Hoi, 'k heb een forum aangemaakt voor jong en oud. Iedereen is welkom.
http://www.xipion.tk
Zeg me ook is je mening en als het kan :"registreer"
Groetjes Xipion
[KIJK] @tmosphere forum
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- WebSiteNet
- Contacteer:
die .tk pop-up mag weg en die reclame van lycos hoort er ook niet. verder is een 2 talig forum niet echt handig. verder hebben de cat* en th* nog die randen er om heen (de vakjes van de categorieën en zo).
de kleuren zijn wel mooi maat in de vakjes met 'forum', 'views', 'last post' en zo is de kleur rood. dat past wat minder.
de kleuren zijn wel mooi maat in de vakjes met 'forum', 'views', 'last post' en zo is de kleur rood. dat past wat minder.
Hoi, van harte bedankt om te reageren. Voor alle duidelijkheid, ik denk dat je er al meer van weet dan ik!!! Ik ben nog maar net begonnen met phpbb2 en wil me er verder in opbouwen. Indien je me kan helpen met handige tips en zo!!!, als je kan en/of wil, mag je me altijd eens contacteren om wegwijs te maken tussen/en/of/in files en scripts. Om eerlijk te zijn ik had nooit gedacht zover te geraken als ik nu zit. Heb of k'n jij mod's om die reclame weg te werken of eventueel een andere oplosssing? Laat het me weten. Vele groeten
XIPION
XIPION
Mooi logo moet ik zeggen 8)webdev schreef:die .tk pop-up mag weg en die reclame van lycos hoort er ook niet. verder is een 2 talig forum niet echt handig. verder hebben de cat* en th* nog die randen er om heen (de vakjes van de categorieën en zo).
- WebSiteNet
- Contacteer: