[KIJK] Defence-net.nl

Bezig met een stijl voor je website? Of voor heel de community? Laat hem ons zien.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Born2Kill

Defence-net.nl

Bericht door Born2Kill » 12 dec 2003, 20:21

Nou, ik heb een tijdje zitten werken, en een aantal dingen geedit. Mods worden binnenkort allemaal geinstalleert, t gaat me nu even om de layout. Vind je het mooi? Niet Mooi? Laat me even duidelijk weten wat je er van vind en wat ik eraan zou moeten verbeteren.

bvd,
Martijn

jantje

Bericht door jantje » 12 dec 2003, 20:27

ziet er mooi uit

hotrid
Contacteer:

Bericht door hotrid » 12 dec 2003, 20:32

Hey ziet er leuk uit (vooral logo). Themepje geinstalleerd maar verder :roll:

g0liatH

Bericht door g0liatH » 12 dec 2003, 20:34

ja mooie banner ma er is ni zoveel veranderd voor de rest. zou ik nog werk van make!

Born2Kill

Bericht door Born2Kill » 12 dec 2003, 20:38

Ah, bedankt voor de opmerkingen :thumb: , maar wat zou ik er verder dan aan moeten veranderen dan? geef eens ideen, behalve de template dan?

Banner was ik btw ook best tevreden over... :lol:

hotrid
Contacteer:

Bericht door hotrid » 12 dec 2003, 20:43

Pff.je kunt zoveel dingen veranderen. JE hebt echt alles standaard. Ik zou beginnen met je files stuk voor stuk door te spitten en wat dingen vertalen of veranderen. Een paar mods toevoegen kan ook geen kwaad.

Born2Kill

Bericht door Born2Kill » 12 dec 2003, 20:47

Mods worden binnenkort allemaal geinstalleert, t gaat me nu even om de layout.
Ach, lezen is ook een vak he :thumb: :lol: K ga dr maar eens mee beginnen denk ik.. Bedankt!

SPyKoN
Contacteer:

Bericht door SPyKoN » 13 dec 2003, 09:40

Je forum viewt niet op 800x600. Je zou dat nochtans makkelijk kunnen oplossen. Ook zit op je buttons een witte achtergrond die erg lelijk is.

Voor de rest vind ik die template die je hebt niet zo duidelijk. Al dat blauw :? . Ook vind ik het nogal een weinig voorkomend onderwerp.

[6/10]

Born2Kill

Bericht door Born2Kill » 13 dec 2003, 09:50

@ Spykon, buttons zal ik even aanpassen, was er zelf ook niet echt heel blij mee... Het probleem met 800x600 zal ik even bekijken, zou niet weten wat ik eraan zou moeten doen om het wel voor eklaar te krijgen..

De template is idd aan de donkere kant, en het onderwerp, ja, het is nou eenmaal een onderwerp wat vrijwel NIET voorkomt, en dat is toch juist de bedoelding? Ik bedoel, je kan wel 20 phpBB Support fora maken, maar als je 1 hele goeie hebt, komt dat toch precies op hetzelfe neer? Je kunt iig zeggen dat het onderwerp origineel is..

6/10 is iig een voldoende.. :lol:

SPyKoN
Contacteer:

Bericht door SPyKoN » 13 dec 2003, 09:53

Born2Kill schreef:@ Spykon, buttons zal ik even aanpassen, was er zelf ook niet echt heel blij mee... Het probleem met 800x600 zal ik even bekijken, zou niet weten wat ik eraan zou moeten doen om het wel voor eklaar te krijgen..

De template is idd aan de donkere kant, en het onderwerp, ja, het is nou eenmaal een onderwerp wat vrijwel NIET voorkomt, en dat is toch juist de bedoelding? Ik bedoel, je kan wel 20 phpBB Support fora maken, maar als je 1 hele goeie hebt, komt dat toch precies op hetzelfe neer? Je kunt iig zeggen dat het onderwerp origineel is..

6/10 is iig een voldoende.. :lol:
Ik geef je niet minder punten omdat het een weinig voorkomend onderwerp is. Ik kijk hoe de template enzo eruit ziet.

Wel over die banner. Heel simpel.

Je slaat de tekst apart op en maak de achtergrond doorzichtig. Dan stel je de banner zelf in als achtergrond en plak je er het logo bovenop en align je het rechts.

Edit: vergeet je tables dan ook niet in te stellen als 100%

Gesloten