Onzinnige geblaat

Bezig met een stijl voor je website? Of voor heel de community? Laat hem ons zien.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
svenn
Berichten: 5001
Lid geworden op: 14 jul 2004, 13:00
Locatie: Kortrijk
Contacteer:

Bericht door svenn » 21 aug 2006, 14:33

ik had het over deze buttons
Afbeelding
Afbeelding
niet over de new_topic, reply ,... buttons want die zijn niet nodig :mrgreen:

Zo'n taalset download je hier.
(scroll naar onderen en zie "Language & Image Packs")
lijkt me duidelijk , dus 'terwijl het nog niet echt duidelijk was, dus logisch dat het nog eens gevraagd werd' geld niet ... :roll:

Daarbij staat er in de readme van het forum 'het sticky' een degelijke uitleg wat je er kunt vinden.

Gebruikersavatar
redhair
Berichten: 43
Lid geworden op: 20 aug 2006, 20:38
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door redhair » 21 aug 2006, 15:14

Svenson, eerst bek je iemand af door te zeggen dat hij niet door moet drammen, en nu probeer je mij weer onder de gordel te steken.

Hoe jij ooit moderator bent geworden is mij een wonder, daar je geen enkele diplomatie lijkt te kennen of het geduld hebt om een duidelijk standpunt cq regel uit te leggen, laat staan dat je open staat voor gerechtvaardigd commentaar.

Ik zou zeggen denk eerst even na, in plaats van mensen tegen je in het harnas te jagen.

Ik kom hier gisteren voor het eerst even kijken, en denk hey "leuk, een Nederlandse phpBB tak" Ik ben ten slotte Nederlands, heb een stijl gemaakt, kan ook in het Nederlands worden weergegeven, dus ik laat het even weten. Door een mis communicatie werd er de suggestie gewekt dat mijn stijl mischien hier wel een plekje kan krijgen. Daar zijn we nu uit, door een duidelijke uitleg van Stef.

Dit had jij als moderator ook kunnen, ..nee, moeten doen. Beetje de ubermoderator uithangen, en tactloos/ uitdagend de berichten naar jouw hand zetten past in mijn ogen niet bij die van een moderator.

svenn
Berichten: 5001
Lid geworden op: 14 jul 2004, 13:00
Locatie: Kortrijk
Contacteer:

Bericht door svenn » 21 aug 2006, 15:38

Hoe jij ooit moderator bent geworden is mij een wonder, daar je geen enkele diplomatie lijkt te kennen of het geduld hebt om een duidelijk standpunt cq regel uit te leggen, laat staan dat je open staat voor gerechtvaardigd commentaar.

:roll: van tacktvol gesproken ...

Daarbij corrigeer ik jouw misvatting die je gaf op mijn commentaar (het ging dan nog over positieve commentaar)
svennson schreef:de header vind ik persoonlijk wat minder maar de link knopjes zijn helemaal top, spijtig dat ze niet zo goed bruikbaar zijn voor niet-designers die willen modden, en bijgevolg geen extra links kunnen toevoegen.
waar jij op antwoord
redhair schreef:Dat geldt voor alle ahum ..stijlsetjes die hier staan.
geld niet voor de stijlsetjes want het zijn enkel de knoppen, die jouw stijl niet gebruikt.

over het drammen lees je schrijft zelf:

redhair schreef:Nog niet helemaal duidelijk geloof ik....

Taal onafhankelijk betekend dat er dus nergens een (buitenlands) woord staat, behalve de woorden die phpBB zelf genereert.
Met een Nederlandse taalset voor phpBB zal het dus overal Nederlands zijn, simpel.

Zo'n taalset download je hier.
(scroll naar onderen en zie "Language & Image Packs")

Ter verduidelijking..
Nu gaan we verder communiceren via de pm-optie.

Gebruikersavatar
Stef
Berichten: 9080
Lid geworden op: 04 jun 2003, 20:47

Bericht door Stef » 21 aug 2006, 15:55

Één keer heel duidelijk, zodra er is gezegt dat we erniet op door gaat, gaan we erniet op door. Dat geld zeker voor jou Svenn. :roll:

Gesloten.

Gesloten