Hoe oud was je...
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Extra aanhangsel, nu gesloten, discussie terug naar originele topic: http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?p=150625#150625
Gewijzigd door Bee
Gewijzigd door Bee
ik was 15 toen ik met html begon(of 14 weet niet zeker) en ben op mijn 16e begonnen met php scripten.
Kan trouwens wel verslavend werken dat website layouts en forum layouts schrijven.
Kan trouwens wel verslavend werken dat website layouts en forum layouts schrijven.
DoubleJ - "Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan."
Ik heb vier jaar geleden, toen ik 11 was, HTML geleerd, eind 2002 ben ik begonnen met phpBB knutselwerkjes, daarna een tijd laten liggen, en je ziet wat er tegenwoordig van gekomen is
Sinds een jaar of 1 1/2 maak ik gebruik van XHTML en heel intensief van CSS. Tegenwoordig ben ik bezig XML met XSL, en ben ik regelmatig bezig met wiki's, zoals de Wikipedia.

Sinds een jaar of 1 1/2 maak ik gebruik van XHTML en heel intensief van CSS. Tegenwoordig ben ik bezig XML met XSL, en ben ik regelmatig bezig met wiki's, zoals de Wikipedia.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Vraag me nu wel af of ik de enige ouwe reus (of reuzin

Groetjes
PS Nooit te oud om iets te leren toch?

- Bas
- Contacteer:
Ik begon met PHP toen ik 10 was, omdat ik toen pas internet had 
Maar, daarvoor, deed ik al HTML en DHTML in kladblok (vanaf voorbeelden), en een beetje PHP-handleiding van 4.1.2 lezen... (die zat op een cd van tijdschrift
)

Maar, daarvoor, deed ik al HTML en DHTML in kladblok (vanaf voorbeelden), en een beetje PHP-handleiding van 4.1.2 lezen... (die zat op een cd van tijdschrift

.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Lekker wazige openingspost .. het gaat dus om het voor het eerst werken met php ga ik vanuit?mattle schreef:goed gezecht, paulus!
ik ben niet zo goed in spelling, maar ik ben ook een jong lid.
ik ben namelijk 10 jaar en zit in groep 7

Html voor het eerst toen ik jaar of 12/13 was denk ik en php snap ik weinig van, moet ik me binnenkort maar eens in gaan verdiepen.

Het phpbb systeem opzich is vrij makkelijk aanpasbaar en dat doe ik nu zo'n 2 jaar.

Barki.nl
Met flash ben ik al twee jaar geleden begonnen. Met php (nog) niet en met phpBB een maand geleden.
Really, I'm not out to destroy Microsoft. That will just be a completely unintentional side effect - Linus Torvalds
Greetz, Marco
Greetz, Marco