maar ik hoop dat daar snel verandering in gaat komen
GAME FORUM
Ben bang van niet, er zijn al talloze fora die over hetzelfde onderwerp gaan. Wees creatief, zorg dat je je onderscheidt van andere gamesforaleon schreef:net nieuw tis helaas nog niet zo druk![]()
maar ik hoop dat daar snel verandering in gaat komen
thnx voor het complimetSpikey schreef:Mooie template, ziet er netjes uit.
Je hebt denk ik een beetje veel forums om mee te starten, ik zou beginnen met iets minder en als het wat drukker wordt dan pas uit gaan breiden.
Kun je op het logo/banner de tekst "dvdfutere.com" nog wijzigen of mag dit niet.
En ik vind het jammer dat je Engelse buttons hebt op een voor de rest geheel Nederlandstalig forum.
Maar zo te zien ben jij handig genoeg met graphics om dat nog te wijzigen.
Daarvoor hoef je ook niets van php te weten, het zijn gewoon plaatjes (gif) en ik dacht dat jij die wel kon voorzien van een ander NL-tekstje.leon schreef:die buttons tja kan ik ook niks aan doen weet ook niet hoe ik dat moet veranderen want weet niet zoveel van PHP af
yep ik heb ze al verandert alleen kan nu niet op men forum komen vanwege dat lycos down isSpikey schreef:Daarvoor hoef je ook niets van php te weten, het zijn gewoon plaatjes (gif) en ik dacht dat jij die wel kon voorzien van een ander NL-tekstje.leon schreef:die buttons tja kan ik ook niks aan doen weet ook niet hoe ik dat moet veranderen want weet niet zoveel van PHP af