[KIJK] Defence-net.nl
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Defence-net.nl
Nou, ik heb een tijdje zitten werken, en een aantal dingen geedit. Mods worden binnenkort allemaal geinstalleert, t gaat me nu even om de layout. Vind je het mooi? Niet Mooi? Laat me even duidelijk weten wat je er van vind en wat ik eraan zou moeten verbeteren.
bvd,
Martijn
bvd,
Martijn
ja mooie banner ma er is ni zoveel veranderd voor de rest. zou ik nog werk van make!
visit Tomorrows Designers
@ Spykon, buttons zal ik even aanpassen, was er zelf ook niet echt heel blij mee... Het probleem met 800x600 zal ik even bekijken, zou niet weten wat ik eraan zou moeten doen om het wel voor eklaar te krijgen..
De template is idd aan de donkere kant, en het onderwerp, ja, het is nou eenmaal een onderwerp wat vrijwel NIET voorkomt, en dat is toch juist de bedoelding? Ik bedoel, je kan wel 20 phpBB Support fora maken, maar als je 1 hele goeie hebt, komt dat toch precies op hetzelfe neer? Je kunt iig zeggen dat het onderwerp origineel is..
6/10 is iig een voldoende..
De template is idd aan de donkere kant, en het onderwerp, ja, het is nou eenmaal een onderwerp wat vrijwel NIET voorkomt, en dat is toch juist de bedoelding? Ik bedoel, je kan wel 20 phpBB Support fora maken, maar als je 1 hele goeie hebt, komt dat toch precies op hetzelfe neer? Je kunt iig zeggen dat het onderwerp origineel is..

Ik geef je niet minder punten omdat het een weinig voorkomend onderwerp is. Ik kijk hoe de template enzo eruit ziet.Born2Kill schreef:@ Spykon, buttons zal ik even aanpassen, was er zelf ook niet echt heel blij mee... Het probleem met 800x600 zal ik even bekijken, zou niet weten wat ik eraan zou moeten doen om het wel voor eklaar te krijgen..
Wel over die banner. Heel simpel.
Je slaat de tekst apart op en maak de achtergrond doorzichtig. Dan stel je de banner zelf in als achtergrond en plak je er het logo bovenop en align je het rechts.
Edit: vergeet je tables dan ook niet in te stellen als 100%