[KIJK] Spammers Heaven - forum.mosymuis.nl

Bezig met een stijl voor je website? Of voor heel de community? Laat hem ons zien.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
mosymuis
Contacteer:

Spammers Heaven - forum.mosymuis.nl

Bericht door mosymuis » 24 okt 2003, 10:44

Screw Social Life, be a spammer. Afbeelding

Over Spammers Heaven Afbeelding
Ben je op zoek naar een gezellig druk forum? Een plek om je eens lekker te laten gaan? Dan zit je bij ons goed. Ons forum is nog niet zo oud, maar met inmiddels meer dan 660 leden, meer dan 238.000 berichten en dagelijks tussen de 200 en 300 unieke bezoekers groeien we erg snel. En het einde lijkt nog lang niet in zicht, want nog elke dag melden zich nieuwe spammers aan. Het forum draait op een professionele, snelle server, is uitgerust met een groot aantal extra’s en een eigen template en er zijn haast continu leden online.

Wat valt er te beleven? Afbeelding
Ons forum onderscheidt zich van anderen omdat het offtopic posten, ook wel spammen genoemd, zo popuplair is. Hiervoor kun je terecht in de Spamschuur, waar het over vanalles en niets gaat. Misschien niet het meest nuttige forum, maar waarschijnlijk wel het gezelligste. Spammen in de zin van reclame maken mag echter ook, daarvoor is de Reclamezuil gereserveerd. Hier kan je je eigen site laten zien aan de andere leden.

Is dat alles? Afbeelding
Voor een serieuser gesprek kan je terecht in Diepe gedachten en voor vrouwelijk schoon is de Babe check absoluut een forum wat je gezien moet hebben. Heb je zin in wat funsurfen? Dan is World Weird Web een mooi beginpunt. Hier vind je allerlei soorten links, van opvallende homepages tot webspelletjes en mooie downloads. En over downloads gesproken; als je op zoek bent naar het laatste spel of een nieuwe film zou je W.A.R.E.Z. eens moeten bezoeken, hier vind je de laatste http en ftp links op een rij. En als je niet kan vinden wat je zoekt is er altijd ruimte voor een request.

Check it out Afbeelding
Als dit je aanspreekt ben je van harte welkom om eens een kijkje te komen nemen. De meeste forums zijn vrij te bezoeken voor gasten, dus kom maar eens langs om de sfeer te proeven. Had je nog op- of aanmerkingen? Tips ter verbetering misschien? Post ze hier of mail ze naar me, we staan voor alles open.

->> http://forum.mosymuis.nl Afbeelding

Inspiration

Bericht door Inspiration » 24 okt 2003, 10:57

Je site is ok ik ben er al een paar keer geweest 8)

Hoeveel traffic heb je per maand?
Hoe groot is je DB?

En hoeveel betaal je voor die hosting :roll:

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 24 okt 2003, 11:04

Maandelijks vliegt word er voor zo'n 6 tot 7 GB aan pagina's opgevraagd, mijn database is momenteel 104.25 MB met GZIP aan en hoeveel ik voor mijn hosting betaal gaat je nix aan :D

Inspiration

Bericht door Inspiration » 24 okt 2003, 15:58

Da's behoorlijk wat :)

Vertel dan tenminste nog waar je de hosting hebt ondergebracht

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 24 okt 2003, 16:00

Kijk eens in de rechter bovenhoek ;)

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 24 okt 2003, 16:04

IK denk dat je pakket 2 hebt en dat je €70 per jaar betaald aan hosting :D

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 24 okt 2003, 16:07

Ik heb een custom pakket, maar het zit idd in die richting. Mijn schijfruimte is bijvoorbeeld geen 125 MB maar 375 MB.

Maar webdev, wat denk jij van het forum? :)

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 24 okt 2003, 16:38

ziet er goed uit. leuke (random) plaatjes in de header.

De enigste opmerking die ik heb is dater tussen de row vakjes wel wat ruimte met een andere kleur moet zijn.

oh ja, andere forum images (groene) zou ook wel leuk zijn.

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 24 okt 2003, 17:17

webdev schreef:oh ja, andere forum images (groene) zou ook wel leuk zijn.
Tsja, mischien doe ik dit nog wel, het punt is dat ik al eeuwen bezig ben aan een nieuwe template die voor 100% van mij zelf is, zonder enige regel subSilver of phpBB plaatje. Alle icons en graphics zijn dan ook door mij gemaakt. Om die reden heb ik de huidige icons origineel gelaten, maar nu die nieuwe template al zo lang op zich laat wachten (nog ontzettend veel werk te doen) zal ik het toch nog eens overwegen. ;)

Carlo Claessen

Bericht door Carlo Claessen » 24 okt 2003, 22:42

Kijk eens op http://www.forunimages.com

daar staan de groene en ook nog in het nederlands!!!

Denk er wel aan dat Daz het op prijs stelt en min of meer ook als voorwaarde stelt dat je zijn copyright vermeld!!

