Denk je dat er leven is op M....
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Denk je dat er leven is op M....
Ik weet het nog niet zekr maar denk van niet 

Nee, wel water
http://nl.wikipedia.org/wiki/Afbeelding ... n_mars.jpg

... Maar ik modereer (nog) niet.
Zolang er geen dampkring is oid lijkt het me lastig voor bacterien om te leven. Je moet toch iets verbranden, wij doen dat met lucht en als er niets is wat het iets tegenhoud gaat het het niets in. 

Moet je natuurlijk wel naar het plaatje kijkenSpambot schreef:Geen mening, ik kan 'm namelijk nergens op baseren.. Dat er water is geeft wel hoop

-
Mars heeft een Dampkring, alleen deze bevat andere stoffen dan onze dampkring.Luuk schreef:Zolang er geen dampkring is oid lijkt het me lastig voor bacterien om te leven. Je moet toch iets verbranden, wij doen dat met lucht en als er niets is wat het iets tegenhoud gaat het het niets in.
... Maar ik modereer (nog) niet.
Op bacterieel niveau zal er hoogst waarschijnlijk wel leven zijn, de tijd zal het leren....
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Wedden dat er in het glas op het plaatje, leven zit? Daarvan ben ik 100% zeker....
Eey, me no stupid huh?
Eey, me no stupid huh?

KNAVIVO DIERENHULP
-
- Contacteer:
Als er water op Mars is, is er misschien ook leven. De grote vraag is: is het intelligent leven?
Sommige mensen denken dat er geen intelligent leven is op Mars. Anders hadden ze ons vast wel een berichtje gestuurd.
Andere mensen denken dat er wel intelligent leven is op Mars. Anders hadden ze ons vast wel een berichtje gestuurd.
Lees het voorgaande nog eens, er staat echt wat er staat!
Meer over dit onderwerp op http://www.missienaarmars.nl
Sommige mensen denken dat er geen intelligent leven is op Mars. Anders hadden ze ons vast wel een berichtje gestuurd.
Andere mensen denken dat er wel intelligent leven is op Mars. Anders hadden ze ons vast wel een berichtje gestuurd.
Lees het voorgaande nog eens, er staat echt wat er staat!
Meer over dit onderwerp op http://www.missienaarmars.nl
Mijn phpBB site: Corsica Prikbord
Of er nu wel of niet leven is op mars boeit me eigenlijk totaal niet. Als ze leven ontdekken zijn waarschijnlijk toch een paar miniscule bacteriën... Waar ik me meer aan erger is dat er miljarden euro's in de ruimtevaart worden gestoken terwijl er in africa mensen dood gaan van de honger 

Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.