
Ik blijf ze echt prachtig vinden de ara's, maar mijn voorkeur zal altijd de kaketoe blijven
Het forum is inderdaad veel in gestoken, simpelweg omdat er tegenwoordig vele mensen zijn die een papegaai kopen, zonder te weten wat voor dingen daar allemaal bij komen kijken.
Zelf heb ik namelijk ook het beste geleerd van internet, dus op deze manier draag ik mijn steentje bij
boerderij ?XP-Rene schreef:4 Honden
4 Katten
Aquarium met 28 vissen
2 Ratten
3 Konijnen.
2 Chinchilla's
1 Degoe
4 Cavia's
1 Voliere met 18 vogels
1 Fret
2 Schildpadden (eten geen muizen)
2 rondrennende pubers, die zijn nog het ergst......