[KIJK] www.cyberdevil.nl
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
-
Je post plaatjes staan onderaan goed, in de tabel vervormd.
Je frame vergroten want je moet 1000 keer scrollen.
Misschien ergens een photoshopper vandaan halen om het kale weg te werken en die achtergrond weghalen.
Alvast wat punten waar Eminemz het zeker mee eens zal zijn.
Je frame vergroten want je moet 1000 keer scrollen.
Misschien ergens een photoshopper vandaan halen om het kale weg te werken en die achtergrond weghalen.
Alvast wat punten waar Eminemz het zeker mee eens zal zijn.

[+] Isento at DeviantArt
Waarom doe je dat forum menu dat uitschuift, waarom maak je niet zo'n xtra tabel aan waar de rest ook staat? nu gaat dat navigatie ding over je forum heen. En als je een xtra aanmaakt waar ook Menu en Poll staan lijkt het mij wat overzichtelijker. Verder vind ik hem behoorlijk goed :thumb:
GameStyle.nl
HÉT FORUM VOOR ALLE GAMERS
HÉT FORUM VOOR ALLE GAMERS
Nou ik zal maar een lijstje maken.
Dit lijstje is gebasseerd op hoe ik het in Opera webbrowser krijg weergegeven:
Als je die paar puntjes zou aanpassen(waaronder zeker dat frame gedoe) dan zou het een erg mooie site kunnen worden.
- Navigatie linken zijn erg groot en omdat ze ook niet bold zijn zien ze ergewoon niet mooi uit vergelijken met de links(poll) die eronder staan.
- Forum
- Je Locked plaatje op de index wordt enorm vervormd en ziet er daar door niet uit.
- Het uit schuif menu hangt over de eerste letters van een category titel en dat is erg irritant.
- Forum zit in een veel te klein frame waardoor je enorm moet scrollen en het doet de duidelijk heid ervan Totaal niet ten goede.
- Groene copyright link zou ik een andere kleur geven want dat staat niet.
- Heb verder het forum niet kennen zien.
Als je die paar puntjes zou aanpassen(waaronder zeker dat frame gedoe) dan zou het een erg mooie site kunnen worden.
DoubleJ - "Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan."
Wat bedoel je met "ding ding" ?bee schreef:Haal ding ding uit het frame, alsjeblieft
'k zal er mee bezig gaan, tnx voor de tipTrinithy schreef:Waarom doe je dat forum menu dat uitschuift, waarom maak je niet zo'n xtra tabel aan waar de rest ook staat? nu gaat dat navigatie ding over je forum heen. En als je een xtra aanmaakt waar ook Menu en Poll staan lijkt het mij wat overzichtelijker.
BedanktTrinithy schreef: Verder vind ik hem behoorlijk goed :thumb:

'k zal er mee bezig gaan,, tnx voor de tipDoubleJ schreef:Nou ik zal maar een lijstje maken.
[*]Navigatie linken zijn erg groot en omdat ze ook niet bold zijn zien ze ergewoon niet mooi uit vergelijken met de links(poll) die eronder staan.
[*]Forum

Ja, die zal ik ook ff aanpassenDoubleJ schreef:[*]Je Locked plaatje op de index wordt enorm vervormd en ziet er daar door niet uit.
Hier zal ik dus ook mee bezig gaan, wat ik bij Trinithy al zei...DoubleJ schreef:[*] Het uit schuif menu hangt over de eerste letters van een category titel en dat is erg irritant.
Ik zal m'n site wat groter makenDoubleJ schreef:[*]Forum zit in een veel te klein frame waardoor je enorm moet scrollen en het doet de duidelijk heid ervan Totaal niet ten goede.
Deze zal ik ook ff een andere kleur geven..DoubleJ schreef:[*]Groene copyright link zou ik een andere kleur geven want dat staat niet.
oke bedakt voor de tips allemaal 'k zal er mee bezig gaanDoubleJ schreef:[*]Heb verder het forum niet kennen zien.
Van wat ik hier zie is het een leuk begin maar ben je nog maar op 80% van je site layout.

huh ? bij jou ook al.. bee zei dat ook al :SRico schreef:Helemaal zwart
'k had ff de oude overall_header en footer weer terug gezet en toen deed ie het wel.. dus het zit in de overall_header en/of footer..
http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=20489
- Carlo Claessen
een woord
bwarghhhhh
hoe goed je ook je best zal hebben gedaan maar dit is gif voor je ogen, denk eens aan een normale kleur verhouding.
ik heb gezocht na een positief punt maar hoe langer ik kijk hoe meer minpunten ik zie................
no more words
bwarghhhhh
hoe goed je ook je best zal hebben gedaan maar dit is gif voor je ogen, denk eens aan een normale kleur verhouding.
ik heb gezocht na een positief punt maar hoe langer ik kijk hoe meer minpunten ik zie................
no more words
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien
Ja, en jij bent een gast, meld je eerst maar aan..carloclaessen schreef:een woord
bwarghhhhh
no more words