[KIJK] Jeffreyt.nl / phpBB + & zBlue thema

Bezig met een stijl voor je website? Of voor heel de community? Laat hem ons zien.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
jeffreyt
Contacteer:

Jeffreyt.nl / phpBB + & zBlue thema

Bericht door jeffreyt » 07 apr 2004, 19:17

Hey Mensen,

Ik ben ook een trotse bezitter van een site met phpbb. Het is een niet te downloaden template (style) en er zitten veel mod's add-on op/in/aan.

Tevens bevat het een geheel restyled PCC (profile control centre) en Photo Album Add-on (Smartor). Ook dit laatse is geheel gerestyled. Maar ook de Topic on Calander is totaal vernieuwd en aangepast...

Kortom zeker een bezoekje waard?!!

Doe het op : http://www.jeffreyt.nl

Laten jullie weten wat jullie ervan vinden???

Alvast bedankt,
Jeffreyt

Podium4

Bericht door Podium4 » 07 apr 2004, 19:52

Kan ik kort over zijn: TOP!

Mooie style die je nergens anders tegenkomt, kleuren pas ook erg goed bij site doel...
Dat je de style niet vaak tegenkomt is misschien wel logisch:
zBlue features a glassy blue colour scheme. psd files, ranks and avatars are included with this style.
Price: £30/$50
mods zijn goed gekozen en goed geintregreed in de site... leuke images...
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 07 apr 2004, 20:13

Heel erg orginele style. Maar zoals altijd heb ik wel een paar kleine opmerkingen :) : In het gasten boek mogen wel andere images en in viewtopic mis ik links naar de index en het forum.

jeffreyt
Contacteer:

re

Bericht door jeffreyt » 07 apr 2004, 21:23

Ik heb de style idd aangeschaft. De reden was dat dan iets originelers was dan het "standaard" phpBB thema.

M.b.t. Wat bedoel je met images in het gastenboek? Die begrijp ik niet helemaal.

In view_topic stond inderdaad de link naar index in plain tekst. Ik wil het zo opgeruimd mogelijk houden, vandaar dat ik deze verwijdert heb. In de header van de site kan je navigeren naar het juiste onderdeel.

In de header staan de voornaamste mogelijkheden. Eenmaal ingelogd krijg je een veel uitgereidere keuze.

Log maar is in onder : test (inlog en w8woord)

Maar als er nog meer critische opmerkingen zijn dan hoor ik het graag. Tevens ben ik op zoek naar iemand die iets voor me wil uitzoeken/maken met betrekking tot de kalender.. Wellicht één van jullie?

Podium4

Bericht door Podium4 » 07 apr 2004, 21:34

We gaan het wiel niet een tweede keer uitvinden: http://www.phpbbhacks.com/searchresults ... &Submit=Go

kies er een uit zou ik zeggen....

===Over de site verder:

This board has 37374 visitors in total since 7 september 2002
Members:
The newest registered user is Evert-Marjolein

zijn nog meer dingen die je eigenlijk zou moeten vertalen...

Dan de links op de index... onder de forum onderwerpen dus... daar mist er eentje tussen... Close2heaven

Je zou eventueel ook nog de kleuren van de moderators kunnen veranderen.. vind dat wit niet echt alles... dit kun je doen via modification die staat bij downloads op deze site...

jeffreyt
Contacteer:

wiel uitvinden..

Bericht door jeffreyt » 07 apr 2004, 22:01

Nee, we gaan het wiel niet een tweede keer uiteggen. Maar dat de calendar hack bestaat dat weet ik, anders heb ik hem er niet op zitten... :roll: (ik bedoel iets niet bestaands en de auteur reageert niet, zelfs niet na weken wachten...)

Maar goed.... Ik begrijp niet dat jij de tekst in het engels krijgt? Ik heb hem toch echt in het nederlands staan???!!

Links op index : be my guest...

De enige die wat mag veranderen op de site ben ik zelf, dus de kleuren van moderatoren hoef ik niet te veranderen.. Maar ik denk dat je bedoeld dat in het stat kolommetje aan de rechterkant? Dat kan idd weg ja... Als je dit leest is het reeds verwijdert...

Podium4

Bericht door Podium4 » 07 apr 2004, 22:08

weet je zeker dat het niet alleen in je profiel op nederlands staat? kijk eens bij algemeen beheer > configuratie...

jeffreyt
Contacteer:

taal keuze...

