Nieuw forum, probleem met de stijlen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Nieuw forum, probleem met de stijlen
Ik heb net een nieuw forum opgestart, en ik ben er nog niet zo heel handig mee. Nu wil ik zelf een hele nieuwe stijl maken maar als ik kleurcode's invoer, dan doet hij het of niet, of slecht. Als hij het slecht weergeeft, dan krijg ik vaak geen tabellen, geen rijen, enzovoorts. Wie kan me hiermee helpen??
(p.s. ik heb geen idee hoe ik het zou moeten doen met HTML, dat kan ik namelijk niet vinden.)
Bedankt!
(p.s. ik heb geen idee hoe ik het zou moeten doen met HTML, dat kan ik namelijk niet vinden.)
Bedankt!
Je kan je forum kleuren op 2 manieren aanpassen, via het css bestand (als je daar ervaring mee hebt) of via het admin paneel.
Via het css is moeilijker als je het nog nooit hebt gedaan, het enige dat je dan moet doen is in overall_header.tpl alles tussen <style ..> en </style> weghalen, en dan ook de <!-- link naar css bestand --> wijzigen in <link naar css bestand>
Via het admin paneel kun je bij stijl beheer de kleuren wijzigen, je moet misschien even uitvogelen wat welke kleuren veranderd, maar dat zie je vanzelf.
Via het css is moeilijker als je het nog nooit hebt gedaan, het enige dat je dan moet doen is in overall_header.tpl alles tussen <style ..> en </style> weghalen, en dan ook de <!-- link naar css bestand --> wijzigen in <link naar css bestand>
Via het admin paneel kun je bij stijl beheer de kleuren wijzigen, je moet misschien even uitvogelen wat welke kleuren veranderd, maar dat zie je vanzelf.