[KIJK] Vraag-En-Antwoord
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- Carlo Claessen
Vraag-En-Antwoord
Zo, na lang zwoegen (is dat wel zo) kom ik er mee voor de dag, ik heb nlwebhebbies even op een laag pitje gezet en ben met een andere site bezig en ben best ver gevorderd nu!!!
Daarom een showoff bij deze!!!
Let wel, de template en de frame wijze die ik gebruik heb ik zelf ontwikkeld!!!
De basis van de template is er een van http://www.forumimages.com
Eer wie ere toekomt, de rest heb ik zelf dus allemaal verwerkt en gecorrigeerd!!!
Mensen die interesse hebben kunnen het me vragen en ik zal kijken wat ik kan doen
ik heb namelijk meerdere versies op de plank ervan
mijn site en link
Vraag-En-Antwoord
Daarom een showoff bij deze!!!
Let wel, de template en de frame wijze die ik gebruik heb ik zelf ontwikkeld!!!
De basis van de template is er een van http://www.forumimages.com
Eer wie ere toekomt, de rest heb ik zelf dus allemaal verwerkt en gecorrigeerd!!!
Mensen die interesse hebben kunnen het me vragen en ik zal kijken wat ik kan doen
ik heb namelijk meerdere versies op de plank ervan
mijn site en link
Vraag-En-Antwoord
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien
- WebSiteNet
- Contacteer:
leuk dat je er veel moeite aan besteed hebt maar ik vind hem te druk.
-Maak een betere style. een lichte die minder zeer die aan je ogen.
-Maak het menu simpeler. al die overbodige links zorg je maar dat die op een andere manier te bereiken zijn.
-Dat menuje boven het forum mag weg.
-gebruik een andere lettertype op de zelf gemaakte pagina's
wat die links betreft: op mijn eigen site heb ik een simpel menutje gemaakt met de vier hoofd dingen. daar onder de inlog/profiel info en de rest is op de index te bereiken of op depagins'in het hoofd menu.
- dat linker frame. ik weet mijn goed niet waar ik op moet klikken!
- Times new roman is grofweg lelijk. gebruik verdana.
- Eindelijk het forum gevonden. zie ik nog een menu met duizend links er boven(ik raak gefrustreerd) ik klik willekeurig op een link en kom in een catogorie uit. andere link maar proberen. het zelfde maar dan in een catogorie zonder naam en forums(er staan 16 links naar catorgorieën en op de index zie ik er fijn acht.
- De catogorie namen, onleesbaar om dat ze verstopt zijn in = en - tekentjes
- Ik zie in het 'wie is online?' kadertje dit staan[ Beheerder ] [ ] [ ]
[ ] [ Moderator ] [ ] [ ] [ ] - De onderste 11 links slaan nergens op(deze functie werkt niet, deze functie werkt niet, deze functie werkt niet, etc etc etc, login scherm, loginscherm, deze functie werkt niet deze functie werkt niet etc.)
- de hele site is rood, zwart (het doet pijn aan m'n ogen) klik ik op smilies, krijg ik gele smilies te zien in een geel tabelletje(waar is die zonnenbril?!?!?!)
- Ik zie in het menuutje de optie inloggen en uitloggen(uit loggen terwijl ik niet ingelogd ben?)
- het regristatie scherm heb je wel mooi gedaan alleen de controle plaatjes zijn allemaal wit.
- Als ik op het email plaatje klik krijg ik een venstertje van outlook. zorg voor een mooi en netjes mailscript.(zoek op phpfreakz eens op mailscript bij scripts.) Ik ken genoeg mensen waarbij het niet werkt en die dus alles dan met de hand moeten doen.(wat ze dus niet gaan doen.)
- ik open de site in opera en klik op wat links. bij bijna alle links krijg ik andere pagina's dat dat het moet zijn.
-Maak een betere style. een lichte die minder zeer die aan je ogen.
-Maak het menu simpeler. al die overbodige links zorg je maar dat die op een andere manier te bereiken zijn.
wat die links betreft: op mijn eigen site heb ik een simpel menutje gemaakt met de vier hoofd dingen. daar onder de inlog/profiel info en de rest is op de index te bereiken of op depagins'in het hoofd menu.
- Carlo Claessen
en de rest wat je verteld-Maak een betere style. een lichte die minder zeer die aan je ogen.
zoals ik al zei
deze site is nog in ontwikkeling
er komen nog veranderingen en ik ben er nog niet klaar mee
verder waardeer ik de kritiek wel hoor maar lees eerst verder en kijk ook op de index, dat je het forum niet kon vinden vind ik raar want er staat een duidelijke knop waar toch forum op staat, op de homepage heb ik ook duidelijk vermeld nogmaals dat de site in aanbouw is!!!
Nogmaals ik waardeer de kritiek, dat is alleen maar goed en een goede kritiek is alleen maar opbouwend!!!
Kleuren is persoonlijk, maar als ik hem klaar heb klap ik er 8 andere stijlen bij!!!
Nu is het makkelijker om de site te bekijken zoals ik het prettig vindt!!!
Grtz Carlo
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien
- Carlo Claessen
- Carlo Claessen
site heeft een redelijke grootte update gehad al
Let op, hij is nog steeds niet klaar voordat er commentaar op komt, maar voor een blik te werpen op de hoever ik nu ben gevorderd meld ik dit, niet alle dingen zijn zichtbaar voor anoniem maar het meeste wel!!!
Zitten ook nog wat fouten in daar ben ik mee bezig, de hacks/MOD pagina is voor velen van jullie interessant, vind daar diverse andere phpBB MODS en sites die ze maken!!!
grtz Carlo
Let op, hij is nog steeds niet klaar voordat er commentaar op komt, maar voor een blik te werpen op de hoever ik nu ben gevorderd meld ik dit, niet alle dingen zijn zichtbaar voor anoniem maar het meeste wel!!!
Zitten ook nog wat fouten in daar ben ik mee bezig, de hacks/MOD pagina is voor velen van jullie interessant, vind daar diverse andere phpBB MODS en sites die ze maken!!!
grtz Carlo
- Carlo Claessen
-
Aardige site, kleuren en stylen zijn persoonlijk dus dat moet je gewoon zo houden als je wilt 8)
Ik ben het met webdev eens dat er heleboel links op staan, maar dan ook echt een heleboel
. Niet dat ik iets niet kan vinden, maar het staat niet echt georganiseerd...
Net als een desktop vol met icons
Ligt het aan mij en nemen mijn motorische vaardigheden af, of horen die buttons zo chaotisch te trillen?
Verder vind ik de kwaliteit van sites afhangen van de inhoud en die komt er steeds meer op :thumb:
Ik ben het met webdev eens dat er heleboel links op staan, maar dan ook echt een heleboel

Net als een desktop vol met icons

Ligt het aan mij en nemen mijn motorische vaardigheden af, of horen die buttons zo chaotisch te trillen?
Verder vind ik de kwaliteit van sites afhangen van de inhoud en die komt er steeds meer op :thumb: