[KIJK] De zevende hemel...

Bezig met een stijl voor je website? Of voor heel de community? Laat hem ons zien.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten

Wat vind jij van de zevende hemel

Nog te vroeg voor mij...
0
Geen stemmen
Ben ik al
5
42%
Geef mij maar de hel op aarde
0
Geen stemmen
Wat is dat nu voor een oerbelachelijke poll?
7
58%

Totaal aantal stemmen: 12

Deef

De zevende hemel...

Bericht door Deef » 25 apr 2003, 08:27

Wie wil er eens een paar berichtjes zetten in mijn forum, of zich registreren, het is zo onozel een leeg forum te hebben... En het motiveert de mensen ook niet om berichten te schrijven.
Ik heb dit voor mijn vader zijn bedrijf gemaakt... (allee gemaakt is veel gezegd :oops: )

De flashsite vind je op http://www.glansbeton.be maar die moet aangepast worden zodat de mensen kunnen doorklikken naar het forum. Ben daar op het moment mee bezig, maar zou eens willen dat jullie klikken naar

http://www.glansbeton.be/links.html
hieronder gewoon doorklikken op forum.

Al wie een berichtje post, dank ik van harte... en die komt een trapje hoger in de hemel... :?:

Nog iets weet iemand een goede nederlandse (liefst online) cursus van php want ik zou graag de hele site in de vorm van het forum willen zetten, zodat het één geheel is... maar ja dan heb ik nog een lange weg te gaan.

DaMnNaTiOn
Contacteer:

Bericht door DaMnNaTiOn » 25 apr 2003, 11:07

Template->make_filename(): Error - file ./templates/subGreen/mini_cal_body.tpl does not exist :?
lastmodified.net

Deef

Bericht door Deef » 25 apr 2003, 14:47

DaMnNaTiOn schreef:Template->make_filename(): Error - file ./templates/subGreen/mini_cal_body.tpl does not exist :?
Effen uitleggen wanneer, want dat heb ik nog niet tegengekomen... bij mij werkt alles goed :wink:

Caboman

Bericht door Caboman » 25 apr 2003, 17:40

ik werk veel met flash en ben er best goed in. maar ik vind jou site niet zo geweldig.

- muziek aam/uit knop
- the knoppen zijn vrij groot
- als ik op een knop sta, dan zie je daaronder nog een grotere tekst.
- het is allemaal zo groot
- de logo op de achterkant maakt het allemaal een beetje langzaam
- en nog veel meer

als je denkt dat mijn kritiek negatief is, dan zou je je site maar op
http://www.flashfreaks.nl plaatsen. daar zijn de echte site testers.
als je je site daar gaat plaaten kun je me AUB ff op het forum plaatsen, zodat ik kan zien wat ze allemaal over zeggen.

Of moet ik kou site daar plaatsen, ik doe het graag :wink:

Deef

Bericht door Deef » 28 apr 2003, 08:31

Caboman schreef:ik werk veel met flash en ben er best goed in. maar ik vind jou site niet zo geweldig.

- muziek aam/uit knop
- the knoppen zijn vrij groot
- als ik op een knop sta, dan zie je daaronder nog een grotere tekst.
- het is allemaal zo groot
- de logo op de achterkant maakt het allemaal een beetje langzaam
- en nog veel meer

als je denkt dat mijn kritiek negatief is, dan zou je je site maar op
http://www.flashfreaks.nl plaatsen. daar zijn de echte site testers.
als je je site daar gaat plaaten kun je me AUB ff op het forum plaatsen, zodat ik kan zien wat ze allemaal over zeggen.

Of moet ik kou site daar plaatsen, ik doe het graag :wink:
Ik vind mijn site belange nog niet goed genoeg om ze daar echt te laten testen, van het moment dat ze beter is wil ik dat wel doen... en ja je hebt eigenlijk wel gelijk met je kritiek... maar laat jij dan ook eens wat werk van jou zien als je zegt dat je er zo goed in bent... want jouw site staat op het moment ook niet online... :?
Wil je je eens inloggen in mijn forum... dat ik wat meer leden heb, is voor mij interessant om te testen
http://www.glansbeton.be/links.html

M@rten
Contacteer:

Bericht door M@rten » 28 apr 2003, 09:09

Algmeen
Klein foutje :lol:
Verder zijn er niet echt onderwerpen waar ik over wil discussieren, dus ik meld me maar ff niet aan.
© 2003 M@rten Productions BV. Niets uit deze post mag worden gekopieerd en/of gequote zonder schriftelijke toestemming van de auteur.
Blijf op de hoogte van al het nieuws! WORDT LID!!

Deef

Bericht door Deef » 28 apr 2003, 13:30

M@rten schreef:
Algmeen
Klein foutje :lol:
Verder zijn er niet echt onderwerpen waar ik over wil discussieren, dus ik meld me maar ff niet aan.
Dat bedoel ik dus, je ziet die dingen zelf niet meer, als je er ff aan bezig bent...

Maar als je je nu wel zou inloggen dat had ik al wat meer users, voor te testen is dat fijn... en op zo'n leeg board zou ik mezelf ook niet durven aanmelden... het was daarom dat ik hier een oproep deed...
maarja...

M@rten
Contacteer:

Bericht door M@rten » 28 apr 2003, 15:45

Nee, met 1000 leden had ik me ook niet aangemeld, simpelweg omdat ik van websites maken genoeg afweet, voor php kom ik hier, enjouw site en dat betongedoe interesseren me niet :twisted:

Succes iig met leden werven!
© 2003 M@rten Productions BV. Niets uit deze post mag worden gekopieerd en/of gequote zonder schriftelijke toestemming van de auteur.

Deef

Bericht door Deef » 29 apr 2003, 07:58

M@rten schreef:Nee, met 1000 leden had ik me ook niet aangemeld, simpelweg omdat ik van websites maken genoeg afweet, voor php kom ik hier, enjouw site en dat betongedoe interesseren me niet :twisted:
Moet gij daarom ook niet kwaad worden hé... 't is gewoon een vraag om mijn site te testen.... :?

M@rten
Contacteer:

Bericht door M@rten » 29 apr 2003, 08:14

Ben niet kwaad joh, ik leg 't ff uit :P

Gesloten