Grtz Carlo
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien

DaMnNaTiOn
Contacteer:

Bericht door DaMnNaTiOn » 24 okt 2003, 22:48

lastmodified.net

Carlo Claessen

Bericht door Carlo Claessen » 25 okt 2003, 10:16

oeps, je hebt gelijk, kleine typo
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 25 okt 2003, 11:33

carloclaessen schreef:Kijk eens op http://www.forunimages.com

daar staan de groene en ook nog in het nederlands!!!
Nee, dan doe ik het liever zelf. Het enige materiaal van anderen wat ik gebruikt heb zijn phpBB (+language file en plaatjes) en mods, en zelfs die laatste heb ik in bijna geen enkel geval "standaard" gelaten. Aan templates downloaden doe ik niet en voor gefrabriceerde plaatjes vind ik daar ook onder vallen. :roll:

2.0_Jivisstudios
Contacteer:

Bericht door 2.0_Jivisstudios » 06 nov 2003, 20:01

Ik ben het geheel met moos eens :D
Zoals het muisje thuis klikt, klikt het nergens...

Inspiration

Bericht door Inspiration » 09 nov 2003, 03:30

Mouse, die flexwebhosting kan je dus wel aanraden?

Ziet er erg goedkoop uit!

Hoe is de service? Word je snel geholpen telefonisch / via email?
Snelheden zijn ok? Heb je al downtijden gehad? etc etc

Ik wil binnenkort overstappen op een betere hosting en deze is zowel beter in wat ze aanbieden en goedkoper! Vandaar :)
Deze hosting klinkt too good to be true namelijk :wink:

Als je mn vragen zou kunnen beantwoorden graag!

Die schijfruimte is naar eigen wil in te delen in database grootte, emailaccount grootte etc?

Is het eenvoudig overstappen / schakelen van het ene hosting pakket naar het andere? Of een bepaald item zoals schijfruimte bijbestellen?
Dan bedoel ik voornamelijk qua kosten, want je zal wel 1x per jaar moeten betalen neem ik aan?

Alvast bedankt :thumb:

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 09 nov 2003, 07:30

Zelf raad ik flexwebhosting erg aan. Ik heb de leiding van de development van een site die daar gehost wordt. En ik ben er zeer tevraden mee.

Het 'admin panneel' dat ze daar hebben is zeer uitgebreid. Je moet alleen wel eerst ff weten hoe het weten maar dat heb je zo door. De preizen zijn daar heel goedkoop, de helpdesk is bereikbaar en vriendelijk. verder is het ftp heeeeeel erg snel net als de rest trouwens.

De gegegvens krijg je via email (helaas, hoort eigenlijk via een brief). maar dat is maar net wat je handig vind. Ik heb alle gegevens zelf in een tabelletje gezet en die doet z'n taak goed.

Maar oievr het algemeen is het een top-hosting. goedkoop, snel, makkelijk en veilig. Ik heb er zelf geen klachten over.

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 09 nov 2003, 11:25

Ik ben er overwegend positief over. Het opstarten ging wat moeizaam met het verhuizen van de domeinen en wat verkeerde instellingen aan hun kant, maar nu loopt dat goed.

Inmiddels 2x van (Nederlandse) server verhuisd en de snelheid is er alleen maar beter op geworden, ben er iig erg over te spreken. Ik zou niet eens weten of de database en het emailverkeer bij de webspace wordt gerekend, ik pas nu iig nog ruim binnen mijn pakket dus maak me er geen zorgen over.

Kleine downtijden heb ik al gehad, het is al vaak voorgekomen dat de webverbinding of de database server er voor enkele minuutjes uitlag. Dit herstelt zichzelf dan automatisch weer. Misschien dat dit voor onderhoud is ofzo... :?

Je moet per jaar betalen, met het overstappen of upgraden van je pakket heb ik geen ervaring.

De service is redelijk snel, ik heb nog nooit gebeld maar email wordt meestal binnen enkele uurtjes beantwoord.

Voor de prijzen die zij vragen zijn ze dus zeker aan te raden. :thumb:

Beus

Bericht door Beus » 09 nov 2003, 11:34

Ik vind die hosting wel een beetje duur :oops:

Ik zit bij subhosting en dat is Goedkoop en Goed en het scheelt aardig wat geld 8) vergeleken met flexwebhosting....

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 09 nov 2003, 11:39

Die ziet er ook wel goed uit maar er staat onder:
Alle prijzen excl. btw
En de traffic vind ik wat magertjes.

@mosymuis: de groote in inclusief email en db. Dat is overal zo maar bij flexweb weet ik het zeker

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 09 nov 2003, 12:12

webdev schreef:@mosymuis: de groote in inclusief email en db. Dat is overal zo maar bij flexweb weet ik het zeker
Ok, weten we dat ook weer :twisted:

Beus schreef:Ik zit bij subhosting en dat is Goedkoop en Goed en het scheelt aardig wat geld 8) vergeleken met flexwebhosting....
Ze zijn in hun grootste pakket verhoudingsgewijs een stuk duurder als Flex, let maar eens op de exlusieve btw prijzen en het dataverkeer, zoals webdev al zei.

Gesloten