[KIJK] DragonDesigns Forum.

Bezig met een stijl voor je website? Of voor heel de community? Laat hem ons zien.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
M.Braam

DragonDesigns Forum.

Bericht door M.Braam » 30 jul 2005, 09:01

Nou het is me nu einelijk gelukt om een eigen stijl te ontwerpen.
Heb eerst alles aangepast in subSilver en toen alles veranderd naar de naam van de stijl namelijk: DragonDesigns.

Het forum is er meer voor support van diversre dingen, omdat ik ook Designs maak en zo kunnen mensen ook via het forum vragen stellen.

Momenteel doe ik er ook een gedeelte phpbb support bij om vooral ook mijn kennis van phpbb te verbeteren :thumb:
Verder ben ik druk bezig met nieuwe stijlen te maken, DragonBlue staat ook op het forum maar dat is een beetje een mislukking en die zal ik over een tijdje eens herzien.

De laatste stijl is Game ligt helaas even stil, vanwege de drukte maar deze zal in de loop van de week ook afkomen.

Maargoed wat vinden jullie van de stijl die er nu op staat:
http://www.dragondesigns.nl/forum :wink:
Met vriendelijke groet,
Michael Braam

wizzzzzzzz
Contacteer:

Bericht door wizzzzzzzz » 30 jul 2005, 10:23

Ziet er netjes uit, persoonlijk zou ik, als ik dan toch zo een uiterlijk kon maken, iemand zoeken die ook de plaatjes en buttons van subsilver zou kunnen aanpassen in deze stijl dat zou het echt af maken...

M.Braam

Bericht door M.Braam » 30 jul 2005, 10:29

Ja je heb gelijk de buttons moet ik nog aanpassen ja ik heb er 2 eff snel gemaakt omdat ik het te druk heb, maar daar ga ik langzaam aan werken :wink:
Met vriendelijke groet,
Michael Braam

Wout -- w00t

Bericht door Wout -- w00t » 30 jul 2005, 11:21

De style lijkt nog best veel op subSilver... Ook cellpic1 loopt niet echt goed over in cellpic2.jpg
Verder, heel erg mooi. :)
Geeft geen support aan fora´s zonder copyright

DoubleJ
Contacteer:

Bericht door DoubleJ » 30 jul 2005, 19:19

Het is voor een eerste echte stijl helemaal niet slecht(herinnerd zich nog iets paars.... ;) ).

toch wel een paar puntjes:
  • op view topic mis ik de navigatie onderaan -> daardoor moet je helemaal weer naar boven scrollen om terug naar het forum te gaan.
  • de terug naar boven links werken nergens -> ff <a name="top"></a> terug zetten.
    Wel goed dat je het kleine subSilver typefoutje out faq_body.tpl weg gehaald hebt want dat vergeten veel mensen.
  • het onderste gedeelte van de index_body.tpl ziet er nogal rommelig uit -> miss nog ff wat aanpassen.
  • op viewtopic ben je in de navigatie ook een -> vergete.
  • op privmsgs_body zou ik de boel wat anders indelen want alles zit daar nu wat op elkaar gedrukt.
Verder ben ik zelf niet helemaal weg van de rollover van de links maar dat is persoonlijk.
Ook heeft het forum nog te veel een subSilver gevoel, je zou dit kunne verhelpen door wat meer andere kleuren te gebruiken -> delen van de layout te wijzigen.
Ik zou ook proberen dat de forum template beter aansluit bij het design van je website.

Wel leuk is wat je hebt gedaan met alle profile buttons op viewtopic_body.tpl

In ieder geval:
Over het algemeen ziet het er zeer netjes uit op een paar hele kleine puntjes na, maar daar gaan we nu niet langer over zeuren.
DoubleJ - "Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan."

M.Braam

Bericht door M.Braam » 31 jul 2005, 09:01

Bedankt voor je tips, dit is mijn eerste stijl en zodra ik meer tijd heb worden er natuurlijk nog wat dingen aangepast :wink: maar voorlopig blijft ie zo.
Met vriendelijke groet,
Michael Braam

DoubleJ
Contacteer:

Bericht door DoubleJ » 31 jul 2005, 14:30

DragonDesigns schreef:Bedankt voor je tips, dit is mijn eerste stijl en zodra ik meer tijd heb worden er natuurlijk nog wat dingen aangepast :wink: maar voorlopig blijft ie zo.
ik zou in ieder geval wel ff tijd maken voor <a name="top"></a> toe te voegen.
DoubleJ - "Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan."

reinier

Bericht door reinier » 18 aug 2005, 00:15

hij doet het nie :)
:)

B-sTyLe

Bericht door B-sTyLe » 18 aug 2005, 12:20

lees dit maar ff: http://www.dragondesigns.nl

Gesloten