[kijk] Modern forum

Bezig met een stijl voor je website? Of voor heel de community? Laat hem ons zien.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
svenn
Berichten: 5001
Lid geworden op: 14 jul 2004, 13:00
Locatie: Kortrijk
Contacteer:

Bericht door svenn » 16 mar 2007, 19:59

De kleur combinaties zijn, speciaal, anders. Niet 100 % geslaagt vind ik persoonlijk. Hoewel de site wel blijft in je oog plakken, het is geen pijnlijke blik die ik krijg, dus beetje werken aan de kleuren en het komt wel in orde ;) :thumb:

lifeguard
Berichten: 2861
Lid geworden op: 05 jul 2005, 08:20
Locatie: Dakloos
Contacteer:

Bericht door lifeguard » 16 mar 2007, 20:27

t ziet er beter uit ja!

Ik zou je graag willen helpen als ik mag?
Ben alleen niet veel online de laatste tijd....

Maar ik denk wanneer je een mooi aansluitend menuutje hebt bovenin, het al heel anders oogt.

Ook zou ik de hover kleuren van je links, een iets andere kleur geven, namelijk 1 of 2 tinten donkerder.
Nu worden ze wt minder leesbaar.

Verder ben je al een heel eind op de goede weg!

Toppie
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar

Gebruikersavatar
MoonCatcher
Berichten: 389
Lid geworden op: 17 aug 2006, 17:06

Bericht door MoonCatcher » 17 mar 2007, 09:08

We zijn eruit op ons forum. Dit blijft. Wie het niet mooi vind kan een andere style pakken maar deze blijft. Bedankt voor alle suggesties en informatie.

Life als je kan vertellen hoe ik die hover kleuren kan doen zonderdat mijn index naar de maan gaat dan graag.

lifeguard
Berichten: 2861
Lid geworden op: 05 jul 2005, 08:20
Locatie: Dakloos
Contacteer:

Bericht door lifeguard » 17 mar 2007, 10:41

MoonCatcher schreef:We zijn eruit op ons forum. Dit blijft. Wie het niet mooi vind kan een andere style pakken maar deze blijft. Bedankt voor alle suggesties en informatie.

Life als je kan vertellen hoe ik die hover kleuren kan doen zonderdat mijn index naar de maan gaat dan graag.
Ja hoo!

Als eerste moet ik mn eige board onderhanden nemen, en nog een.
in de tussentijd zal ik wel iets maken, tenzij iemand me voor is!
Maar hou er rekening mee, dat ik er asap aan ga beginnen :thumb:
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar

duchbird
Berichten: 16
Lid geworden op: 04 mar 2007, 18:48

Bericht door duchbird » 18 mar 2007, 11:46

ik heb een kijkje genomen op je forum
en ik vind hem wel mooi !
Maar ik denk inderdaad omdat het komt omdat ik een vrouw ben :lol:

JochemOnline
Berichten: 364
Lid geworden op: 02 jan 2007, 17:52
Locatie: Delden (Overijssel)
Contacteer:

Bericht door JochemOnline » 18 mar 2007, 13:37

Vrouwen vinden het denk ik ook mooier dan de kerels die er komen kijken,
Zelf vind ik de letter kleuren e.d wat onoverzichtelijk en slecht leesbaar, misschien zou je daar iets aan kunnen doen,
En de bewegende plaatjes bij de forumbeschrijving vind ik ook niet denderent, maarja, wie ben ik :thumb:

Epox
Berichten: 549
Lid geworden op: 15 feb 2004, 19:26
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Epox » 18 mar 2007, 14:14

MoonCatcher schreef:JA!

Doe eens aardig!

Ja!

Behandel me als een volwassene

JA!

Wat ik mooi vind hoef jij niet mooi te vinden. Deze kleuren zijn de trend van dit voorjaar, dus zal men zal wel weten wat zal matchen of niet.
JA!

Als je geen opbouwende kritiek kan geven, dan hoef je niet te reageren.
Ik vind dat jij je nogal kinderachtig gedraagt. Je vraagt om de mening over je forum, lifeguard zegt wat hij vindt, en je begint gelijk moeilijk te doen. Als hij het niet mooi vind, mag hij dat zeggen. Niet zo slap gaan zwetsen dat hij je niet behandeld als een volwassene, dat slaat namelijk echt nergens op. Dus als je je stijl plaatst ter beoordeling, kan je wel verwachten dat je nogal wat kritiek kan krijgen. En wees dan wel zo sympathiek om deze dan te slikken, en dan niet meteen te beginnen met ruzieën.

Mijn mening over je forumpje; vind de kleuren niet matchen, ziet er nogal 'noobish' uit, en vooral voor een PSP forum vind ik dit ondermaats. Bij een PSP forum zou ik eerder een enorm knallend design verwachten. Succes.
éépoks

Gebruikersavatar
Wout -- w00t
Berichten: 815
Lid geworden op: 07 jan 2005, 12:57
Locatie: Eindhoven, NL

Bericht door Wout -- w00t » 18 mar 2007, 17:15

Epox schreef:
MoonCatcher schreef:JA!

Doe eens aardig!

Ja!

Behandel me als een volwassene

JA!

Wat ik mooi vind hoef jij niet mooi te vinden. Deze kleuren zijn de trend van dit voorjaar, dus zal men zal wel weten wat zal matchen of niet.
JA!

Als je geen opbouwende kritiek kan geven, dan hoef je niet te reageren.
Ik vind dat jij je nogal kinderachtig gedraagt. Je vraagt om de mening over je forum, lifeguard zegt wat hij vindt, en je begint gelijk moeilijk te doen. Als hij het niet mooi vind, mag hij dat zeggen. Niet zo slap gaan zwetsen dat hij je niet behandeld als een volwassene, dat slaat namelijk echt nergens op. Dus als je je stijl plaatst ter beoordeling, kan je wel verwachten dat je nogal wat kritiek kan krijgen. En wees dan wel zo sympathiek om deze dan te slikken, en dan niet meteen te beginnen met ruzieën.
Goed gezegd jonge. :)

Ik vind het ook niet echt bij een PSP forum passen. Doe het dan over een modern onderwerp zoals kleding of wat dan ook. Bij een PSP forum hoort nou eenmaal een soort Hi-Tech layout.
Geeft geen support aan fora´s zonder copyright

Gebruikersavatar
MoonCatcher
Berichten: 389
Lid geworden op: 17 aug 2006, 17:06

Bericht door MoonCatcher » 19 mar 2007, 11:23

@ epox: Daar zijn we al uit en het is opgelost, dus beetje jammer dat je dat weer oprakelt, m.a.w jij hebt gelijk je oordeel klaar zonder het hele topic door te lezen. Ook beetje kinderachtig niet?

@Wout: Dit psp forum staat voor Paint shop Pro, en niet voor de Playstation Portable, dus zie niet in waarom het hi-tech moet zijn.

Coen
Berichten: 5387
Lid geworden op: 03 aug 2004, 10:25

Bericht door Coen » 19 mar 2007, 11:26

MoonCatcher,

PSP = Paint Shop Pro = grafische hoogstandjes, ik denk dat Wout via deze weg refereert naar high-tech! ;)

Gebruikersavatar
MoonCatcher
Berichten: 389
Lid geworden op: 17 aug 2006, 17:06

Bericht door MoonCatcher » 19 mar 2007, 11:30

Dan zou het hi tech moeten zijn door het programma, maar wij laten ermee zien wat je ermee kan, en dat is niet hi tech :wink:

Forum gaat niet over het programma PSP maar over de creaties die je ermee kan maken. En het klopt dat vrouwen daar meerendeel mee werken.

Gesloten