[KIJK] Template geknutsel

Bezig met een stijl voor je website? Of voor heel de community? Laat hem ons zien.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gebruikersavatar
Ger
Berichten: 4864
Lid geworden op: 03 jan 2006, 22:23
Locatie: 192.68.1.100
Contacteer:

Bericht door Ger » 12 jun 2006, 11:08

Stukken, stukken beter.
Natuurlijk heb ik nog wel wat te zeuren. Ten eerste wat Wizzzz ook zegt, ten tweede zijn je bierglasgraphics lelijk. Het lijkt erop dat je ze in elkaar gepropt hebt met een programma dat daar niet zo bedreven in is. Vooral de randen zien er nogal "blokkendozerig" uit.
Ten tweede: ik heb een testberichtje geplaatst en dan zie ik dat je een blok hebt met "citeer". Voor hogere gebruikers met meer rechten (wijzigen, verwijderen, IP enz) komen hier meer opties in te staan gok ik. Maar nu is het nogal een overdonderend blok.

Verder vind ik het een leuk begin. Lekker rustig, goed leesbaar, anders. Als je nog even een paar dingen vertimmerd, kan het een goede worden. Een 6,5 uit 10, met potentie voor een 8 zou ik zeggen.

Gebruikersavatar
Wout -- w00t
Berichten: 815
Lid geworden op: 07 jan 2005, 12:57
Locatie: Eindhoven, NL

Bericht door Wout -- w00t » 12 jun 2006, 14:02

Ik vind vooral de images lelijk (zoals de folders). Verder past whoisonline.gif en logo_phpBB_med.gif er helemaal niet bij. En kijk eens naar je code:

Code: Selecteer alles

      
Waarom dit?

5/10
Geeft geen support aan fora´s zonder copyright

lifeguard
Berichten: 2861
Lid geworden op: 05 jul 2005, 08:20
Locatie: Dakloos
Contacteer:

Bericht door lifeguard » 12 jun 2006, 16:02

Mja,

Ik blijf het zeggen, ik heb beter gezien.
Verder?
is dat logo als copyright bedoeld??

en zoals boven is gezegd, van de images die zijn lelijk.

je bent goed op weg. ik doe het je niet na iig ;)

ga zo door.

cijfer 6,5/10
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar

LoYaL
Berichten: 754
Lid geworden op: 15 okt 2004, 19:20
Contacteer:

Bericht door LoYaL » 12 jun 2006, 16:34

Vind het niet netjes dat je maar een klein bannertje rechts als © zet, maarja verder ziet het er beter uit als je 1e.. je gaat vooruit dus :)

6.0/10
http://www.rappersonline - voor al je online rapmovies + downloads !

Gebruikersavatar
ArjanR
Berichten: 56
Lid geworden op: 16 apr 2005, 10:46
Contacteer:

Bericht door ArjanR » 14 jun 2006, 17:54

Sorry dat ik zo laat reageer maar de zon was zo uitnodigend dat ik daar van heerlijk heb genoten :wink:
wizzzzzzzz schreef:Plaatje subsilver who is online past niet voor de rest...
Het is nog niet volledig klaar en deze afbeelding had ik even laten staan maar word nog veranderd.
SFB schreef:ten tweede zijn je bierglasgraphics lelijk. Het lijkt erop dat je ze in elkaar gepropt hebt met een programma dat daar niet zo bedreven in is. Vooral de randen zien er nogal "blokkendozerig" uit.
Dat zijn gewoon een paar foto's die ik zelf heb gemaakt en waarvan ik de achtergrond heb weggehaald. Hier zie ik niet wat je bedoelt maar ik zal er aandacht aan besteden.
SFB schreef:ik heb een testberichtje geplaatst en dan zie ik dat je een blok hebt met "citeer". Voor hogere gebruikers met meer rechten (wijzigen, verwijderen, IP enz) komen hier meer opties in te staan gok ik. Maar nu is het nogal een overdonderend blok.
Inderdaad komt er meer in het blok te staan wat je ook had kunnen zien als je bij andere berichten had gekeken. Mijn idee was juist om alles voor het reageren op een persoon via pb of om in contact met hem te komen via MSN, bijvoorbeeld, eens niet over de boven en onderkant te verdelen.
Wout -- w00t schreef: En kijk eens naar je code:

Code: Selecteer alles

      
Waarom dit?
Om de link naar de index iets van de kant af te krijgen. Is de rest van de code wel goed?
LoYaL schreef:Vind het niet netjes dat je maar een klein bannertje rechts als © zet, maarja verder ziet het er beter uit als je 1e.. je gaat vooruit dus :)
Maar het is ook niet goed als er geen copyright word neer gezet en deze valt net genoeg op, naar mijn mening dan.

Alle bedankt voor jullie mening al moet ik wel even opmerken dat als er iets meer van de standaard word afgeweken er meer commentaar komt dan als ik alleen maar de cellpic's en afbeeldingen verander.

Is er iets op tegen om iets meer uiterlijk te geven aan een forum dan alleen maar blokken?
Een ezel stoot zich in het gemeen geen twee keer tegen dezelfde steen,
maar de mens, dat stomme dier, doet het wel een keer of vier Afbeelding

Gebruikersavatar
Wout -- w00t
Berichten: 815
Lid geworden op: 07 jan 2005, 12:57
Locatie: Eindhoven, NL

Bericht door Wout -- w00t » 14 jun 2006, 19:44

ArjanR schreef:
Wout -- w00t schreef: En kijk eens naar je code:

Code: Selecteer alles

      
Waarom dit?
Om de link naar de index iets van de kant af te krijgen.
Daarvoor kun je padding/margin gebruiken.
ArjanR schreef:Is er iets op tegen om iets meer uiterlijk te geven aan een forum dan alleen maar blokken?
Ja. De zogenaamde 'rondingen', naast de cellpics. Zo lijkt het rond. ;)
Geeft geen support aan fora´s zonder copyright

Gesloten