[KIJK] OwnageWorld

Bezig met een stijl voor je website? Of voor heel de community? Laat hem ons zien.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
ownageworld
Berichten: 252
Lid geworden op: 03 jun 2006, 17:35
Locatie: Brussel

OwnageWorld

Bericht door ownageworld » 13 jun 2006, 16:13

Nou... hij is zo goed als af denk ik!
Ik laat hem hier maar voor de zekerheid nog ff screenen :wink:
Link: http://www.ownageworld.com
Ik zou graag meningen willen horen, kort of lang, negatief of positief, sterke en zwakke punten..!

Roep maar! Bedankt alvast!

btw, als iemand hem samen met mij wil runnen, link exchange, mod wil worden, weet ik het, PM me! Ik vond het leuk om te maken, maar met hulp van anderen heeft de website meer kans van slagen, en mn uiteindelijke doel is natuurlijk een druk forum/ website met voor iedereen wat leuks!
Laatst gewijzigd door ownageworld op 13 jun 2006, 16:27, 1 keer totaal gewijzigd.

lifeguard
Berichten: 2861
Lid geworden op: 05 jul 2005, 08:20
Locatie: Dakloos
Contacteer:

Re: OwnageWorld

Bericht door lifeguard » 13 jun 2006, 16:16

ownageworld schreef:Nou... hij is zo goed als af denk ik!
Ik laat hem hier maar voor de zekerheid nog ff screenen :wink:
Link: http://www.ownageworld.com
Ik zou graag meningen willen horen, kort of lang, negatief of positief, sterke en zwakke punten..!

Roep maar! Bedankt alvast!
Wat dacht je van,

Gewoon Top!!!

Dit ziet er echt mooi uit!
Lekkere kleurencombo.
Vrij lang, maar toch nog een overzichtelijk forum.

Netjes!

8,5/10
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar

ownageworld
Berichten: 252
Lid geworden op: 03 jun 2006, 17:35
Locatie: Brussel

Re: OwnageWorld

Bericht door ownageworld » 13 jun 2006, 16:25

lifeguard schreef:
ownageworld schreef:Nou... hij is zo goed als af denk ik!
Ik laat hem hier maar voor de zekerheid nog ff screenen :wink:
Link: http://www.ownageworld.com
Ik zou graag meningen willen horen, kort of lang, negatief of positief, sterke en zwakke punten..!

Roep maar! Bedankt alvast!
Wat dacht je van,

Gewoon Top!!!

Dit ziet er echt mooi uit!
Lekkere kleurencombo.
Vrij lang, maar toch nog een overzichtelijk forum.

Netjes!

8,5/10
Wow dank je!
Eerste positieve reactie die ik sinds het bouwen van de site heb gehoord haha...
Ik weet dat hij vrij lang is... maar ik heb een hekel aan sub-forums, en die maken het forum instabieler, dus heb dat maar niet gedaan... ipv sub-forums heb ik gekozen voor plaatjes die verduidelijken wat alles is/ betekent...

Thnx again!

wizzzzzzzz
Berichten: 661
Lid geworden op: 05 feb 2005, 14:26
Locatie: Op zolder
Contacteer:

Bericht door wizzzzzzzz » 13 jun 2006, 16:58

Now petje af, het uiterlijk speels en toch rustig... knap gedaan... :thumb:
http://www.arcadepunt.nl meer dan 23.000 flashgames

Gebruikersavatar
Menace2Society
Berichten: 658
Lid geworden op: 21 mei 2003, 23:01
Locatie: Arnhem

Bericht door Menace2Society » 13 jun 2006, 17:48

Bij OWNAGE denk ik aan HARCORE FRAGGING! Deze site heeft totaal niets met OWNAGE te maken! Love, muziek, lectuur?!?! Je hebt echt de verkeerde domeinnaam gekozen!

Ownage is een gaming term... jammer dat hij zo verkracht wordt...

ownageworld
Berichten: 252
Lid geworden op: 03 jun 2006, 17:35
Locatie: Brussel

Bericht door ownageworld » 13 jun 2006, 17:55

Menace2Society schreef:Bij OWNAGE denk ik aan HARCORE FRAGGING! Deze site heeft totaal niets met OWNAGE te maken! Love, muziek, lectuur?!?! Je hebt echt de verkeerde domeinnaam gekozen!

Ownage is een gaming term... jammer dat hij zo verkracht wordt...
Thnx for the comments...

