GamePearl

Bezig met een stijl voor je website? Of voor heel de community? Laat hem ons zien.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Gebruikersavatar
Diablo Gamer
Berichten: 1394
Lid geworden op: 02 jan 2004, 20:33
Locatie: Dalen/Drenthe/Holland
Contacteer:

GamePearl

Bericht door Diablo Gamer » 25 dec 2006, 20:15

ik ben all een tijdje bezig met deze CSS ( Counter-Strike Source ) clan forum en ik vind dat ie nu wel vergenoeg af is om te laten zien

de originele templat was SubSilver maar is haats niet meer trug te vinden

Forum: http://www.gamepearl.nl/GP2
Hacks: http://www.gamepearl.nl/GP2/hacks_list.php

eens kijken wat julie er van zeggen
It`s nice to be important, but it`s more important to be nice.

Raimon
Berichten: 4397
Lid geworden op: 27 aug 2005, 12:59
Contacteer:

Bericht door Raimon » 25 dec 2006, 21:19

Is nog een beetje standaard stijl van extreme pixels,
wat is hier zo speicaal aan als ik mag vragen?

Wel beetje vreemd dat je de auteurs copyright eraf haalt van de template (stijl)?
originele auteur -> http://www.extremepixels.net/phpbb/index.php?s=35

Gebruikersavatar
Diablo Gamer
Berichten: 1394
Lid geworden op: 02 jan 2004, 20:33
Locatie: Dalen/Drenthe/Holland
Contacteer:

Bericht door Diablo Gamer » 25 dec 2006, 22:03

we hebben 3 of 4 stijlen gepakt en daar stukken er uit gehaalt maar alles is gewoon op subsilver gezet
It`s nice to be important, but it`s more important to be nice.

Raimon
Berichten: 4397
Lid geworden op: 27 aug 2005, 12:59
Contacteer:

Bericht door Raimon » 25 dec 2006, 22:07

Diablo Gamer schreef:we hebben 3 of 4 stijlen gepakt en daar stukken er uit gehaalt maar alles is gewoon op subsilver gezet
ja wat is je punt?, de images zijn van extremestyles weg genomen, er is niks toevoegens eigen design toegevoegd.
Vers gekopieerd van diverse stijlen.
En bovendien het copyright is gewoon weg gehaald, want onder de noemer auteur schending valt.

M.Braam
Berichten: 192
Lid geworden op: 03 mar 2005, 11:18
Locatie: Arnhem

Bericht door M.Braam » 26 dec 2006, 10:08

Diablo Gamer schreef:we hebben 3 of 4 stijlen gepakt en daar stukken er uit gehaalt maar alles is gewoon op subsilver gezet
Hm ja tuurlijk maak dat de kat wijs.....
Precies wat Raimon zei deze template is echt van: eXtremepixels.

Het staat idd wel in je CSS:
http://www.gamepearl.nl/GP2/templates/G ... ePearl.css

Maargoed als ik de bron opvraag van extremepixels ook precies hetzelfde bestand.
Wat zie ik dan staan:

Code: Selecteer alles

/*
  The original ambience Theme for phpBB version 2+
  Created by subBlue design
  http://www.subBlue.com
*/
En bij jou staat:

Code: Selecteer alles

/*
  The original GamePearl Theme for phpBB version 2+
  Created by subBlue design
  http://www.subBlue.com
*/
Daarom lijkt het alsof het van subSilver is gemaakt maargoed dat heeft de auteur waarschijnlijk gedaan en niet jij, jij hebt hem alleen zwaar gemod meer niet ;)

En net als wat Raimon zei waarom heb je niet de naam van de auteur erin staan?
phpBB skin developed by: eXtremepixels

En heb je deze template gekocht of???
Met vriendelijke groet,
Michael Braam

Gebruikersavatar
Alpha
Berichten: 367
Lid geworden op: 13 okt 2004, 13:10
Locatie: Nootdorp

Bericht door Alpha » 26 dec 2006, 13:25

Enkel de borders zijn gebruikt van de stijl Ambience. Verder is er NIETS van Ambience.
En er is wel degerlijk wat zelf aan de stijl gedesigned: De header, de forumicoontjes, de blokken aan de linkerkant zijn zelf gescript, de navigatie balk in Ambience zie ik hier ook nergens in terug, de borders zijn ook gedeeltelijk aangepast =» de headborders van de navigatie blokken zijn namelijk niet op die manier bijgeleverd.

