[KIJK] Hayabusa Club Holland Forum

Bezig met een stijl voor je website? Of voor heel de community? Laat hem ons zien.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Lontronics

Hayabusa Club Holland Forum

Bericht door Lontronics » 15 apr 2005, 08:10

Een website en forum uitsluitend voor de Hayabusa-bezitter.

Het forum is zo basic mogelijk uitgevoerd zonder functionaliteit te verliezen.
Verder is er onder de motorkap nogal wat code weggehaald en geoptimaliseerd om het dataverkeer wat te beperken. Dit is tevens merkbaar in de snelheid, alhoewel niet schokkend.
Verdere mod's: quik-post, merge-posts, resync user postcounts, admin user list, extreme styles mod, save bandwidth mod.

Niet aanmelden s.v.p., alleen Hayabusa-bezitters worden toegelaten op het forum i.v.m. problemen op de vorige website en bijbehorend forum in het verleden... :(

Ben benieuwd wat een ieder ervan vindt.

http://hayabusaclubholland.nl

groeten,
Jan

LoYaL
Contacteer:

Bericht door LoYaL » 15 apr 2005, 12:35

Netjes! :bier:
http://www.rappersonline - voor al je online rapmovies + downloads !

Lontronics

Bericht door Lontronics » 16 apr 2005, 10:50

Thx ;)

Bij sommige dingen ben ik misschien een beetje een zeikerd; heb dus ook getracht de html-code zo schoon en netjes mogelijk te krijgen. Niet zichtbaar als je gewoon kijkt, maar wanneer je de code bekijkt valt dit wel op. Nou ja, we moeten toch wat te doen hebben he!!? :lol: :lol: :lol:

Menace2Society

Bericht door Menace2Society » 11 mei 2005, 03:36

Die dingen zijn toch verboden? Of hoe zit dat precies? Ik ken hem alleen van de Ghostrider ;)

Bee

Bericht door Bee » 11 mei 2005, 07:24

Ik heb een gloeiende hekel aan scripts die ervoor zorgen dat ik links niet meer in de statusbar kan zien. Dat is dus ook het geval met die javascript scroller.

Daar dient een scrollbar niet voor!
... Maar ik modereer (nog) niet.

Lontronics

Bericht door Lontronics » 11 mei 2005, 07:30

@Menace2Society:
Er is wel over gesproken destijds om hem te verbieden omdat het allemaal een beetje te hard zou kunnen. En de Hayabusa heeft er wel voor gezorgd dat er internationaal een afspraak is gemaakt dat alle motoren begrensd worden op 299km/uur. Alsof dat niet hard is.....

@Bee:
Ik heb destijds die javascript scroller erop gezet OM de links te verdoezelen. Toen gebruikte ik nog een server hier in de kelderkast op mijn eigen IP waar naar werd doorgelinkt. En om eerlijk te zijn, daarna is de scroller gewoon blijven staan... :?
Een heel ander nadeel van de scroller is dat hij bij sommige browsers behoorlijk wat processorcapaciteit vraagt/ de browser er trager door reageert.
Goeie tip dus, de scroller gaat eraf ;)

Edit: en is alweer gebeurd ;)

Bee

Bericht door Bee » 11 mei 2005, 07:36

mooi zo :thumb:
... Maar ik modereer (nog) niet.

Lontronics

Bericht door Lontronics » 29 jul 2005, 11:08

Alle aanpassingen die ik zo ongeveer heb doorgevoerd heb ik nu ook op Lontronics gezet zodat anderen er evt. ook iets mee kunnen.

De link: http://www.lontronics.nl/forum/viewforum.php?f=2

Groeten,
Jan

Gesloten