[KIJK] ManyThings Forum

Bezig met een stijl voor je website? Of voor heel de community? Laat hem ons zien.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
matel
Contacteer:

ManyThings Forum

Bericht door matel » 05 dec 2003, 19:39

Deze keer wel mijn eigen forum ;)

Een omschrijving is bijna niet nodig :D Tis nu vooral een forum waar gezelligheid erg belangrijk is. Onderwerpen als Idols en Expeditie Robinson zijn er ook te vinden voor de mensen die daar natuurlijk naar kijken ;)

Het forum bestaat deze kerst 1 jaar. Om op het forum wat sfeer te brengen, heb ik hem in een kerststijl gegoten.

Feedback is gewenst :D

http://forum.manylinks.nl
ManyLinks website
ManyThings Forum Kom en wordt ook lid!
Afbeelding

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 05 dec 2003, 21:32

leuke kerststijl. alleen het plaatje van de blauwe 'headerbalk' komt me erg bekend voor.

En je hebt geloof ik een tijdje geleden ook al een site check gehad met dit forum en ondertussen is er weinig gewijzigd, volgens mij.

matel
Contacteer:

Bericht door matel » 06 dec 2003, 10:44

Die headerbalk kan idd bekend voorkomen aangezien die ook gebruikt wordt op phpBB.com :wink:
Er zijn wel een paar dingen veranderd sinds de laatste keer: nieuwe benaming humor forum, nieuwe subforums, andere stijl en deze keer wel met copyright :) Bovendien staat mijn topic niet meer in show off terwijl ik andere forums zie die er wel 5 keer in staan en waar nog minder veranderd is :wink:
ManyLinks website
ManyThings Forum Kom en wordt ook lid!
Afbeelding

Gesloten