PC?
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
- Menace2Society
PC?
Ik vroeg me af wat jullie voor een PC zouden geven, of weten wat zoiets ongeveer kost retail, met de volgende specificaties:
- Asus mobo P4s800
- P4 2.8 Ghz
- 512 ddr
- 9200se vga 128mb
- 80 GB hd
- Dvd speler
- Dvd brander
- XP Home
- Nero
en nog wat kleinere dingen. Ik heb hem niet in de aanbieding ofzo, kan hem kopen en vraag me af wat een goede prijs is. Alles is nieuw en zit in de doos. XP is origineel.
- Asus mobo P4s800
- P4 2.8 Ghz
- 512 ddr
- 9200se vga 128mb
- 80 GB hd
- Dvd speler
- Dvd brander
- XP Home
- Nero
en nog wat kleinere dingen. Ik heb hem niet in de aanbieding ofzo, kan hem kopen en vraag me af wat een goede prijs is. Alles is nieuw en zit in de doos. XP is origineel.
- Bas
- Contacteer:

.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
- WebSiteNet
- Contacteer:
Re: PC?
Wil je ff wat meer info geven?
....?- Asus mobo P4s800
- P4 2.8 Ghz (Wat voor soort? Prescott? Nacona? .....?)
- 512 ddr (pc3200?)
- 9200se vga 128mb (welk merk?)
- 80 GB hd (Hoeveel rpm? Welk merk?)
- Dvd speler (merk/snelheid?)
- Dvd brander (merk/snelheid?)
- XP Home
- Nero
Zou je wat voor me kunnen doen?..
Hey matel,
Euhm ik had een vraagje, ik heb net een uur lang lopen stoeien met mijn forumimages, om ze te veranderen, maar het wil maar niet lukken
zou jij voor mij de forum images van de nederlandse set van subsilver een ander kleurtje geven?
De achtergrond moet #D6D6A3 zijn
De rand die eromheen zit die standaard in subsilver blauw is : #666633
De binnenkant, niet het soort envelopje maar dat ronde witte #C6C68C
Zou je de images met deze informatie een beetje voor me willen aanpassen?.. het is voor http://www.jongeren-city.com
IK plaats desnoods een banner van je als je dit nodig vindt, maar zelf lukt het me niet om ze te veranderen,
MVG Nick
Euhm ik had een vraagje, ik heb net een uur lang lopen stoeien met mijn forumimages, om ze te veranderen, maar het wil maar niet lukken

zou jij voor mij de forum images van de nederlandse set van subsilver een ander kleurtje geven?
De achtergrond moet #D6D6A3 zijn
De rand die eromheen zit die standaard in subsilver blauw is : #666633
De binnenkant, niet het soort envelopje maar dat ronde witte #C6C68C
Zou je de images met deze informatie een beetje voor me willen aanpassen?.. het is voor http://www.jongeren-city.com
IK plaats desnoods een banner van je als je dit nodig vindt, maar zelf lukt het me niet om ze te veranderen,

MVG Nick