[KIJK] Check mijn site
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
- Contacteer:
Check mijn site
Willem jullie ff op mijn site kijken? http://www.hc-eredivisie.tk Ik wil graag dat jullie em beoordelen
Re: Check mijn site
ik vind de site niet echt mooi dat blauwe staat niet bij een site over voetbal....Neutral Smiley schreef:Willem jullie ff op mijn site kijken? http://www.hc-eredivisie.tk Ik wil graag dat jullie em beoordelen
de boel staat op lycos, als je succes wilt moet je direct naar een betaalde host gaan.....
subsilver.... schaf alsjeblieft een ander aan..... een die bij je site past bijvoorbeeld...
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
-
- Contacteer:
Groen.....Neutral Smiley schreef:Ja maar ik ben al opzoek naar een host zonder reclame en. Wat voor kleur pasr dan voetbal. En ik ben al bezig met een nieuwe lay-out.
Trouwens we willen dat hier forums worden gepost die klaar zijn en dus niet bijna klaar....
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
Re: Check mijn site
Ik snap het toch niet volledig ze. subSilver is zo een mooie template, en toch wilt iedereen een ander...podium4 schreef:subsilver... schaf alsjeblieft een ander aan...

Spijtig, want het is best knap zoals het is. En voor de originaliteit moet je't ook niet doen, want alle templates worden duizende keren gebruikt.
Tot zover m'n kort intermezzo.
Kleuren die bij voetbal passen? Zwart-en-Wit? En moet het profiel van een voetbal ofzo. Anders kan je nog werken met Rode/Geel Kaart achtig iets. Weet nie direct een goeie uitwerking ervoor, mss jij wel. Groen (gras) kan ook altijd, hoewel ik dat iets midner zou vinden.
Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» Access - The Party Concept!
» w0lfie.be
-
- Contacteer:
lay-out is eigenlijk simpel, de balken enzo wil je allemaal in de kleur van je site en dat is eentonig blauw.
Ongeveer net als http://forum.jivisstudios.nl/
[+] Isento at DeviantArt
Niet echt moeilijk en vrij lelijk naar mijn mening.
- Poll past niet bij de layout
- Default font...
- Popups, banners, etc
- Lelijk lettertype bij de banner.
Conclusie: een hele plak en knipboek naar mijn mening. Hierbji bedoel ik dat je zowat een mengeling van alles hebt (kleuren, fonts,...). En dat is niet erg mooi. Je moet in een zelfde stijl blijven
- Poll past niet bij de layout
- Default font...
- Popups, banners, etc
- Lelijk lettertype bij de banner.
Conclusie: een hele plak en knipboek naar mijn mening. Hierbji bedoel ik dat je zowat een mengeling van alles hebt (kleuren, fonts,...). En dat is niet erg mooi. Je moet in een zelfde stijl blijven
Kan je feitelijk iets positief zegegn? In plaats van iedereen af te breken? Een positieve beoordeling, als is het nog zo klein, geeft moed. Uw manier geeft de persoon geen zin meer om nog verder te doen...SPyKoN schreef:Niet echt moeilijk en vrij lelijk naar mijn mening.
En zo lelijk is die site niet, ik kan je massa's lelijkere sites tonen. 't Is nu niet omdat jij zo'n geripte template ergens vandaag gehaald hebt, dat iedereen dat moet doen, of zoiets na moet maken. Laat die jongen maar doen op zijn manier, hij zal er zeker komen.
Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» w0lfie.be
Ik kan absoluut iets positiefs zeggen en dat doen ik vaak. En sorry als ik mijn mening niet mag zeggen. Hij moet tegen kritiek kunnen en daaruit kan je op verder bouwen. Je kan toch niet altijd positief zijn en iemand maar laten denken dat hij een mooie "site" heeft, terwijl velen daar niet zo over denken.w0lfie.be schreef:Kan je feitelijk iets positief zegegn? In plaats van iedereen af te breken? Een positieve beoordeling, als is het nog zo klein, geeft moed. Uw manier geeft de persoon geen zin meer om nog verder te doen...SPyKoN schreef:Niet echt moeilijk en vrij lelijk naar mijn mening.
En zo lelijk is die site niet, ik kan je massa's lelijkere sites tonen. 't Is nu niet omdat jij zo'n geripte template ergens vandaag gehaald hebt, dat iedereen dat moet doen, of zoiets na moet maken. Laat die jongen maar doen op zijn manier, hij zal er zeker komen.
Kan iemand hier niet op verderbouwen in mijn berichtJe moet in een zelfde stijl blijven

-
- Contacteer:
En bedanktLeipo schreef:lay-out is eigenlijk simpel, de balken enzo wil je allemaal in de kleur van je site en dat is eentonig blauw.

-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Dat probleem heb ik ook alleen dan met mijn site. Als ik het op fora vraag hoe mijn site eruit ziet of aan vrienden zijn de reacties verschillend. Dus ik zal de kleuren denk ik wel aanpassen maar wel in dezelfde stijl blijven.Jivisstudios schreef:Sommige mensen vinden die kleur mooi en sommigen lelijk.
Dus ik verander het maar niet
En wat betreft de Lettertypes. Dat lukt mij ook niet in Dreamweaver staat die ook mijn lettertype Gerorgia en lettertype 2 maar hij laat het gewoon op default fonr staan

-
- Contacteer: