[verplaatst] hosting

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Plaats reactie
step4

[verplaatst] hosting

Bericht door step4 » 04 sep 2004, 14:11

ik wil een gratis hosting beginne maar dan moeten de mensen wel net zo asl bij lycos zich kunne aanmelden en bij het voltooien moeten ze een website krijgen en zo met de juiste ruimte is hier eeen scrip voor

Verplaatst door podium4

sukkelaap

Bericht door sukkelaap » 04 sep 2004, 14:12

dat heeft nisk met phpbb te maken :wink:

Dan moet je ergens op zoekmachines zoeken naar hosting verkopen of weet ik veel wat.

Podium4

Bericht door Podium4 » 04 sep 2004, 14:25

Ik raad je het absoluut af.

Waarom?

Ten eerste moet je er veel verstand van hebben om alles goed te laten draaien, en als ik jouw vragen hier lees denk ik niet dat je dat hebt.

Vervolgens kost het veel te veel geld, je sneller je geld kwijtraken dan er rijk van worden. Alleen als je veel banners op de site's van je leden plaatst kun je misschien de kosten er nog uithalen.
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.

step4

Bericht door step4 » 04 sep 2004, 14:29

ik heb me hosting en zo dus ik hoef alleen nog maar zo scripje en tot ik er veel van moeten weten dat lukt wel anders vraag ik wel dingen die ik niet snap en het is maar voor maximaal 10 mensen maar waar kan ik zo scripje vinden

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 04 sep 2004, 15:39

Ik help je zoieso niet zolang je posts blijft plaatsen zonder enige vorm van leestekens, hoofdletters en grammatica.

kieke
Contacteer:

Bericht door kieke » 04 sep 2004, 18:07

mosymuis schreef:Ik help je zoieso niet zolang je posts blijft plaatsen zonder enige vorm van leestekens, hoofdletters en grammatica.
Jep dat deden jullie ook niet bijmij hé. Maar vanaf nu probeer ik er meer en meer op te letten :thumb:.
Wil je een zakcentje bijverdienen, klik op onderstaande url en meld je aan.. http://www.moneymiljonair.nl/registreren.php?ref=kieke1

step4

Bericht door step4 » 05 sep 2004, 10:07

mosymuis schreef:Ik help je zoieso niet zolang je posts blijft plaatsen zonder enige vorm van leestekens, hoofdletters en grammatica.
zo beter

Ik wil een gratis hosting beginne maar dan moeten de mensen wel net zo als bij lycos zich kunnen aanmelden en bij het voltooien moeten ze een website krijgen en zo met de juiste ruimte is hier een scrip voor.

Ik heb me hosting en zo dus ik hoef alleen nog maar zo scripje en tot ik er veel van moeten weten dat lukt wel anders vraag ik wel dingen die ik niet snap en het is maar voor maximaal 10 mensen maar waar kan ik zo scripje vinden.
Laatst gewijzigd door step4 op 05 sep 2004, 12:12, 1 keer totaal gewijzigd.

sukkelaap

Bericht door sukkelaap » 05 sep 2004, 10:53

Dat werd eerst ook steeds bij mij gezegd en ik heb er beter door leren typen, Thanxxxx :thumb:

Het is natuurlijk nog steeds niet goed, maar het was eerst echt niet leesbaar bij mij.

LazyTiger

Bericht door LazyTiger » 05 sep 2004, 12:01

step4 schreef:ik heb me hosting en zo dus ik hoef alleen nog maar zo scripje en tot ik er veel van moeten weten dat lukt wel anders vraag ik wel dingen die ik niet snap en het is maar voor maximaal 10 mensen maar waar kan ik zo scripje vinden
step4 schreef: Ik heb me hosting en zo dus ik hoef alleen nog maar zo scripje en tot ik er veel van moeten weten dat lukt wel anders vraag ik wel dingen die ik niet snap en het is maar voor maximaal 10 mensen maar waar kan ik zo scripje vinden.
het enige verschil is de punt achteraan... :roll:

step4

Bericht door step4 » 05 sep 2004, 12:32

En dan zouw ik het liefst een scripje willen die

Zoiets van een script die ervoor zorgt dat je na het invullen van paar gegevens auotmatisch een webpagina met zoveel ruimte voor je vrijmaakt.

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 06 sep 2004, 02:21

Wat jij zoekt is control panel software zoals PLESK, cPanel of Ensim. Dit is geavanceerde software die zowel in script en programmeertalen werkt. Hier betaal je dan ook de nodige kosten voor in de vorm van licenties, en zulke "scriptjes" vind je dan ook niet zomaar gratis op het web. Het zelf schrijven ervan vereist veel expertise.

Ik zou het hele idee uit je hoofd zetten als ik jou was; iemand die zelfs nog geen kaas heeft gegeten van zijn eigen moedertaal zie ik geen professionele hosting formule draaien.

Bas
Contacteer:

Bericht door Bas » 06 sep 2004, 06:16

CP Software vind je wel gratis...

ZPanel :P ...

Alleen kun je je nu niet zelf aanmelden zonder hulp van de admin...

Dat zal nog wel komen...

http://www.thezpanel.com

Maar dat is alleen voor EIGEN SERVERS die op WINDOWS draaien...

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 06 sep 2004, 07:47

Hij wil dat het automatisch gaat.

Als je niet eens weet hoe je 'script' schrijft en wat grammatica is kan je er beter niet aan beginnen.

Plaats reactie