[KIJK] Spammers Heaven - forum.mosymuis.nl
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Bedankt voor deze informatie heren :thumb:
Subhosting is inderdaad beetje goedkoper maar let eens op wat je er voor terugkrijgt... geen onbeperkte pop3 adressen en geen onbeperkte FTP gebruikers. Dit ga ik nodig hebben.
Ik zit nu bij een goede, maar dure hosting... daarom zal ik binnenkort wel willen overstappen. Het enige obstakel is dat ik in juli nog betaald heb voor het komende jaar... hosting en domeinnaam. Dit is zeker niet voor een deel terug te krijgen zodra ik zou willen overstappen?
Iemand hier ervaring mee?
Hoe snel is het ook mogelijk om een .nl domein over te zetten van de ene hosting naar de andere? (Ik neem aan dat dit nodig zal zijn)
Subhosting is inderdaad beetje goedkoper maar let eens op wat je er voor terugkrijgt... geen onbeperkte pop3 adressen en geen onbeperkte FTP gebruikers. Dit ga ik nodig hebben.
Ik zit nu bij een goede, maar dure hosting... daarom zal ik binnenkort wel willen overstappen. Het enige obstakel is dat ik in juli nog betaald heb voor het komende jaar... hosting en domeinnaam. Dit is zeker niet voor een deel terug te krijgen zodra ik zou willen overstappen?
Iemand hier ervaring mee?
Hoe snel is het ook mogelijk om een .nl domein over te zetten van de ene hosting naar de andere? (Ik neem aan dat dit nodig zal zijn)
Ik ben enkele maanden geleden dus overgestapt van http://www.colinks.com naar http://www.flexwebhosting.nl, en het verhuizen van de domeinen was echt een ramp.Inspiration schreef:Hoe snel is het ook mogelijk om een .nl domein over te zetten van de ene hosting naar de andere? (Ik neem aan dat dit nodig zal zijn)
Ik weet nog steeds niet of Flexwebhosting hier schuldig aan was of niet, maar voor een heleboel mensen was mijn forum wekenlang onbereikbaar omdat de DNS wijziging nog niet was doorgevoerd bij hun provider, waardoor ze nog steeds op de server van mijn oude host uitkwamen.

Het echte verhuizen gebeurt dus binnen enkele dagen (formuliertjes uitprinten, invullen, faxen en klaar) maar de nasleep voor je bezoekers kan heel wat langer duren.
-
Heb je enig idee of flexwebhosting ook emaillijsten kan aanmaken?
Een soort massmail functie maar dan niet via je forum.
Dat je op je control panel van je hosting een lijst met emailadressen kan invoeren en daar dan allemaal hetzelfde mailtje naar kan sturen, zoals een nieuwsbrief e.d.
De servertijd op je site is trouwens 6 minuten voor op normale tijd
Een soort massmail functie maar dan niet via je forum.
Dat je op je control panel van je hosting een lijst met emailadressen kan invoeren en daar dan allemaal hetzelfde mailtje naar kan sturen, zoals een nieuwsbrief e.d.
De servertijd op je site is trouwens 6 minuten voor op normale tijd

- WebSiteNet
- Contacteer:
-
ik zit bij phpbbhost.nl, heb ik gratis aangeboden gekregen. natuurlijk dan niet veel ruimte en zo, maar nog genoeg voor nu.
ze zijn zowiezo ook niet duur voor een hostingpakket.
ze zijn zowiezo ook niet duur voor een hostingpakket.
- WebSiteNet
- Contacteer:
-
Vertel me hoe je dat gedaan hebt dan, volgens anderen kan alleen je hosting de tijd veranderen.mosymuis schreef:Hmm klopt ja, ga ik zo snel mogelijk aanpassen!Inspiration schreef:De servertijd op je site is trouwens 6 minuten voor op normale tijd
Weet je toevallig of ze de GD enabled hebben op flexwebhosting?
Handig om te weten voor mijn foto album!
Je kan in je database dmv de tabellen phpbb_users en phpbb_config de tijd op de minuut af regelen.Inspiration schreef:Vertel me hoe je dat gedaan hebt dan, volgens anderen kan alleen je hosting de tijd veranderen.mosymuis schreef:Hmm klopt ja, ga ik zo snel mogelijk aanpassen!Inspiration schreef:De servertijd op je site is trouwens 6 minuten voor op normale tijd

-
-
ok ik snap nu wat je bedoelt... je wilt de user_timezone allemaal een paar minuten veranderen zodat de site gelijk loopt met de normale tijd.
Ik snap alleen niet hoe je al die rijen tegelijk kan veranderen?
Misschien kan iemand hier meer over uitleggen
En Mosymuis weet je misschien of flexwebhosting GD heeft geenabled...
dit heb ik nodig voor mn foto-album mod!
Ik snap alleen niet hoe je al die rijen tegelijk kan veranderen?

En Mosymuis weet je misschien of flexwebhosting GD heeft geenabled...
Precies! :thumb:Inspiration schreef:ok ik snap nu wat je bedoelt... je wilt de user_timezone allemaal een paar minuten veranderen zodat de site gelijk loopt met de normale tijd.
Je kan het doen dmv een zelf geschreven script, maar als je niet zo'n PHP-SQL held bent net als ik kan je het beter als volgt doen: je exporteert de tabel, je edit hem in een texteditor waar je zoekt naar '1.00' en het bijvoorbeeld aanpast naar '1.04' en draait daarna de SQL code in phpMyAdmin.Inspiration schreef:Ik snap alleen niet hoe je al die rijen tegelijk kan veranderen?
Geen id, wat bedoel je met GD?Inspiration schreef:En Mosymuis weet je misschien of flexwebhosting GD heeft geenabled...

- WebSiteNet
- Contacteer:
-
Op mijn hosting staat dit niet aanwebdev schreef:gd library. ja dit staat aan. daarmee maak je bijvoorbeeld die sigs.

Dit is toch mogelijk, of zouden er redenen zijn waarom zij dit bewust uit laten?
Bedankt Mosymuis, dat ga ik zeker eens proberen! :thumb:
-
Op http://hosting.pagina.nl/ staat Flexwebhosting niet bij de dedicated hosting sites
Wat betekend dit?

Wat betekend dit?