[KIJK] skizone
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Zielig toch.. van die ventjes die denken.. kijk ik kan door een bedrijf een sitetje laten scripten jeuhhh kga copyright verneuken jeuhhh!
Terwijl ze zelf van geen flikker kennen scripten.. pls bartje sluit dit topic en ban zielig copyright schenders voortaan..!!
Terwijl ze zelf van geen flikker kennen scripten.. pls bartje sluit dit topic en ban zielig copyright schenders voortaan..!!
[+] Isento at DeviantArt
Ff op jou ingaan Leipo.
Nu verlaag je je toch wel erg hoor.
Waarom zou hij gebanned moeten worden?
Omdat hij zijn site hier show offt?
of omdat z'n copyright heeft weg gehaald?
Wat phpbb.com zelf zegt. Het mag wel maar je hoeft niet te rekenen op support. Dus wat zitten jullie moeilijk te doen.
Als hij de copyright er niet bij zet, is zijn zaak.
Het is natuurlijk niet zo netjes. Ook al heeft hij er een boel aan verbouwd.
De structur blijft van phpbb.com. Maar daar ga ik verder niet op in.
Nu verlaag je je toch wel erg hoor.
Waarom zou hij gebanned moeten worden?
Omdat hij zijn site hier show offt?
of omdat z'n copyright heeft weg gehaald?
Wat phpbb.com zelf zegt. Het mag wel maar je hoeft niet te rekenen op support. Dus wat zitten jullie moeilijk te doen.
Als hij de copyright er niet bij zet, is zijn zaak.
Het is natuurlijk niet zo netjes. Ook al heeft hij er een boel aan verbouwd.
De structur blijft van phpbb.com. Maar daar ga ik verder niet op in.
Misschien is het wel goed om na deze discussie af te spreken om mensen die het copyright regeltje weghalen, niet meer te supporten. Tenminste niet meer hier, net als op het forum van phpbb.com.
Ik snap, dat zolang er geen mods zijn, dit geen vaste afspraak kan zijn voor het forum. Maar we (als vaste phpbb.nl-bezoekers) kunnen dit wel onderling afspreken.
Ik snap, dat zolang er geen mods zijn, dit geen vaste afspraak kan zijn voor het forum. Maar we (als vaste phpbb.nl-bezoekers) kunnen dit wel onderling afspreken.
http://phpbb3.nl Jouw gratis forumprovider!
Je zegt het zelf al: veranderd, maw: het origineel is niet van je, je hebt het zodanig aangepast dat het in de verste verte niet meer lijkt op het origineel. Wat is het dan voor moeite om toch credits te geven aan de originele makers?DeMolT schreef:prima! maar als het forum nou heel erg veranderd is?
http://phpbb3.nl Jouw gratis forumprovider!
Wat veranderd is? De layout? De Code?DeMolT schreef:prima! maar als het forum nou heel erg veranderd is?
Zelfs dan blijft de ® en/of © geldig. Die code is nog steeds nie door jullie geschreven, de mods al even min (die staan trouwens met © op die maker hun naam, dus nog steeds niet van jou).
Pas als je een lay-out volledig zelf maakt mag je enkel voor die lay-out een eventuele © zetten (en 'k heb het hier niet over een bestaande lay-out aanpassen).
Dus er zijn er maar weinigen die de twee, drie regels mogen weghalen onderaan. En dan nog, waarom weghalen? Wie let daar nu in hemelsnaam op? En wat win/verlies je eraan?
Het valt toch onmiddellijk op als je forum phpBB is, dus als je dan je eigen naam eronder zet wete we direct wat voor n00b je bent...
Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» Access - The Party Concept!
» w0lfie.be
» Access - The Party Concept!