het moet een beetje goed leesbare tekst zijn en plaatjes aan de zijkanten
de achtergrond wil ik juist zwart en ik wil NIET dat je erbij zet copyright of widean

weet het niet soms is hij inderdaat erg traag maar heb er zelf wijnig last van ik heb een betaalde bij licos en ze zijn er geloof ik wel mee bezig (zeggen ze)Bert schreef:De server is wel traag hé
heb weer wat gemaakt staan nog niet allemaal op ftp maar kijk maar is op http://www.widean.com/skateboarden4life versie 5ssmilieface schreef:ik vind die 4.png wel mooi daarmee moet je verder werken. Ik denk dat je beter een ander lettertype kan gebruiken. iets stoerders en dan met de kleur rood. En probeer nog een skateboarder op de achtergrond te zetten maar zeg maar alleen de schaduw dus zeg maar geen plaatje!! En laat die balk rondom weg die staat al bij het forum !
succes verder !
Heb contact gehad omdat hij zo sloom is en kreeg dit terug:Bert schreef:De server is wel traag hé
Uhm keb alle tijdwidean schreef: p.s. mischien is het ook wel makkelijk als je je aanmeld op mijn forum ben ik wat vaker te vinden ook als ik op stage ben.