Windows Xp sp2
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Windows Xp sp2
Een dezer dagen komt de nieuwe verbeterde update van Windows XP uit, XP Sp2. Als het goed is is de update nu al te vinden op de site van Microsoft, aangezien de meeste mensen hier op het forum Windows XP zullen gebruiken, ben ik benieuwd wie er allemaal al geupdate hebben naar XP sp 2, en hoe het bevalt.
Zelf wacht ik nog even met updaten omdat ik eerst wil afwachten hoe het bevalt, als straks blijkt dat er weer allerlei beveiligingslekken in de update zitten kun je misschien weer opnieuw updaten naar een snel opnieuw uitgebrachte sp2.
Eigenlijk ben ik ook een beetje bang dat een aantal programma's op m'n pc het straks niet meer doen, m'n virusscanner en firewall zullen het wel overleven, maar m'n games? Ook die oude dos-games die ik soms nog speel?
Ik ben benieuwd wie hier allemaal al geupdate hebben, en hoe het bevalt... Ben benieuwd!
Zelf wacht ik nog even met updaten omdat ik eerst wil afwachten hoe het bevalt, als straks blijkt dat er weer allerlei beveiligingslekken in de update zitten kun je misschien weer opnieuw updaten naar een snel opnieuw uitgebrachte sp2.
Eigenlijk ben ik ook een beetje bang dat een aantal programma's op m'n pc het straks niet meer doen, m'n virusscanner en firewall zullen het wel overleven, maar m'n games? Ook die oude dos-games die ik soms nog speel?
Ik ben benieuwd wie hier allemaal al geupdate hebben, en hoe het bevalt... Ben benieuwd!
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
Je kan hem al downloaden en in het Nederlands, maar dit is wel op een legale manier.
Ik heb een cdtje gemaakt met de windows xp nl sp2 met cd key en die kun je downloaden via emule (Edonkey) dat is op ilegale manier.
Ik weet niet of ik deze link hier mag posten zo ja wacht ik op toestemming.
P.S.: ik werk er al 14 dagen bij en heb nog geen enkel probleem bij gehad.
Ik heb een cdtje gemaakt met de windows xp nl sp2 met cd key en die kun je downloaden via emule (Edonkey) dat is op ilegale manier.
Ik Ben Maar Een Domme Belg 
My Website: http://www.shailos-web.eu
Mods install: phpBB 3.0.11, phpBB Gallery 2.1.6 And Board3 Portal 2.0.0
phpBB Styles: twilightBB 1.0.18 ( Self Editing 1.0.20 )

My Website: http://www.shailos-web.eu
Mods install: phpBB 3.0.11, phpBB Gallery 2.1.6 And Board3 Portal 2.0.0
phpBB Styles: twilightBB 1.0.18 ( Self Editing 1.0.20 )
- desert spider
- Bas
- Contacteer:
Omdat de nieuwste avg 7 is, en avg 7 niet gratis te krijgen is...
.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
verwijder de cd key dan mag je hem hier wel postenBischke schreef:Je kan hem al downloaden en in het Nederlands, maar dit is wel op een legale manier.

- WebSiteNet
- Contacteer:
- desert spider
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
- desert spider
Re: Windows Xp sp2
misschien heb je hier dan wat aan:podium4 schreef: Ook die oude dos-games die ik soms nog speel?
http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=999 ... ght=dosbox