[KIJK] Mijn Site........
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Mijn Site........
Nou dis mijn site met 2(lees 1) geweldige download bare forum skins al.
Het forum.
(Even over de regels: wat als je een forum host met je eigen gemaakte skin die je aan phpbb.com gesubmit hebt?????
Het forum.
(Even over de regels: wat als je een forum host met je eigen gemaakte skin die je aan phpbb.com gesubmit hebt?????
Laatst gewijzigd door DoubleJ op 18 mar 2005, 23:14, 3 keer totaal gewijzigd.
DoubleJ - "Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan."
Nou zoals ik het las kon het niet omdat mijn skin vrij te downloaden was.....
Zeer mooi gemaakt! Echter zou ik er persoonlijk voor kiezen om het rode gedeelte ietwat zachter te maken. Het is wel mooi, maar het springt er naar mijn idee ietwat te hard uit.
Verder dus heel erg netjes :thumb:
Verder dus heel erg netjes :thumb:
hanff.nl
Gij zult niet stelen.... De overheid duldt geen concurrentie!
Gij zult niet stelen.... De overheid duldt geen concurrentie!
Ik heb net mijn hele site verbouwd en ben er ook nog mee bezig.
voor de links zie mijn eerste bericht.
Voor mensen die het leuk vinden om ook ff de site te bekijken die kunne
hier heen
De site is alleen geschikt voor Opera op dit moment maar ik ben bezig hem ook goed te maken voor andere browsers.
Dat dan over de site mijn forumpie is dus al wel af dus ik wou wel es ff wete wat men er van vind....??
voor de links zie mijn eerste bericht.
Voor mensen die het leuk vinden om ook ff de site te bekijken die kunne
hier heen
De site is alleen geschikt voor Opera op dit moment maar ik ben bezig hem ook goed te maken voor andere browsers.
Dat dan over de site mijn forumpie is dus al wel af dus ik wou wel es ff wete wat men er van vind....??
owh dat kan wel eens kloppen ja.....
ik heb mijn site(forum) een beetje verschoven,
ik heb mijn site om mijn forum heen gemaakt nu alleen dat heb ik gedaan nadat ik dit gepost heb.
Dit is de goede link
Ik zal de andere link ook even aanpassen.
ik dacht dat ik het wel aardig gedaan heb er zit alleen een kleine internet explorer bug in die ik niet wegkrijg dus als iemand daarvoor een suggestie heeft......
ik heb mijn site(forum) een beetje verschoven,
ik heb mijn site om mijn forum heen gemaakt nu alleen dat heb ik gedaan nadat ik dit gepost heb.
Dit is de goede link
Ik zal de andere link ook even aanpassen.
ik dacht dat ik het wel aardig gedaan heb er zit alleen een kleine internet explorer bug in die ik niet wegkrijg dus als iemand daarvoor een suggestie heeft......
Ik kon het niet laten............
Ik heb mijn siteje maar weer eens een beetje geupdate.
Heb nu op de index ezPortal nieuws systeem erbij opgezet en ik heb een compleet nieuwe layout gemaakt voor de site.
Dus wat vinden jullie ervan???
De Link Der Linken
Heb nu op de index ezPortal nieuws systeem erbij opgezet en ik heb een compleet nieuwe layout gemaakt voor de site.
Dus wat vinden jullie ervan???
De Link Der Linken
Nou ik was eerst van plan een lichte style te gaan maken maar op de een of andere manier wil mij dat maar niet lukken want dan ziet het er(naar mijn idee) niet mooit uit.
Maar ik ben ook nog bezig met een zwart/groene styl dus miss straks es een serieuze poging doen om een wat lichtere style te maken.
Maar ik ben ook nog bezig met een zwart/groene styl dus miss straks es een serieuze poging doen om een wat lichtere style te maken.
Hij is super mooi JJ. Het ziet er allemaal heel flitsend en strak uit.
Goed gedaan!! (en dat donkere ben ik nu wel van je gewent
)
Goed gedaan!! (en dat donkere ben ik nu wel van je gewent

Really, I'm not out to destroy Microsoft. That will just be a completely unintentional side effect - Linus Torvalds
Greetz, Marco
Greetz, Marco
Ik vindt hem oke alleen wat rood maar zal waarschijnlijk wel zo horen.
Wil je een zakcentje bijverdienen, klik op onderstaande url en meld je aan.. http://www.moneymiljonair.nl/registreren.php?ref=kieke1
ik heb rechtsboven in een style verwisselaar geval zitten.
dus dan kun je een andere template(in dit geval colorscheme) kiezen.
hij is er nu in het:
rood, blauw, groen, geel, oranje, en een vage kleur waarvan ik alleen de engelse naam weet (cyan).
dus dan kun je een andere template(in dit geval colorscheme) kiezen.
hij is er nu in het:
rood, blauw, groen, geel, oranje, en een vage kleur waarvan ik alleen de engelse naam weet (cyan).
Ik noem het altijd gewoon groenblauw.DoubleJ schreef:waarvan ik alleen de engelse naam weet (cyan).

[+] Isento at DeviantArt
ik ook maar ik vond het niet genoeg op goed lijken.
de basis kleur is #FFCC00 maar door de glazige effectjes werdt het wat goudig. En ik had geen zin om de naam van de template te verandern
(ben eigelijk best wel lui
)
de basis kleur is #FFCC00 maar door de glazige effectjes werdt het wat goudig. En ik had geen zin om de naam van de template te verandern
(ben eigelijk best wel lui