[KIJK] Mijn FORA
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Een leuk begin, al zou je nog iets meer van het paars (de lichte tinten) kunnen gebruiken voor de row1,2,3 kleuren.
Ik zie zat paarse tinten in het logo en de rest van de site, pik daar een paar kleurcodes uit (ColorPic bijvoorbeeld) en gebruik die, dat geeft toch net dat beetje extra.
En probeer een aantal buttons nog in de transformer style te maken.
Succes en zeker een leuk begin. :thumb:
Ik zie zat paarse tinten in het logo en de rest van de site, pik daar een paar kleurcodes uit (ColorPic bijvoorbeeld) en gebruik die, dat geeft toch net dat beetje extra.
En probeer een aantal buttons nog in de transformer style te maken.
Succes en zeker een leuk begin. :thumb:
Barki.nl
Als ik jou was, zal ik nooit, maar dan ook echt NOOIT een emaillink op een website plaatsen, tenzij je geintresseerd bent in kleine stukjes vlees die in grote hoeveelheid je mailbox vervuilen.
Voor de rest is het aardig, paars is niet echt mijn favoriete kleur, en zie ik wel toch nog wel een flink aantal subSilver plaatjes. Maar waar zijn de mods, die het forum zoveel beter kunnen maken? Ik zie er maar twee.
Voor de rest is het aardig, paars is niet echt mijn favoriete kleur, en zie ik wel toch nog wel een flink aantal subSilver plaatjes. Maar waar zijn de mods, die het forum zoveel beter kunnen maken? Ik zie er maar twee.
... Maar ik modereer (nog) niet.