[KIJK] » » » » LiveSets.be.tf

Bezig met een stijl voor je website? Of voor heel de community? Laat hem ons zien.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
w0lfie.be
Contacteer:

» » » » LiveSets.be.tf

Bericht door w0lfie.be » 04 nov 2003, 20:28

Niet echt iets te maken met forums, maar ik wil wel eens de commentaar weten op de layout.

Het is een bestaand php-script dat ik heb gebruikt, maar de lay-out werd volledig door mezelf gemaakt. Neen, ik heb me niet verder gebaseerd op de bestaande template van het script, en als je me niet gelooft, moet je de site van de makers maar eens checken.

't Gaat dus om een site waar links naar LiveSets van allerlei bekende DJ's wordt verzameld. Op dit ogenblik hebben ze er al een 206 LiveSets. Dus best goed om te beginnen denk ik :wink:
De site groeit dagelijks, dus best af en toe eens checken als je op de hoogte wil blijven van de sets, en het gebeuren in de DJ wereld.

Omtrent illegaliteit. LiveSets zijn niet beschermd met auteursrechten. Hoe komt dat? Stel dat een DJ voor elke set die hij draait, auteursrechten moet betalen (laten registreren kost ook geld, en niet weinig) dan zou het die DJ heeeeeel veel geld kosten, en zou hij bovendien meer papierwerk hebben dan hij kan draaien... Dus de site is op en top legaal.
End never begon Discussion...

Site: LiveSets.be.tf

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 04 nov 2003, 20:35

Vind de lay-out niet echt perfect :oops:
Het is wel mooi maar de belk met ''index, nieuw'' enzo is wat ''onduidelijk'' en valt niet snel te lezen.
Voor de rest misschien dat stippel effect er onderuit laten..
Voor de rest.. tja.. zal binnenkort eens wat linkjes toevoegen want de goede dj's mis je nog ( prophet, tiesto, boozywoozy, lady dana, pavo, enzovoorts ) :wink:
[+] Isento at DeviantArt

DeMolT

Bericht door DeMolT » 04 nov 2003, 20:39

dit was tog een phpBB forum extreem gemod neem ik aan

w0lfie.be
Contacteer:

Bericht door w0lfie.be » 04 nov 2003, 20:46

DeMolT schreef:dit was tog een phpBB forum extreem gemod neem ik aan
Dat script? Neen hoor, kijk onderaan... Ik laat de COPYRIGHTS WEL staan :wink:

w0lfie.be
Contacteer:

Bericht door w0lfie.be » 04 nov 2003, 20:48

Leipo schreef:Vind de lay-out niet echt perfect :oops:
Het is wel mooi maar de belk met ''index, nieuw'' enzo is wat ''onduidelijk'' en valt niet snel te lezen.
Voor de rest misschien dat stippel effect er onderuit laten..
Voor de rest.. tja.. zal binnenkort eens wat linkjes toevoegen want de goede dj's mis je nog ( prophet, tiesto, boozywoozy, lady dana, pavo, enzovoorts ) :wink:
Van die knoppen weet ik het. Ben nog bezig met het opnieuw ontwerpen van knoppen, ikzelf vind ze ook niet 100% geslaagd.
Stippel effect weg? 't Is net wat ik zelf het wijste vind aan de site :twisted:

Voeg maar veel sets toe, zo heb ik het wat minder lastig, want na 206 sets toevoegen zie je al beetje scheel... :roll:

SPyKoN
Contacteer:

Bericht door SPyKoN » 05 nov 2003, 15:20

Sober maar oogt zeer mooi en geslaagd!

Gesloten