[KIJK] PhpBB Support forum

Bezig met een stijl voor je website? Of voor heel de community? Laat hem ons zien.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
jarno

PhpBB Support forum

Bericht door jarno » 05 nov 2003, 16:12

Jaaaaa
eindelijk een nieuwe phpbb support forum.
http://forum.veugerweb.com/root/
Met binnenkort ook een eigen soort Plus versie namelijk: PhpBB Special!!

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 05 nov 2003, 18:23

Jarno: je forum is nog niet af. nog lang niet af. ik zie het instalatie bericht/forum/categorie.
Ik zie bevoorbeeld engelse buttons en de nederlandse taal..... ik zie dat er een icoontje met 'forum' en een lege is bij gekomen die allebei naar de index verwijzen. Ik zie wel een goede mod.(supermod expanded) maar ook een spelfout. het is phpBB en niet PhpBB.

Ik begrijp eigenlijk niet waarom je dit in de check gooit. er valt namenlijk niks te checken.

.::Neo::.
Contacteer:

Bericht door .::Neo::. » 05 nov 2003, 18:28

Zit er inderdaad nog een beetje somber uit,
maar noem is een paar mod's die in je special komen.
There are no stupid question's, just stupid people.

Carlo Claessen

Bericht door Carlo Claessen » 06 nov 2003, 01:01

Ik wil niet lullig doen maar ik heb al op andere forums al aangegeven dat mijn MOD geen toestemming geniet voor een premodded, ik heb ook geen mail of dergelijke daarover gehad, gaan we weer over de copyright, ja dus, waarom heb ik ook al eerder aangegeven maar speciaal voor jou nog eens!!!

Mijn MOD is nog niet gevalideerd door phpbb.com tot die tijd geef ik geen een persoon toestemming voor mijn MOD te gebruiken in een premodded versie, buiten dat om geef ik mensen die denken dat het zomaar kan allemaal al helemaal geen toestemming, met andere woorden graag zie ik dat mijn MOD wordt gedeinstalleerd of dat je de versie aanpast die je wilt releasen als premodded zonder mijn MOD erin, bij voorbaat dank!!!

Ik ga er niet vanuit dat jullie alle problemen die kunnen ontstaan oplossen en ik ga er ook niet vanuit dat dat ooit gebeurd, verder kan ik je al zeggen als je de download hebt van phpbb-nl.com enje had daar goed gelezen (ik ga er zelfs vanuit dat je de premodded files hebt gebruikt) dan kan ik je al zeggen dat daar een fout in zit, had je de moeite genomen om de MOD door te nemen had je het gezien, maar ja, in sommige gevallen praat ik tegen dovemans oren!!!

Carlo
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 06 nov 2003, 06:46

Ik ben het met je eens behalve dan dat hij de premodded versie nog niet heeft uiegegeven. Op je eigen site instaleren mag wel (neem ik aan). Hij heeft nog niet gezegd dat de mod er in kwam. Maar als ik het copyright zie dan denk ik het wel.

Ik vind zelf de dat copyright phpBB niet in zijn waarde laat.

jarno

Bericht door jarno » 06 nov 2003, 15:51

Ik zit te twijfelen of ik die SuperMOD Expanded in die versie doet.
Maar voorlopig ben ik nog bezig.
Die supermod expanded heb ik nu even alleen voor me eigen forum.
En een paar mods die er in komen:
:arrow: Ezportal
:arrow: Portal: Gulden <-> Euro(zelf gemaakt)
:arrow: Portal: Telefoongids(zelf gemaakt)
:arrow: Staff site
:arrow: Ranks pagina
:arrow: Points system(niet zeker)
:arrow: Shop(niet zeker)

Trouwens zoek ik medewerkers die meehelpen aan phpbb special.

En over me forum zelf ik weet het ik ga ook een eigen style er in zetten.
En sommige zeggen waarom ik meteen in V1.8 begin.
Ik ben begonnen bij V1.0.

Hier onder staat wat er in gekomen is en ook of die uitgekomen is:
:arrow: V1.0 :arrow: Veel bugs :arrow: (niet uitgekomen)
:arrow: V1.1 :arrow: Alsnog veel bugs maar minder :arrow: (niet uitgekomen)
:arrow: V1.2 :arrow: Een rare versie ik had een Modificatie ingestopt en me forum was naar de malle moten :arrow: (niet uitgekomen)
:arrow: V1.3 :arrow: (niet aangewerkt op een 1 of andere menier ging ik verder met V1.4
:arrow: V1.4 :arrow: De special versie die uit zal komen dacht ik. Ik had het points system erin maar te vergeefs ook met een bug. :arrow: wel uitgekomen mar niet populair geworden.
:arrow: V1.5 :arrow: Beta release was uitgekomen (ik kreeg meldingen van bugs dus die was ook kaduuk.
:arrow: V1.6 :arrow: Ook beta release uitgekomen (geen enkele bug gevonden) en dus ging de officele open daar bleek de layout niet meer te werken. (zat een speciale layout in, door me zelf)
:arrow: V1.7 :arrow: Weer de poitns de members kregen geen gold en nog een paar bugs
:arrow: V1.8 :arrow: hier ga ik echt aan werken deze gaat uitkomen en http://forum.veugerweb.com is released.

Dus eigenlijk zijn er veel releases geweest.

Gesloten