[KIJK] Dol-fijn2
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Alles?.. Dit is naar mijn weten de eerste keer vandaag dat het gebeurd.soqs schreef:Dus het verpest ook nog ales.Website schreef:jawel, dit kan:
je post een bericht, drukt op OK en je krijgt weer zo'n stomme tekst. Je drukt (per ongeluk) 2 keer op refresh, en dan wordt het twee keer geplaatst!
Vannochtend vond ik het wel grappig, maar het word langzamerhand irritanter
Guess who's back..
Bij mij is het ook al gebeurd, alleen ik kon het snel verwijderen!Rico schreef:Alles?.. Dit is naar mijn weten de eerste keer vandaag dat het gebeurd.soqs schreef:Dus het verpest ook nog ales.Website schreef:jawel, dit kan:
je post een bericht, drukt op OK en je krijgt weer zo'n stomme tekst. Je drukt (per ongeluk) 2 keer op refresh, en dan wordt het twee keer geplaatst!
Langzamehand het is al irie.Rico schreef:Alles?.. Dit is naar mijn weten de eerste keer vandaag dat het gebeurd.soqs schreef:Dus het verpest ook nog ales.Website schreef:jawel, dit kan:
Hallo,Website schreef:Bij mij is het ook al gebeurd, alleen ik kon het snel verwijderen!Rico schreef:Alles?.. Dit is naar mijn weten de eerste keer vandaag dat het gebeurd.soqs schreef: Dus het verpest ook nog ales.
Ik had het niet gezien dus poste en ging gelijk naar de index.
Groeten,Soqs.
Was het wel zo gegaan als ik vermoedde?soqs schreef:Hallo,Website schreef:Bij mij is het ook al gebeurd, alleen ik kon het snel verwijderen!Rico schreef: Alles?.. Dit is naar mijn weten de eerste keer vandaag dat het gebeurd.
Groeten,Soqs.
Als ie door wil gaan, moet ie er wel een aotun refresh inbouwen!
Laatst gewijzigd door Salomon op 01 apr 2006, 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Psst edit button is ook op het forum aanwezig 

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Hallo,Website schreef:Was het wel zo gegaan als ik vermoedde?soqs schreef:Hallo,Website schreef:Bij mij is het ook al gebeurd, alleen ik kon het snel verwijderen!
Groeten,Soqs.
Ja het was zo gegaan,
Ik drukte op OK toen kreeg ik zoun ding refreshte en kreeg nog een toen kreeg ik die ding van klik hier om door tegaan daarnaar kreeg ik nog een toen werd ie dus 2 keer gepost door dat refreshe.
groet.