En kijk zelf maar in het script werk, enkel de borders met scripts zijn gebruikt van de style Ambience De blauwe achtergrond van de style Ambience zie ik hier ook niet terug. En kijk is naar de layout van het forum zelf, bij de style Ambience zijn het aparte blokken per categorie, bij GamePearl is dit één geheel!

Als je je eigen ingrediënten eraan toevoegd is het toch echt van jou. Kijk maar naar hoeveel dezelfde energy drinks er wel niet zijn, smaken en ruiken precies hetzelfde! Kijk je bij de ingrediënten en zie je kleine verschillen...

dus alsjebliefd zeg, praat geen onzin :roll:

Raimon
Berichten: 4397
Lid geworden op: 27 aug 2005, 12:59
Contacteer:

Bericht door Raimon » 26 dec 2006, 13:29

Alpha schreef:Enkel de borders zijn gebruikt van de stijl Ambience. Verder is er NIETS van Ambience.
En er is wel degerlijk wat zelf aan de stijl gedesigned: De header, de forumicoontjes, de blokken aan de linkerkant zijn zelf gescript, de navigatie balk in Ambience zie ik hier ook nergens in terug, de borders zijn ook gedeeltelijk aangepast =» de headborders van de navigatie blokken zijn namelijk niet op die manier bijgeleverd.
En kijk zelf maar in het script werk, enkel de borders met scripts zijn gebruikt van de style Ambience en de achtergronden van de blokken. De blauwe achtergrond van de style Ambience zie ik hier ook niet terug. En kijk is naar de layout van het forum zelf, bij de style Ambience zijn het aparte blokken per categorie, bij GamePearl is dit één geheel!

Als je je eigen ingrediënten eraan toevoegd is het toch echt van jou. Kijk maar naar hoeveel dezelfde energy drinks er wel niet zijn, smaken en ruiken precies hetzelfde! Kijk je bij de ingrediënten en zie je kleine verschillen...

dus alsjebliefd zeg, praat geen onzin :roll:
Kan ik ook tegen jou zeggen, de images van nieuwe berichten komen van de extrempixels template, de borders en die mag je niet zomaar pikken (wat je zelf hebt gezegt ;) )
Lees je berichten geschiedenis eens door zou ik zeggen!
En ja mag die niet pikken, het is een betaalde stijl waar jij niet voor hebt betaald.

Dus praat jij aub geen onzin, je hebt zelf gezegt dat je het "gepikt" hebt ;)

M.Braam
Berichten: 192
Lid geworden op: 03 mar 2005, 11:18
Locatie: Arnhem

Bericht door M.Braam » 26 dec 2006, 13:35

Ok we pluizen hem even uit ok ?
Alpha schreef:Enkel de borders zijn gebruikt van de stijl Ambience. Verder is er NIETS van Ambience.
En er is wel degerlijk wat zelf aan de stijl gedesigned: De header, de forumicoontjes, de blokken aan de linkerkant zijn zelf gescript, de navigatie balk in Ambience zie ik hier ook nergens in terug, de borders zijn ook gedeeltelijk aangepast =» de headborders van de navigatie blokken zijn namelijk niet op die manier bijgeleverd.
Zoals ik al zei je hebt wat mod werk vericht... ok je hebt de header gemaakt als je daadwerkelijk alles zelf had gemaakt zoals je beweerd was de header netjes indezelfde stijl als de rest ;)
Alpha schreef: En kijk zelf maar in het script werk, enkel de borders met scripts zijn gebruikt van de style Ambience De blauwe achtergrond van de style Ambience zie ik hier ook niet terug. En kijk is naar de layout van het forum zelf, bij de style Ambience zijn het aparte blokken per categorie, bij GamePearl is dit één geheel!
Zoal ik al zei wat mod werk en een paar kleine aanpassingen aan de huidige template.
Alpha schreef: Als je je eigen ingrediënten eraan toevoegd is het toch echt van jou. Kijk maar naar hoeveel dezelfde energy drinks er wel niet zijn, smaken en ruiken precies hetzelfde! Kijk je bij de ingrediënten en zie je kleine verschillen...
En hier ga je echt de fout in, dit is grote onzin de gene die deze template heeft gemaakt zal altijd de enige en echte eigenaar blijven tenzij hun jou de volledige rechten hebben overgedragen maar dat moet dan ook zwart op wit staan.
Alpha schreef: dus alsjebliefd zeg, praat geen onzin :roll:
Pardon???
Ik denk dat ik zeker wel weet waar ik over praat en dit geldt ook voor Raimon hij weet ook precies waar hij over praat kortom wij zullen geen onzin uitkramen ;)