Het was namelijk als engelse GameSite begonnen... maar dat heb ik omgegooid naar dit... Ik wilde een meer globale & nederlandse site waar meer voor iedereen te vinden is...
Het was eerst zo dat er filmpjes te vinden was over mensen die geownt worden en games enzo, maar weet nog niet echt hoe ik mijn domein kan veranderen, of dat gratis kan, en deze naam bevalt me wel eigenlijk...
Toch zal mijn site in de toekomst meer concentreren op games, maar het is simpelweg nog maar net "zo goed als af"...

Zie het niet als verkrachten, maar zit kern van waarheid in :wink:

svenn
Berichten: 5001
Lid geworden op: 14 jul 2004, 13:00
Locatie: Kortrijk
Contacteer:

Bericht door svenn » 14 jun 2006, 21:32

Babes [NSFW]
Speciaal voor mannen! Geen *beep*, maar post babes! Muhahaha!
boe afknapper :
Vul je gebruikersnaam en wachtwoord in om in te loggen
:p hehe
neen mooie site kerel , netjes mss nog een onmouse over effect toevoegen dat lijkt wel goed ... maarja het is maar tipje ;) het is nu al heel erg mooi ook.

Ik geef normaal geen punten omdat meningen toch nooit objectief kunnen zijn.

ownageworld
Berichten: 252
Lid geworden op: 03 jun 2006, 17:35
Locatie: Brussel

Bericht door ownageworld » 15 jun 2006, 09:00

svennson schreef:
Babes [NSFW]
Speciaal voor mannen! Geen *beep*, maar post babes! Muhahaha!
boe afknapper :
Vul je gebruikersnaam en wachtwoord in om in te loggen
:p hehe
neen mooie site kerel , netjes mss nog een onmouse over effect toevoegen dat lijkt wel goed ... maarja het is maar tipje ;) het is nu al heel erg mooi ook.

Ik geef normaal geen punten omdat meningen toch nooit objectief kunnen zijn.
Ey!
Leuk dat je je aangemeld hebt!

Het zou idd afknapper kunnen wezen voor mensen, maar een maatje vind het geweldig zoiets... ik doe hem een lolletje :wink:

Dank je wel! Waar zou je een onmouse over effect willen? Op zich ziet het er daardoor altijd wat dynamischer uit, dus goed idee!

Een mening is idd nooit objectief, maar als iedereen het vind, is het een collectieve mening, wat in mijn perceptie richting objectiviteit gaat (klinkt leuk :bier: )

Thnx for comments :bier:

ownageworld
Berichten: 252
Lid geworden op: 03 jun 2006, 17:35
Locatie: Brussel

Bericht door ownageworld » 08 aug 2006, 21:24

Eey allemaal!
Nou, ben weer overnieuw begonnen.... ditmaal doet alles het naar mijn weten! Heel veel en leuke mods, moet alleen nog wat prutsen aan de stijl...
Maar hoe vinden jullie dat het eruit ziet?
Hierbij zou ik graag opmerkingen over layout, opbouw, portal etc krijgen, en iets minder over kleuren!

Alvast bedankt!

http://www.ownageworld.com

lifeguard
Berichten: 2861
Lid geworden op: 05 jul 2005, 08:20
Locatie: Dakloos
Contacteer:

Bericht door lifeguard » 08 aug 2006, 22:34

Aij!!


Iets zegt me dat je eerste stijl ZO veel beter was...

De portal ziet er opzich niet verkeerd uit.

Maar als ik je forum kijk....
subsilver folders zie ik nog.... en de blauwe links.

Verder heb ik het idee, dat je forum, uit wat losse delen die bestaat die eigenlijk aan mekaar moesten zitten..

Ik vind dit niet echt mooi....



Maar je bent nog bezig!
Dus ff doorzetten, je hebt al eerder iets laten zien, wat gewoon perfect was!
Dus ik zie deze ook nog wel mooi worden ;)


Succes in ieder geval!
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar

svenn
Berichten: 5001
Lid geworden op: 14 jul 2004, 13:00
Locatie: Kortrijk
Contacteer:

Bericht door svenn » 09 aug 2006, 14:46

kleuren zijn niet zo speciaal. maar als ik wil registreren zie ik standaartµ

gebruikersnaam : hellfire ? 8)

B-sTyLe
Berichten: 561
Lid geworden op: 27 okt 2004, 17:12

Bericht door B-sTyLe » 09 aug 2006, 15:40

ik zie de kleur #006699 (links en randen) nog, die past niet bij de stijl,
en die header ziet er wat.. tja,, niet mooi uit. en dat ie word uitgerekt is helemaal lelijk.

ownageworld
Berichten: 252
Lid geworden op: 03 jun 2006, 17:35
Locatie: Brussel

Bericht door ownageworld » 10 aug 2006, 15:44

Oei, wat een negatieve reacties haha.... Ik vond hem zelf beter en iig nu zo stabiel als maar kan (geen foutmeldingen tegengekomen, de hacks en mods die ik echt wilde hebben staan erop etc...
lifeguard schreef:Aij!!


Iets zegt me dat je eerste stijl ZO veel beter was...

De portal ziet er opzich niet verkeerd uit.

Maar als ik je forum kijk....
subsilver folders zie ik nog.... en de blauwe links.

Verder heb ik het idee, dat je forum, uit wat losse delen die bestaat die eigenlijk aan mekaar moesten zitten..

Ik vind dit niet echt mooi....



Maar je bent nog bezig!
Dus ff doorzetten, je hebt al eerder iets laten zien, wat gewoon perfect was!
Dus ik zie deze ook nog wel mooi worden ;)


Succes in ieder geval!
Thnx qua portal gedeelte! Het meeste werk in gezeten denk ik, en wilde die ook goed hebben, aangezien de eerste pagina het meeste zegt voor potentiele toekomstige leden imo...

Losse gedeeltes? Ik probeer het "standaard phpBB" uiterlijk, zoals een navigatie boven profiel etc zo aan te passen, dat bekenden phpBB-mensen dit hopelijk later niet terug herkennen (probeer ik zei ik hehe :P )

Denk dat je net ff op "verkeerd moment" keek, ik ben aan de gang met 2 stijlen tegelijk namelijk, 1 donkere en 1 lichtere.... de lichtere ben ik nog niet zo ver mee! Nu staat de donkere erop.


svennson schreef:kleuren zijn niet zo speciaal. maar als ik wil registreren zie ik standaartµ

gebruikersnaam : hellfire ? 8)
Afgelopen 2 dagen veel meer kleurenvariaties erin gebracht... hierdoor beter? Misschien ook veel minder standaart en "opvallender"?

Ik heb nagekeken met die standaardnaam, al rondgepost op verschillende phpBBfora, maar weet niet hoe ik dat moet veranderen.... Het gebeurt ook als je niet-ingelogd bent, en een bericht wilt posten... staat er al standaard HellFire! Op zich geen ramp, maar weet jij toevallig hoe ik hier een defaultnaam kan plaatsen ofzo? zoals "anoniem" ofzo?
Bedankt voor de kritiek!

Ben er nog erg mee bezig idd! Maar toch al "verontrustend" dat mensen hem nu al niet mooi vinden haha :D maar ben blij dat jullie het melden!
B-sTyLe schreef:ik zie de kleur #006699 (links en randen) nog, die past niet bij de stijl,
en die header ziet er wat.. tja,, niet mooi uit. en dat ie word uitgerekt is helemaal lelijk.
Qua kleur en randen: Goed punt! Niks op aan te merken! Dus vandaag meteen wat aan gedaan! Is het beter nu?

Qua header, ligt aan smaak I guess... Vind hem op zich wel aardig, en dat langgerekte vind ik er niet zo slecht uitzien!
Maar heb hem toch maar opgeknapt.... ziet er beter uit zo? Of vind je dat ik een heel nieuw logo moet maken? Bedankt!

svenn
Berichten: 5001
Lid geworden op: 14 jul 2004, 13:00
Locatie: Kortrijk
Contacteer:

Bericht door svenn » 10 aug 2006, 16:06

zoek en verwijder in profile_add_body.tpl

Code: Selecteer alles

 value="hellfire"


als dat er niet staat heb je een probleem :D


-- edit --

zoek :

Code: Selecteer alles

	<tr> 
		<td class="row1" width="38%"><span class="gen">{L_USERNAME}: *</span></td>
		<td class="row2"><input type="hidden" name="username" value="{USERNAME}" /><span class="gen"><b>{USERNAME}</b></span></td>
	</tr>
vervang door

Code: Selecteer alles

	<tr> 
		<td class="row1" width="38%"><span class="gen">{L_USERNAME}: *</span></td>
		<td class="row2"><input type="hidden" name="username" value="jouwnaam" /><span class="gen"><b>{USERNAME}</b></span></td>
	</tr>

ownageworld
Berichten: 252
Lid geworden op: 03 jun 2006, 17:35
Locatie: Brussel

Bericht door ownageworld » 10 aug 2006, 16:17

Geweldig svennson! Bedankt! Werkte perfect hehe!

Gebruikersavatar
Stef
Berichten: 9080
Lid geworden op: 04 jun 2003, 20:47

Bericht door Stef » 10 aug 2006, 16:20

Ik heb het niet het hele topic/probleem gelezen, maar als je daar je eigen naam invult en men wijzigt zijn naam, dan heet dus iedereen hetzelfde.

ownageworld
Berichten: 252
Lid geworden op: 03 jun 2006, 17:35
Locatie: Brussel

Bericht door ownageworld » 10 aug 2006, 16:23

Stef schreef:Ik heb het niet het hele topic/probleem gelezen, maar als je daar je eigen naam invult en men wijzigt zijn naam, dan heet dus iedereen hetzelfde.
Ik heb sowieso ingesteld dat je je naam niet kan veranderen... mocht dit wel het geval zijn, en telkens als je dan in editprofile zou komen, zou hij wel veranderen in de standaardnaam denk ik jah, weet dit alleen niet zeker....

gelukkig kan ik het zelf allemaal doen mocht iemand echt met hoge nood zijn naam willen wijzigen...
Weet jij een oplossing om dit probleem helemaal te omzeilen, zodat mensen dus gewoon eigen naam kunnen veranderen?

svenn
Berichten: 5001
Lid geworden op: 14 jul 2004, 13:00
Locatie: Kortrijk
Contacteer:

Bericht door svenn » 10 aug 2006, 16:50

dan vervang je gewoon door :

Code: Selecteer alles

  <tr> 
      <td class="row1" width="38%"><span class="gen">{L_USERNAME}: *</span></td> 
      <td class="row2"><input type="hidden" name="username" /><span class="gen"><b>{USERNAME}</b></span></td> 
   </tr>
het gaat over dit stukje html :

Code: Selecteer alles

value="jouwnaam"
hier geef je de inhoud aan de input.

ownageworld
Berichten: 252
Lid geworden op: 03 jun 2006, 17:35
Locatie: Brussel

Bericht door ownageworld » 27 aug 2006, 17:48

Het werkte wel svennson, dus dat is mooi!

Mijn forumstijl is nu rigoreus omgegooid... hoop dat het beter is, het ziet er wel strakker uit imo... maar ik heb nu nog problemen met de kleuren...
De links zijn zwart en de achtergrond ook, dit moet ik nog weg zien te werken, verder zijn de colourgroups soms onleesbaar door achtergronden...

Maar nu is mijn vraag: Is het wat? Zou dit wat zijn om uit te brengen? Ik ga hem nog wel specialer/ origineler maken, want heb nu alleen nog met de header en de kleuren gespeeld.

En hoe zou ik de standaardknoppen met "voorbeeld", "bevestig", "accepteer" etc anders?

Ik weet dat veel mensen iets tegen donkere themes/ stijlen hebben, maar hoop door overal veel lichte stukken erin te verwerken, toch "mooi" proberen te maken!

Nog tips/ hints iemand?
http://www.ownageworld.com

ownageworld
Berichten: 252
Lid geworden op: 03 jun 2006, 17:35
Locatie: Brussel

Bericht door ownageworld » 17 nov 2006, 19:53

NIEUWE LINK: http://www.ownageworld.com/neds/portal.php


Ik kreeg gegeve moment teveel errors, dus overnieuw begonnen met klussen... ditmaal erg succesvol, alle mods die ik er persé opwilde hebben, zitten erop, de layout ziet er ook prima uit, af en toe nog paar kleine puntjes (oa de vertaling), maar het gaat ff om "tha big picture"!

Wat vinden jullie van de stijl, de toegevoegde mods etc? Ik weet dat het thema/doel van de website onduidelijk is, omdat ik ook nog niet weet waar het heengaat :hehe:, dus ideeen betreffende het onderwerp ook graag! :)

Zijn er nog goede ideeen die ik kan toevoegen?

Alvast bedankt!
Laatst gewijzigd door ownageworld op 17 nov 2006, 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten