Hallo,
Ik en enkele anderen plannen een project.
Daarvoor hebben wij een webmaster nodig met de nodige ervaring.
Vanzelfsprekend staat niemand te springen om iets voor niets te doen, daarom stellen we in het begin € 75 beschikbaar voor de persoon die geïnteresseerd is en de website dan ook echt ontwerpt. Naarmate het project vordert, zo zullen ook de beloningen groter worden.
Voor meer informatie, of aanmeldingen, contact opnemen met (per e-mail):
project769@hotmail.com
Webmaster gezocht (€€)
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Gaat dit over het ontwerpen van een site? Of over het maken van een phpBB forum?
In het eerste geval, denk ik dat het niet hoort op deze site, aangezien deze site is bedoeld om support te geven en krijgen voor phpBB forums. En dus niet voor andere sites...
In het 2e geval raad ik je aan om dit artikel eens te lezen, het is niet zo moeilijk om te doen, en je leert er ook nog veel van!
In het eerste geval, denk ik dat het niet hoort op deze site, aangezien deze site is bedoeld om support te geven en krijgen voor phpBB forums. En dus niet voor andere sites...
In het 2e geval raad ik je aan om dit artikel eens te lezen, het is niet zo moeilijk om te doen, en je leert er ook nog veel van!
Re: Webmaster gezocht (€€)
Eigenlijk is het niet meer dan normaal dat áls je je aanmeld op ene forum, een bericht als deze plaatst, dat je ook via datzelfde forum iets meer info zou moeten geven.ßermontgradt schreef:Voor meer informatie
Dus bij deze:
*Wat wordt er verwacht van de webmaster?
*Hoeveel tijd ben je eraan kwijt?
*Wat voor project is het?
Graag iets meer informatie.
-
Bij deze
* Wat er verwacht wordt & type project
De creatie van een professionele website. Het thema van het project heeft te maken met gamen, meer info kan ik zo niet publiekelijk posten i.v.m. 't project
* Hoeveel tijd
We werken niet echt met deadlines. Natuurlijk zijn er bepaalde vage richtlijnen daarvoor, want het project moet natuurlijk ooit toch wel klaarkomen. Het zal over het algemeen niet veel tijd vergen, en de webmaster kan dan zelf bepalen hoeveel tijd hij / zij er per week aan besteedt.
Hoop dat dit helpt

* Wat er verwacht wordt & type project
De creatie van een professionele website. Het thema van het project heeft te maken met gamen, meer info kan ik zo niet publiekelijk posten i.v.m. 't project

* Hoeveel tijd
We werken niet echt met deadlines. Natuurlijk zijn er bepaalde vage richtlijnen daarvoor, want het project moet natuurlijk ooit toch wel klaarkomen. Het zal over het algemeen niet veel tijd vergen, en de webmaster kan dan zelf bepalen hoeveel tijd hij / zij er per week aan besteedt.
Hoop dat dit helpt