Bericht door jeffreyt » 07 apr 2004, 22:10

Daar staat het idd op nederlands en niet op engels...

en even terug :
===Over de site verder:

This board has 37374 visitors in total since 7 september 2002
Members:
since 7 september 2002??? De site draait pas sinds 10 januari 2004!

Carlo Claessen

Bericht door Carlo Claessen » 08 apr 2004, 01:02

ziet er vrij goed uit, vind j foto album wel grappig, kan je het niet automatisch latenroteren, je klikt je suf eraan, verder klein advies, er zijn mensen die ook een telefoon modemhebben, ik heb tovallig gebrowsed me zo'n modemvanavond en moet zeggen hoewel de stijl mooi is het gruwelijk veel vraagt van gewone modem gebruikers, misschien een extra stijltje voor normale modem gebruikers, laatste bug die ik vind, er staat in fotoalbum vermeld dat je moet zijn geregistreerd etc........ om de foto te bekijken, heb echter alles sneaky als gast bekeken, verder punt wat ik zou moeten geven 7-10

je hebt er heel wat tijd in gestokendat zijn 2 pluspunten

echter door dat de stijl is gekocht trek ik er een punt vanaf, kortomeen dikke 8, de images in je gastboek passen idd niet bij de res van de stijl, verander die, je hebt de source files met fireworks of psp is dit zo gepiept
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien

Cheeta
Contacteer:

Bericht door Cheeta » 08 apr 2004, 07:36

ik heb nog 1 minpuntje en dat is die babbel box

als ik naar beneden scroll dan moet ik eerst die hele babbel box door best wel irritant

voor de rest ziet het er goed uit

7,5
Don't mess with BD and save the Cheeta's!

jeffreyt
Contacteer:

RE.

Bericht door jeffreyt » 08 apr 2004, 08:03

2 carlosclaesen;

fotoalbum
Wat bedoel je precies met automatisch roteren? Een soort van slideshow? Die optie zou idd leuk zijn.. Maar weet niet of dat mogelijk is.. jij?? ALs dat zo is dan zet ik het er zeker bij.

Modemgebruik
Dat kan ik me voorstellen dat het dan lastig surfen is, maar aan de stats te zien bij mijn ISP heeft meer dan 80% minimaal ADSL/kabel etc.

Fotoalbum 2
Stiekum gekeken.. :thumb: Dat kan ik veranderen door zeker in album_cat_body.tpl de code <---- user logged in/out --> te plaatsen he? Of moet ik iets anders doen?

Gastenboek
Het gastenboek is precies in de zelfde style als alles op de site. Zie foto. Of bedoel je wat anders?

Afbeelding

Of bedoel je de e-mail en http://www.buttons?

2 Chetta:

De bablebox is idd vervelend af en toe.. Waat niet goed hoe ik dat kan veranderen... KAn de scroll functie wel verijderen maar dat is het scherm zo klein. Maak ik het groter zonder scroll balk, is het ineens weer zo aanwezig.. Misschien moetik hem aan de zijkant zetten?!

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 08 apr 2004, 08:15

Jep, die button s zijn nog van subsilver. Dat is vind ik het enigste minpuntje

jeffreyt
Contacteer:

buttons...

Bericht door jeffreyt » 08 apr 2004, 08:30

Toen ik het antwoodt typte begreep ik het ineens... Ga er meteen mee aan de gang...

Intresse in het bedenken van een mod? Ik heb een id... maar ik kom er niet uit....

jeffreyt
Contacteer:

Gastenboek

Bericht door jeffreyt » 08 apr 2004, 09:42

Hey,

Het gastenboek is nu zoals het ook is in view_topic. Images en de locatie van de images zijn gelijk.... :thumb:

Nog meer ideeen??? kom maar op!

DaMnNaTiOn
Contacteer:

Bericht door DaMnNaTiOn » 08 apr 2004, 14:01

Bij het bekijken van iemands profiel zie ik Obenbaar maar volgens mij moet dat Openbaar zijn hoor!
lastmodified.net

jeffreyt
Contacteer:

Obenbaar...

Bericht door jeffreyt » 08 apr 2004, 14:17

Hahaha,

Je hent gelijk... lang_ foutje... verandert! (thanks! :wink: )

Gesloten