Mogelijkom resolutie te wissellen via site?
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Mogelijkom resolutie te wissellen via site?
Is het mogelijk dat je via een link op je site of automatisch je computer reslolutie word omgezet naar het zelf-ingestelde-resolutie?
Re: Mogelijkom resolutie te wissellen via site?
Je wilt dus via je site de resolutie van de PC van de gebruiker aanpassen? Dat is volkomen onmogelijk.sukkelaap schreef:Is het mogelijk dat je via een link op je site of automatisch je computer reslolutie word omgezet naar het zelf-ingestelde-resolutie?
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
Re: Mogelijkom resolutie te wissellen via site?
lol, en dan oudere beeldschermend die die resolutie niet aankunnen...sukkelaap schreef:Is het mogelijk dat je via een link op je site of automatisch je computer reslolutie word omgezet naar het zelf-ingestelde-resolutie?
onmogelijk!

- WebSiteNet
- Contacteer:
nee ok, was ook maar ene vraag hoor
Is eigenlijk ook een domme maar aangezien je wel vaker dingen op het internet hebt die instelling in sofware iets veranderen
Nee maar mijn probleem is altijd al geweest om sites te maken die goed voor alle resoluties zijn. Ik krijg het maar niet voor elkaar er staan altijd plaatjes in die niet meewerken en vooral het logo is vaak het porbleem

Is eigenlijk ook een domme maar aangezien je wel vaker dingen op het internet hebt die instelling in sofware iets veranderen

Nee maar mijn probleem is altijd al geweest om sites te maken die goed voor alle resoluties zijn. Ik krijg het maar niet voor elkaar er staan altijd plaatjes in die niet meewerken en vooral het logo is vaak het porbleem

Links naar Windowsonderdelen zijn bijna nooit mogelijk (behalve dan de link naar notepad.exe, maar zelfs dan krijg je meldingen)
Je kan beter dit resolutie idee laten varen, en gaan voor een oplossing die verschilende resoluties ondersteund. Daar zijn hele websites aan gewijd, en anders lange artikelen. Bijvoorbeeld op http://www.useit.com
Je kan beter dit resolutie idee laten varen, en gaan voor een oplossing die verschilende resoluties ondersteund. Daar zijn hele websites aan gewijd, en anders lange artikelen. Bijvoorbeeld op http://www.useit.com
- WebSiteNet
- Contacteer:
Dat klopt. Maar niks zal werken als je met linux werkt.bee schreef:Links naar Windowsonderdelen zijn bijna nooit mogelijk (behalve dan de link naar notepad.exe, maar zelfs dan krijg je meldingen)
Maar als tegen stelling: Er zijn wel scripts die leuk je cs-rom speler openen.

Veilig is javascript dus niet.
- WebSiteNet
- Contacteer:
Vandaar ook het idee ik heb dat script ook eens gezien schrok me rot :SWebSiteNet schreef:Dat klopt. Maar niks zal werken als je met linux werkt.bee schreef:Links naar Windowsonderdelen zijn bijna nooit mogelijk (behalve dan de link naar notepad.exe, maar zelfs dan krijg je meldingen)
Maar als tegen stelling: Er zijn wel scripts die leuk je cs-rom speler openen.![]()
Veilig is javascript dus niet.