Wat is er allemaal te zien...
Hoofdzaak is muziek. Dit onderwerp is opgesplitst in Rock, Dance Hip Hop en rest.
Het gaat vooral over het alternatieve gebied in muziekwereld, waarvan je simpel gezegd nog niets bij Jamba kunt bestellen. Zodoende kom je dus vooral onbekende en/of vernieuwende acts tegen. Naast de forums voor bestaande muziek ook nog een voor mixwerk, of tracks van je eigen band. Ik mix met FL Studio [Fruity Loops] en Acid, dus met veel vragen over die programma's kun je bij mij terecht.
Er zijn nog enkele min of meer standaard sub-fora zoals Humor, Techniek & Design en een kletschhoekje. Zeker leuk, maar niet echt een argument om te registreren. Beste manier om te checken of dit forum wat voor jou is is natuurlijk gewoon wat topics doorbladeren. Vind je het wel wat hebben dan kun je je hier direct registreren.
Zal ik voor de volledigheid ook nog even mijn 2 sites posten:
SpiekerBoks.nl [Veel links naar dingen waar het forum ook over gaat]
DJ-ConCrete.tk [Download mijn eigen meesterwerken en leer hoe jij ook dergelijke dingen in elkander kan knutselen.]
Info over aangepassingen.
Ik denk niet dat de kwaliteit van een forum is af te lezen aan het aantal aanpassingen in de techniek, maar sommige MODs zijn weldegelijk leuk. De 'Now playing MOD' mag bijvoorbeeld niet ontbreken op dit soort forums, en het template is helemaal naar eigen wensch aangepast en in de clubkleuren van mijn site gespoten. Verder nog wat kleine mods om het spul op te leuken [eeuwig huppelende smilies en wat extra statistieken]. Ik hoop dat dit voldoende is om een aantal muziekliefhebberts [die hangen ook hier toch wel rond?] te lokken, zo ja dan merk ik het vanzelf.. 8)