[KIJK] PHPBB Support Forum Door Mij
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

PHPBB Support Forum Door Mij
Hey allemaal..
Ik had al heel lang in mijn hoofd om ook aan een PHPBB Support forum te beginnen..
Omdat het nog heel kaal is zonder Users vraag ik jullie ook over te komen op mijn forum voor meer gezeldschap..
Alvast héél erg bedankt voor jullie komst!
Greetz MiChAeLtJuHH
Ik had al heel lang in mijn hoofd om ook aan een PHPBB Support forum te beginnen..
Omdat het nog heel kaal is zonder Users vraag ik jullie ook over te komen op mijn forum voor meer gezeldschap..
Alvast héél erg bedankt voor jullie komst!
Greetz MiChAeLtJuHH
Ik wou gewoon mn Forum hier even laten zien..
En het is ook niet mijn bedoeling dat mensen hier niet meer komen!
Zo ben ik echt niet !
Het adres = http://www.phpbb-support.tk
Of http://dream.haz.dk
Greetz Dreamwaver
En het is ook niet mijn bedoeling dat mensen hier niet meer komen!

Zo ben ik echt niet !
Het adres = http://www.phpbb-support.tk
Of http://dream.haz.dk
Greetz Dreamwaver
- Carlo Claessen
Ik weet niet of ik hier blij mee moet zijn!!!
Het ruikt voor mij na een kopie van deze site!!!
Ik waarder je enthousiasme maar vraag me af of we dit wel willen!!!
Wat je doet is letterlijk alles kopieren van deze site en zelf met de eer gaan lopen en de oplossingen haal je van hier!!!
Is het geen beter idee om de support gewoon bij ons te laten en dat je gewoon een site voor jezelf doet!!
Nogmaals ik waardeer je enthousiasme maar ik dnk dat je te snel gaat met je instelling en site!!!
Wat weet je van php scripts af, buiten wat je leest op dit forum en gewoon kopieert en plakt van coderingen!!!
Het is wel de bedoeling als je php scripts wilt gebruiken en ondersteunen dat je er iets meer van af weet dan alleen rechtermuis kopieer en rechtermuis plak!!!
Ik hoop dat je alles nog eens goed overweegt en nadenkt erover!!!
Wij zijn er voor jullie te supporten en te ondersteunen!!
Maar je maakt het moeilijk voor ons om te ondersteunen als je suggereerd dat je zelf ondersteuning site maakt en aanbiedt!!
Ik hoop dat je er wat aan hebt aan mijn mening!!
Met vriendelijke groet
Carlo
Het ruikt voor mij na een kopie van deze site!!!
Ik waarder je enthousiasme maar vraag me af of we dit wel willen!!!
Wat je doet is letterlijk alles kopieren van deze site en zelf met de eer gaan lopen en de oplossingen haal je van hier!!!
Is het geen beter idee om de support gewoon bij ons te laten en dat je gewoon een site voor jezelf doet!!
Nogmaals ik waardeer je enthousiasme maar ik dnk dat je te snel gaat met je instelling en site!!!
Wat weet je van php scripts af, buiten wat je leest op dit forum en gewoon kopieert en plakt van coderingen!!!
Het is wel de bedoeling als je php scripts wilt gebruiken en ondersteunen dat je er iets meer van af weet dan alleen rechtermuis kopieer en rechtermuis plak!!!
Ik hoop dat je alles nog eens goed overweegt en nadenkt erover!!!
Wij zijn er voor jullie te supporten en te ondersteunen!!
Maar je maakt het moeilijk voor ons om te ondersteunen als je suggereerd dat je zelf ondersteuning site maakt en aanbiedt!!
Ik hoop dat je er wat aan hebt aan mijn mening!!
Met vriendelijke groet
Carlo
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien
Applaus Carlo,
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.
Op dit forum vind je alle support en als je dan toch zo graag wilt helpen kan dat dus ook via dit forum.
Verder vind ik het op deze manier reclame maken voor je site een slechte zaak, probeer eens wat orgineels te verzinnen.
Met vr. gr. Cyber Junkie
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.
Op dit forum vind je alle support en als je dan toch zo graag wilt helpen kan dat dus ook via dit forum.
Verder vind ik het op deze manier reclame maken voor je site een slechte zaak, probeer eens wat orgineels te verzinnen.
Met vr. gr. Cyber Junkie
- Carlo Claessen
Het gaat er niet om of ik het je gun ja of nee!!!
Wat ik zeg is dat je alles hier vraagt en op je eigen forum de antwoorden post!!!
Als je dat doet zal het mij niet uitmaken, ik slaap er niet minder om!!!
Maar je loopt met eer en werk van andere te pronken!!!
Je zit hier te vragen hoe je een forum moet kraken, ook nog een invision by the way, en je verwacht wel van ons continu support!!!
Waar het op neer komt is gewoon dat je iets probeer te doen wat naar mijn mening neerkomt op leeching!!!
Nogmaals als je wilt supporten van forum vragen kan je dat hier ook doen!!!
Als jij een eigen site wilt en je eigen support wilt doen is dat mij ook egaal, maar is het niet een beetje raar als je dan hier komt promoten!!!
Ik hoop dat je het nu begrijpt!!!
Wat ik zeg is dat je alles hier vraagt en op je eigen forum de antwoorden post!!!
Als je dat doet zal het mij niet uitmaken, ik slaap er niet minder om!!!
Maar je loopt met eer en werk van andere te pronken!!!
Je zit hier te vragen hoe je een forum moet kraken, ook nog een invision by the way, en je verwacht wel van ons continu support!!!
Waar het op neer komt is gewoon dat je iets probeer te doen wat naar mijn mening neerkomt op leeching!!!
Nogmaals als je wilt supporten van forum vragen kan je dat hier ook doen!!!
Als jij een eigen site wilt en je eigen support wilt doen is dat mij ook egaal, maar is het niet een beetje raar als je dan hier komt promoten!!!
Ik hoop dat je het nu begrijpt!!!
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien
Strange:S
Jah ik sta volkomen achter: carloclaessen
als je een eigen support page wilt hebben dan moet je wel enige kennis er van hebben inplaats van de jongens hier het werk te laten doen en jij met de glory weglopen,ik vind dat echt niet kunnen.
Kijk ik bedoel je maakt een support site voor phpbb en dan support je het door zelf te antwoorden en niet door anderen dit te laten doen en zeggen dat die antwoorden van jouw komen!!
Je Bent een Schanden voor de phpbb Community!!
als je een eigen support page wilt hebben dan moet je wel enige kennis er van hebben inplaats van de jongens hier het werk te laten doen en jij met de glory weglopen,ik vind dat echt niet kunnen.
Kijk ik bedoel je maakt een support site voor phpbb en dan support je het door zelf te antwoorden en niet door anderen dit te laten doen en zeggen dat die antwoorden van jouw komen!!
Je Bent een Schanden voor de phpbb Community!!

War is not about dying for your country, its about letting the other pour bastards die for his!!
http://www.callofduty.nl/
http://www.callofduty.nl/
ik sta eigenlijk geheel achter carlo. ook ik heb een forum die support voor phpbb biedt en er is niemand hier die daar ook maar enig probleem mee heeft... omdat de support die ik daar biedt zelf biedt, ik ga niet daar de vragen weghalen, hierneer zetten, en het antwoord wat er hier op komt vervolgens daar weer neer pasten... ook zul je zien als je op mijn forum kijkt dat de indeling toch behoorlijk anders is...
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !
-
Is wel zo eigenlijk..
Hiero loopt het goed en zo veel members zal je denk ik niet hebben gekregen met je phpBBsupportje...
Dan erbij..
ALS het goed gaat lopen heb je mannen (of vrouwen) nodig die antwoorden kunnen geven..
Hiero loopt het goed en zo veel members zal je denk ik niet hebben gekregen met je phpBBsupportje...
Dan erbij..
ALS het goed gaat lopen heb je mannen (of vrouwen) nodig die antwoorden kunnen geven..
[+] Isento at DeviantArt
- WebmasterX
- Contacteer:
Ik ga je niet afkraken omdat je een support forum wilt opzetten voor phpbb gebruikers dat vindt ik persoonlijk alleen maar positief. Maar zoals jij zelf al zei je hebt niet veel verstand van php en phpBB is letterlijk een PHP Bulletin Board dus gebaseerd op php.
Copy / Paste ach ja dat doen wel allemaal. Ik bedoel iedereen hier gebruikt mods van andere zonder daar op zijn site de credits voor te geven maar zaken 1 op 1 overnemen en jouw naam eronder zetten is uit den boze.
Bedenk in de toekomst goed hoe jij reclame wilt maken voor je website. Bakker Bart gaat ook niet bij iedere bakker posters ophangen dat hun brood beter is. Je moet je voorstellen dat wanneer jij veel moeite doet om een goed lopende website goed lopend te houden en dat dan iemand anders probeert (in jouw ogen) jouw bezoekers weg te kapen dan vindt je dat ook niet echt vriendelijk en wordt dus gezien als vijandig reclame maken.
Een tip!, maak een website over iets waar jij goed in bent of waar jij voor 100% achter staat. Uiteindelijk komen de bezoekers dan vanzelf naar je toe omdat jij kwaliteit levert en dus betrouwbaar bent. Vergeet niet dit is dan wel het internet maar een slechte naam gaat snel rond.
Voor de rest wens ik je veel suc6 en bedenkt zelf een succes nummer waar jij de volledige eer van kunt op strijken.
Met een vriendelijke groet,
WebmasterX
ps. effe reclame http://www.zutfun.nl :thumb:
Copy / Paste ach ja dat doen wel allemaal. Ik bedoel iedereen hier gebruikt mods van andere zonder daar op zijn site de credits voor te geven maar zaken 1 op 1 overnemen en jouw naam eronder zetten is uit den boze.
Bedenk in de toekomst goed hoe jij reclame wilt maken voor je website. Bakker Bart gaat ook niet bij iedere bakker posters ophangen dat hun brood beter is. Je moet je voorstellen dat wanneer jij veel moeite doet om een goed lopende website goed lopend te houden en dat dan iemand anders probeert (in jouw ogen) jouw bezoekers weg te kapen dan vindt je dat ook niet echt vriendelijk en wordt dus gezien als vijandig reclame maken.
Een tip!, maak een website over iets waar jij goed in bent of waar jij voor 100% achter staat. Uiteindelijk komen de bezoekers dan vanzelf naar je toe omdat jij kwaliteit levert en dus betrouwbaar bent. Vergeet niet dit is dan wel het internet maar een slechte naam gaat snel rond.
Voor de rest wens ik je veel suc6 en bedenkt zelf een succes nummer waar jij de volledige eer van kunt op strijken.
Met een vriendelijke groet,
WebmasterX
ps. effe reclame http://www.zutfun.nl :thumb:
- Carlo Claessen
- Carlo Claessen
Afkijken is niet verkeerd Michaeltje maar denk er gewoon eens aan dat je de mensen op zo'n manier best wel pijn kan doen!!!
Hun werken zich suf om een site te maken en als er dan mensen zijn die dat met een kopie weghalen, hun identiteit dan, is dit niet leuk!!!
Wat je wel kunt doen is de eigenaar van de site een mailtje sturen of een PM en bragen voor dat stukje wat je wilt hebben graag!!!
Een site bouwen doe je niet zomaar en als je van meerdere sites een stukje gebruikt en je eigen inbreng ook duidelijk is dan zal er niemand iets over zeggen en er zal ook niemand boos worden op jou!!!
Je moet de dingen proberen te combineren!!!
Mijn site is grotendeels gebasseerd op de hulp van andere sites en is zo ook gegroeid!!1
Toch heb ik mijn site een geheel eigen identiteit meegegeven op mijn manier!!!
Dat komt door de manier hoe ik het doe en wat ik ermee doe!!!
Ik haal geen andere sites ermee omlaag en zoals je ziet ook bij downloads doe ik overal de copy right bijzetten zodat mensen kunnen zien welke sites ik ben geweest an waar ik wat vind, wat je eigenlijk ook nooit moet doen is ongevraagd hotlinken!!!
Zoals jij had gedaan op de site van je met de downloads!!!
Dit is iets wat de mensen ook niet echt waarderen!!!
Het vreet de snelheid van de site weg en het zorgt er voor dat sites die gebasseerd zijn op fair use of bepalde bandwidth een hoop bandwidth weg!!!
