[ kijk ] Mijn forum tot zover
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

[ kijk ] Mijn forum tot zover
Ik ben eergister begonnen het forum te maken, zonder enige verstand van PHP (alleen beetje html).. Maar dankzij de hulp van een aantal leden van dit supportforum is het toch aardig gelukt...
http://www.henna-design.nl/phpBB2 (tijdelijk adres)
Wat vinden jullie ervan? Tips en kritiek zijn welkom :thumb:
http://www.henna-design.nl/phpBB2 (tijdelijk adres)
Wat vinden jullie ervan? Tips en kritiek zijn welkom :thumb:
- Wout -- w00t
Zoals het nu is, vind ik niet direct storend. Het zijn er nog wel wat veel en ik vraag me af of het allemaal nodig is.Latavia schreef:bedankt voor de reacties.. ik zal proberen het aantal fora te beperken tot 4/5 per categorie..
Maar, het ziet er netjes uit zo!

Verbeterpunten:
- Eigen images
- Template wat verder bewerken
Enkele opmerkingen:
de stijl vond ik op het eerste blik mooi, totdat ik mijn venster maximaliseerde. Ik snap de blauwe achtergrond niet. Er loopt zo een mooie schaduw aan de zijkant van de balken naar grijs en dan wordt ie ineens blauw.
Mijn tip1: Zet de achtergrondkleur ook op dezelfde grijs.
Mijn tip2: maak het logo zoetka.nl wat duidelijker en scherper. Bijvoorbeeld door er 2pixels grijze rand om de letters heen te doen.
de stijl vond ik op het eerste blik mooi, totdat ik mijn venster maximaliseerde. Ik snap de blauwe achtergrond niet. Er loopt zo een mooie schaduw aan de zijkant van de balken naar grijs en dan wordt ie ineens blauw.
Mijn tip1: Zet de achtergrondkleur ook op dezelfde grijs.
Mijn tip2: maak het logo zoetka.nl wat duidelijker en scherper. Bijvoorbeeld door er 2pixels grijze rand om de letters heen te doen.