Kortom kom eens met het bewijs dat je alle rechten hebt enz. als je die hebt mag je zeggen ja is van mij ;)
Met vriendelijke groet,
Michael Braam

svenn
Berichten: 5001
Lid geworden op: 14 jul 2004, 13:00
Locatie: Kortrijk
Contacteer:

Bericht door svenn » 26 dec 2006, 13:37

laten we het rustig houden mensen. Of je nu 1 image of alle images hebt gebruikt zonder toestemming van de auteur of zonder copy is het niet toegestaan.
Dit topic voldoet trouwens aan deze regel, en mag dus open blijven.

Gebruikersavatar
Paul
Beheerder
Beheerder
Berichten: 20297
Lid geworden op: 23 okt 2003, 11:38
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Paul » 26 dec 2006, 13:40

Wat is dat voor belachelijks dat er opeens support wordt gegeven aan mensen zonder copyright? En zelfs wegens warez, wat deze style is!

M.Braam
Berichten: 192
Lid geworden op: 03 mar 2005, 11:18
Locatie: Arnhem

Bericht door M.Braam » 26 dec 2006, 13:41

Hij kan best aan de phpBB.nl eisen voldoen maar daarom moet ie ook aan andere regels houden.

Net zoals Paul zegt met Warez enz.
Dit mag toch niet worden toegestaan en zeker niet hier !
Met vriendelijke groet,
Michael Braam

Raimon
Berichten: 4397
Lid geworden op: 27 aug 2005, 12:59
Contacteer:

Bericht door Raimon » 26 dec 2006, 13:41

Dus met andere woorden je mag copyright schenden van een template en het hier open en bloot neer plaatsen.
Tof :D

Zonder toesteming = auteur schending wat onder de noemer in het wetsboek valt van patent schending :thumb:
En waarom is er dan wel een onderwerp 2 weken geleden wel gesloten wegens gratis weergegeven van een betaalde stijl.

Wederom ga ik de auteur eventjes mailen van deze stijl, wat dit kan niet he :)

En ja auteur schending vindt ik niet lief!

M.Braam
Berichten: 192
Lid geworden op: 03 mar 2005, 11:18
Locatie: Arnhem

Bericht door M.Braam » 26 dec 2006, 13:43

Raimon schreef:Dus met andere woorden je mag copyright schenden van een template en het hier open en bloot neer plaatsen.
Tof :D

Zonder toesteming = auteur schending wat onder de noemer in het wetsboek valt van patent schending :thumb:
En waarom is er dan wel een onderwerp 2 weken geleden wel gesloten wegens gratis weergegeven van een betaalde stijl.

Wederom ga ik de auteur eventjes mailen van deze stijl, wat dit kan niet he :)

Idd ik snap hier eff niks meer van dat dit zomaar mag hier maar goed.
Is zeker een goed idee Raimon om dit eff te melden.
Want dit klopt gewoonweg niet.
Met vriendelijke groet,
Michael Braam

svenn
Berichten: 5001
Lid geworden op: 14 jul 2004, 13:00
Locatie: Kortrijk
Contacteer:

Bericht door svenn » 26 dec 2006, 13:50

goed, ik heb de template even goed bekeken. Er zijn duidelijke gelijkenissen, daar kan geen discussie over zijn. Ik las de regels er nog eens op na en ik vond deze regel ;
Indien de regels niet voldoende of onduidelijk zijn, dan staat het teamlid vrij om zelf een besluit te nemen. Eventueel zonder de gebruiker hiervan te informeren.
Ik denk dat het copyright van een template wegnemen en dus een illigale versie van de betaal template bezitten voldoende mag zijn om geen verdere discussie meer toe te staan. Daarbij herzie ik mijn mening en sluit ik dit topic toch nog.

svenn
Berichten: 5001
Lid geworden op: 14 jul 2004, 13:00
Locatie: Kortrijk
Contacteer:

Bericht door svenn » 13 jan 2007, 10:51

heraangepast

svenn
Berichten: 5001
Lid geworden op: 14 jul 2004, 13:00
Locatie: Kortrijk
Contacteer:

Bericht door svenn » 13 jan 2007, 21:49

Borders by ExtremePixels
en images en logo'jes ect ect ... sorry nog niet kompleet

Gesloten