Ik hoop dat je er wat aan hebt, en als je vragen hebt wil ik je best wel blijven steunen met vragen te beantwoorden!!!
Zie deze topic dan ook niet enkel en alleen als kritiek!!!
Jij hebt dat wat veel ook niet hebben!!!
Je hebt je erzelf volledig in gegeven en dat waardeer ik ten zeerste, je hebt ook het lef om telkens je nieuwe dingen te laten zien terwijl je weet dat er ook kritiek kan komen, daar is best wel lef voor nodig!!!
Ik hoop dat je wat hebt aan de tips die ik je nu heb gegeven!!!
Verder wil ik ook vragen nu of dat als er mensen zijn met meerdere tips die gewoon kunnen posten hier bij, wordt zo nog een nuttige en een leerzame topic, daarom sluit ik hem nog niet!!!
Hun werken zich suf om een site te maken en als er dan mensen zijn die dat met een kopie weghalen, hun identiteit dan, is dit niet leuk!!!
Wat je wel kunt doen is de eigenaar van de site een mailtje sturen of een PM en bragen voor dat stukje wat je wilt hebben graag!!!
Een site bouwen doe je niet zomaar en als je van meerdere sites een stukje gebruikt en je eigen inbreng ook duidelijk is dan zal er niemand iets over zeggen en er zal ook niemand boos worden op jou!!!
Je moet de dingen proberen te combineren!!!
Mijn site is grotendeels gebasseerd op de hulp van andere sites en is zo ook gegroeid!!1
Toch heb ik mijn site een geheel eigen identiteit meegegeven op mijn manier!!!
Dat komt door de manier hoe ik het doe en wat ik ermee doe!!!
Ik haal geen andere sites ermee omlaag en zoals je ziet ook bij downloads doe ik overal de copy right bijzetten zodat mensen kunnen zien welke sites ik ben geweest an waar ik wat vind, wat je eigenlijk ook nooit moet doen is ongevraagd hotlinken!!!
Zoals jij had gedaan op de site van je met de downloads!!!
Dit is iets wat de mensen ook niet echt waarderen!!!
Het vreet de snelheid van de site weg en het zorgt er voor dat sites die gebasseerd zijn op fair use of bepalde bandwidth een hoop bandwidth weg!!!
Ik hoop dat je er wat aan hebt, en als je vragen hebt wil ik je best wel blijven steunen met vragen te beantwoorden!!!
Zie deze topic dan ook niet enkel en alleen als kritiek!!!
Jij hebt dat wat veel ook niet hebben!!!
Je hebt je erzelf volledig in gegeven en dat waardeer ik ten zeerste, je hebt ook het lef om telkens je nieuwe dingen te laten zien terwijl je weet dat er ook kritiek kan komen, daar is best wel lef voor nodig!!!
Ik hoop dat je wat hebt aan de tips die ik je nu heb gegeven!!!
Verder wil ik ook vragen nu of dat als er mensen zijn met meerdere tips die gewoon kunnen posten hier bij, wordt zo nog een nuttige en een leerzame topic, daarom sluit ik hem nog niet!!!
Aan de andere kant: kwaliteit komt toch wel boven drijven! Mensen hebben gauw genoeg door waar echte support geleverd wordt, en waar niet. Het lijkt me duidelijk dat hier een aantal members zeer veel verstand hebben van phpbb, en alleen daarom komen mensen hierheen en niet naar andere fora.
Copy/paste: daar prikken members snel genoeg doorheen.
En als je iets copy/paste: vermeld dan even waar je het vandaan hebt, dat is wel zo netjes. (Voorbeeld: jou "oplossing" en deze oplossing, waar duidelijk staat dat de oplossing gevonden is op phpbb.com)
Copy/paste: daar prikken members snel genoeg doorheen.
En als je iets copy/paste: vermeld dan even waar je het vandaan hebt, dat is wel zo netjes. (Voorbeeld: jou "oplossing" en deze oplossing, waar duidelijk staat dat de oplossing gevonden is op phpbb.com)
ron schreef:en deze oplossing, waar duidelijk staat dat de oplossing gevonden is op phpbb.com)
Of zouden ze hem hier vandaan hebben

http://www.phpbb-nl.com/viewtopic.php?t=408
gr. Spikey
Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !
Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !