Na het deelnemen in verschillende algemene discussie forums, om al snel te 'verdrinken' in de honderden forums genesteld in tientallen categorieen, hebben wij getracht zelf een ongecompliceerd forum op te zetten. We hopen dat het een beetje gaat lopen.
Groetjes
Sab en Mar
http://www.sabenmar.nl/forum
[KIJK] Sabenmar.nl -->> Algemeen Discussie Forum
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

logo is te groot, hierdoor onstaat een scrollbalk.
template is volgens mij spacepilot3k of zo.
ik weet niet of een discussie forum een slim idee is, je moet echt een stel goeie moderators hebben.
ik zie op het eerste ogenblik geen mods.
misschien is een mod waardoor je elkaar punten kunt toekennen wel leuk.
verder zou ik wat meer regels opstellen, zodat het iets duidelijker is wat wel en niet mag.
het kan best een jaar duren voordat een forum echt lekker geduld. heb geduld. om mensen te trekken moet je origineel zijn, pas wat aan in de header en de footer. maak evt. een eigen template (zeer moeilijk) installeer mods, enz.
template is volgens mij spacepilot3k of zo.
ik weet niet of een discussie forum een slim idee is, je moet echt een stel goeie moderators hebben.
ik zie op het eerste ogenblik geen mods.
misschien is een mod waardoor je elkaar punten kunt toekennen wel leuk.
verder zou ik wat meer regels opstellen, zodat het iets duidelijker is wat wel en niet mag.
het kan best een jaar duren voordat een forum echt lekker geduld. heb geduld. om mensen te trekken moet je origineel zijn, pas wat aan in de header en de footer. maak evt. een eigen template (zeer moeilijk) installeer mods, enz.
- WebSiteNet
- Contacteer: