Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
-
ultrAL
-
Contacteer:
Bericht
door ultrAL » 30 jan 2005, 12:18
Waarom zijn er tot nu toe geen style's gemaakt door phpBB.nl ?
Het staat zo leeg. Ik vraag me wel af. Zo veel mensen die bijna alles weten en nog geen eigen style
Is er geeen Style Development groep of zo ?
-
Stef
Bericht
door Stef » 30 jan 2005, 12:20
Het originele idee was om phpBB.com na te apen.
Dus er zijn hier ook duizende groepen en enkele onnodige fora.
En geen admin die denkt. Hé, misschien kunnen we dat eens weg halen.
Zelfde als MOD Release.

-
Nick V
-
Contacteer:
Bericht
door Nick V » 30 jan 2005, 12:21
IK snap neit waarom ze dat forum niet gewoon weghalen, of is gaan beginnen met een Styles Development Group ja, nu is het toch nutteloos

-
Bee
Bericht
door Bee » 30 jan 2005, 12:26
Kijk, ik wil best de FI templates bijwerken naar 2.0.11 compatible templates. Maar ik weet niet of dat mag
EDIT: ik open er wel een topic voor

... Maar ik modereer (nog) niet.
-
ultrAL
-
Contacteer:
Bericht
door ultrAL » 30 jan 2005, 12:40
Ik heb je topic beantwoord maar wat ik merk ik dat phpbb.nl echt heel wat achter loopt vergeleken met andere landen
Zo te zien willen de leden wat doen maar als de admins niet achteraan gaan komen we niet ver van onze plek

-
Stef
Bericht
door Stef » 30 jan 2005, 12:54
Het probleem met actieve adminis loopt al wat langer, altans zo vinden wij.
Ik weet niet hoe de admins daar zelf over denken, maar is het niet veel slimmer om WebSiteNet te promoveren tot admin?
-
Bee
Bericht
door Bee » 30 jan 2005, 12:55
Stefkuh schreef:Het probleem met actieve adminis loopt al wat langer, altans zo vinden wij.
Ik weet niet hoe de admins daar zelf over denken, maar is het niet veel slimmer om WebSiteNet te promoveren tot admin?
Die gedachte heb ik ook wel eens gehad. En vergis ik mij trouwens, of kan MosyMuis niet modereren in de styles forums?
-
ultrAL
-
Contacteer:
Bericht
door ultrAL » 30 jan 2005, 13:17
Nee het gaat hier niet zo als het moet !!
Daar komen ze wel vroeg of laat achter..
-
svenn
-
Contacteer:
Bericht
door svenn » 30 jan 2005, 13:22
bee schreef:Kijk, ik wil best de FI templates bijwerken naar 2.0.11 compatible templates. Maar ik weet niet of dat mag

laten we zoon groep voorstellen ? ik wil ook wel hoor :d
-
Bee
Bericht
door Bee » 30 jan 2005, 14:38
svennson schreef:bee schreef:Kijk, ik wil best de FI templates bijwerken naar 2.0.11 compatible templates. Maar ik weet niet of dat mag

laten we zoon groep voorstellen ? ik wil ook wel hoor :d
Owkee, misschien moeten we even een admin pmmen, of ze de permissies van het forum kunnen veranderen.
-
LazyTiger
Bericht
door LazyTiger » 30 jan 2005, 15:12
met 100 man een pm naar hun sturen heeft geen nut... we kunnen dit alles beter aan de moderators hier over laten...
-
svenn
-
Contacteer:
Bericht
door svenn » 30 jan 2005, 16:28
das wel waar over de admins , ... das natuurlijk wel een andere kwestie
maar ja
@ P.T.
met 100 man een pm naar hun sturen heeft geen nut... we kunnen dit alles beter aan de moderators hier over laten...
wat vragen aan de moderators ?
-
Stef
Bericht
door Stef » 30 jan 2005, 16:37
Zo'n groep is onzin en als je zo'n forum weg wil hebben kun je daarvoor terecht bij moderators die het dan weer voorleggen aan de admins. Lijkt mij.

-
WebSiteNet
-
Contacteer:
Bericht
door WebSiteNet » 30 jan 2005, 21:23
Hmm, ff een paar dagen niks gelezen (druk, druk druk) en ikl wordt opeens de hemel in geprezen!
Weten jullie hoeveel moeite het ons heeft gekost om ervoor te zorgen dat er geupgraded kon worden naar 2.0.11. Dat ging tot bedrog en leugens aan toe omdat ander alle mails en pm's gewoon genegeerd werden.
Daarvoor nog omdat er iemand geband moest worden (step4), wat ook weer een week op zich heeft laten wachten.
Ik pleit al tijden voor politieke hervormingen op dit forum. Ik denk niet dat het verstandig is om mij admin te maken omdat iik de laatste tijd niet erg actief ben. Met supporten he. Modden doe ik nog genoeg (pm's sturen naar mensen die een te grote sig of ava hebben....

).
-
Bee
Bericht
door Bee » 30 jan 2005, 21:29
Ikzelf denk echter dat jij het meeste ervaring hebt, omdat je zeer doelbewust bezig bent, en ook aan je postmeter te zien een grote ervaring hebt

Wellicht kan er dan nog altijd een extra moderator komen, Stefkuh ofzo...
-
LazyTiger
Bericht
door LazyTiger » 31 jan 2005, 00:17
wie een admin zou moeten worden, maakt me niks uit.
podium4, mosymuis of websitenet. van mij hebben ze het allemaal verdiend voor al hun inzet die ze hier geven!
maar wat websitenet, dat merk ik zelf ook.
-
svenn
-
Contacteer:
Bericht
door svenn » 31 jan 2005, 12:33
het is wel jammer dat er geen actieve admin is dat had heel interesant geweest om te tonen aan de bezoekers hoe een phpbb kan werken , terwijl het nu door de moderators word gerund mss is een moderator wel handig ik vind dat daar niet velledig naar de berichten meter mag worden gekeken maar naar de capasieteiten van de persoon zelf
diehene die zich al hebben bewezen op het forum moeten daarom worden geselecteert
ik dus nie als het zo overkomt
svennson
-
Donny_nl
-
Contacteer:
Bericht
door Donny_nl » 31 jan 2005, 15:26
Zou het uberhaupt kwaad kunnen om moderators voortaan standaard admin rechten te geven?
Ik weet natuurlijk niet hoe het geregeld is met het back-uppen van de db van dit forum, maar hoe meer (betrouwbare) mensen daar bij kunnen om regelmatig back-ups ta maken, hoe beter.
Daarnaast is het gewoon makkelijk als er tenminste 1 persoon is die regelmatig op het forum zit en de basics kan uitvoeren zoals upgraden, bannen en alle andere voorkomende dingen (naamswijzigingen) die het forum biedt....
-
Bee
Bericht
door Bee » 31 jan 2005, 16:52
donny_nl schreef:Zou het uberhaupt kwaad kunnen om moderators voortaan standaard admin rechten te geven?
Ik weet natuurlijk niet hoe het geregeld is met het back-uppen van de db van dit forum, maar hoe meer (betrouwbare) mensen daar bij kunnen om regelmatig back-ups ta maken, hoe beter.
Daarnaast is het gewoon makkelijk als er tenminste 1 persoon is die regelmatig op het forum zit en de basics kan uitvoeren zoals upgraden, bannen en alle andere voorkomende dingen (naamswijzigingen) die het forum biedt....
Upgraden is voor veel mensen niet basic

, en vereist toegang tot de FTP, en dat is iets wat veel mensen niet vrijgegeven, omdat je er een krachtig instrument in handen hebt.
-
WebSiteNet
-
Contacteer:
Bericht
door WebSiteNet » 31 jan 2005, 17:56
Mits goed beschermd kan ftp nuttig gebruikt worden. "De meeste mensen"... Ik, mosymuis, en podium4 hadden het alle 3 in een dagje kunnen klaren zonder fouten. Heb het al vaker gedaan, podium4 neem ik aan ook en moos al helemaal.