[KIJK] wietforum
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

wietforum
Het forum begint nu een beetje vorm tekrijgen.
Misschien nog een kalender, http://www.wietplaza.nl of heeft iemand nog een leuk idee?
Groet...
Misschien nog een kalender, http://www.wietplaza.nl of heeft iemand nog een leuk idee?
Groet...
Ik vind het forum op zich erg goed. Je template is rustig en simpel, je hebt er ook wel wat werk van gemaakt zie ik (je hebt MODS) Ik vind je pics ook wel kewl gemaakt...
Klein minpuntje: in de titelbalk staat:
:: index
Tenzij je dit mooi vind, kun je het beter veranderen in:
Wietplaza :: index
(Je hebt bij de configuraties geen forum naam ingevuld
)
(Je hebt bij de configuraties geen forum naam ingevuld

- WebSiteNet
- Contacteer:
Yep, heb ik gezien, kep het veranderd.ErNiE schreef:Ik vind het forum op zich erg goed. Je template is rustig en simpel, je hebt er ook wel wat werk van gemaakt zie ik (je hebt MODS) Ik vind je pics ook wel kewl gemaakt...
(Je hebt bij de configuraties geen forum naam ingevuld)

Wat ik eigenlijk wil, is dat Faq, zoeken, gebruikerslijst enzo op één lijn komen testaan en een groot logo erboven.
Maar kep geen idee hoe dat moet.

Groet...
Laatst gewijzigd door Kierewiet op 29 sep 2003, 15:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Natuurlijk subgreen, onze lijf kleuren!webdev schreef:Leuke folder images! voor de rest is het gewoon subgreen

Tis me redelijk gelukt voor een super newbie.....er zitten veel mod's in.
Doe nu mijn best om onze oude DB in tevoegen, maar post_text.sql wil niet lukken, deze is een paar mb en wil maar niet uploaden.

Groet...
- WebSiteNet
- Contacteer:
- WebSiteNet
- Contacteer:
Maar als mijn url problemen geeft mag deze er wel af hoor.
Kwil wel even kwijt LadyBug, tis beter dat een jeugdige kijker die toch al af en toe een joint rookt zelf thuis een plantje hebt staan dan een joint in de koffieshop koopt waar de wiet van bespoten is met vergif.
Vreselijk eigenlijk zo'n LadyBug, weet je wat verwijder dit maar in zijn geheel, kan slecht tegen bugzifters.
:thumb:
Groet...

Kwil wel even kwijt LadyBug, tis beter dat een jeugdige kijker die toch al af en toe een joint rookt zelf thuis een plantje hebt staan dan een joint in de koffieshop koopt waar de wiet van bespoten is met vergif.
Vreselijk eigenlijk zo'n LadyBug, weet je wat verwijder dit maar in zijn geheel, kan slecht tegen bugzifters.

Groet...