[KIJK] VragenForum,PC vragen

Bezig met een stijl voor je website? Of voor heel de community? Laat hem ons zien.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
KevinS

VragenForum,PC vragen

Bericht door KevinS » 10 nov 2003, 17:22

Vragenforum is een forum dat bedoeld is als online helpdesk voor alle vragen en problemen op computergebied.

"VragenForum de plek voor jouw vraag!"

Nu net 3 á 4 maanden echt actief op hét net.

Op het moment wordt het gewerkt aan het uiterlijk en we zijn aan het kijken welke mod’s er in zouden kunnen passen....

:idea: Kom een langs als je zit met een vraag of probleem op computergebied.

http://www.vragenforum.nl

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 10 nov 2003, 17:33

Het logo is een beetje breed. als ej een kleine scherm resolutie hebt krijg je een schuifbalkje.

JavaScript is iets heel anders dan Java. ze kunnen dus eigenlijk niet in een forum. Java is ook al helemaal geen script taal maar een programeer taal. En ik vond het ook onterecht dat html bij script taal staat. html is een opmaaktaal die ook wel eens programmeertaal genoemd wordt. maar script taal is voor html zowel Java geen terechte beduiding.

Klinkt ingewikkeld he? is het ook :lol:

KevinS

Bericht door KevinS » 10 nov 2003, 17:49

Bedankt voor je reactie :) ik snap het :wink:

Omdat er voor Java niet veel vragen zijn hebben we besloten om deze samen te voegen, je hebt verder helemaal gelijk.
En html staat in die categorie omdat er geen andere categorie is waar hij op dit moment beter is past, maar we zijn bezig met een "forum" her indeling dus dat komt goed.

Verder heb ik de naam van de categorie aangepast zodat de forumonderwerpen er beter is passen (hoop ik :? )

Gesloten