[kijk] x-zit.nl
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
svennson schreef:Ik vind vooral het logo prachtig, de buttons enzo vind ik niet zo speciaal, ze zijn anders. Maar vooral gebruikvriendelijk. Het hele forum is gebruiksvriendelijk vind ik. Maar hoe doe je dat druppel-is-gevallen effect? prachtig logo !
Is met photoshop gemaakt, iemand op het forum heeft het gemaakt zal eens vragen hoe hij dat precies heeft gedaan

-
ik vraag me wel iets af: hij is niet echt spectaculair nee misschien.
Maar wat zouden jullie nou net iets vinden wat nog ontbreekt aan deze layout en/of forum (behalve over het thema dan
)
Ik ben b.v. bezig met profiel. iemand zijn profiel bekijken heeft al zijn eigen stijl nu ben ik begonnen met profiel aanpassen.. Maar wat zou er nog meer anders kunnen..
Maar wat zouden jullie nou net iets vinden wat nog ontbreekt aan deze layout en/of forum (behalve over het thema dan

Ik ben b.v. bezig met profiel. iemand zijn profiel bekijken heeft al zijn eigen stijl nu ben ik begonnen met profiel aanpassen.. Maar wat zou er nog meer anders kunnen..
-
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Ik vind het allereerst goed dat je de "overbodige" informatie van "Je laatste bezoek was op 9 sep 2006 X" etc hebt weggelaten, dat vind ikzelf altijd redelijk storend. De kleuren vind ik helaas wat minder, maar de geïnstalleerde MODs ben ik dan weer wel tevreden over. Hetgeen wat ontbreekt is iets spectaculairs. De header is overigens wél netjes. Een 7/10.
Code: Selecteer alles
background-image: url('test.png');
background-repeat: repeat-y;

ps. weet je nou al hoe je die header maakte ? :p
-
svennson schreef:denk dat het zo kan, maar je moet zelf wat aanvoelen, ik weet niet of dat test image de goede kleur heeft, een goede doorzichtigheid heeft. het was als wijze van voorbeeld. Ik vind de achtergrond wat "lichtjes"Code: Selecteer alles
background-image: url('test.png'); background-repeat: repeat-y;
het is geen must maar eerder een detail
![]()
ps. weet je nou al hoe je die header maakte ? :p
even vraagje, moet je dan dat plaatje (jou voorbeeld) uploaden zoja in images gewoon van mn template map?
En die code in welk bestand vind ik die terug?
header? nee ik spreek die gozer pas maandag omdat hij er nooit in het weekend is

dat moet in de body tag in je CSS van subSilver.css en dan zet je deze image in je root, maar pas je het even aan naar
dan kan het in je image map staat een stuk netter.
background-image: url('/images/test.png');
En dan moet je
nog even veranderen in
anders krijg je het plaatje alleen van links naar rechts herhaald, en niet ook naar onder 
background-repeat: repeat-y;
background-repeat: repeat;

-
ik zie meerdere: background-image: stukjes staan hij begitn met celpic2.jpg waar ik hem voor het eerst tegen kom..svennson schreef:dat moet in de body tag in je CSS van subSilver.css en dan zet je deze image in je root, maar pas je het even aan naar
dan kan het in je image map staat een stuk netter.Code: Selecteer alles
background-image: url('/images/test.png');
Weet niet welke ik dus moet aanpassen
-
in het stukje daarvan vind ik alleen dit:
geen background image 
body {
background-color: #E5E5E5;
margin: 0;
padding: 0;
}
/* General font families for common tags */
font,th,td,p { font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; }
a:link,a:active,a:visited { color : #4D6D8C; }
a:hover { text-decoration: underline; color : #86A2BF; }
hr { height: 0px; border: solid #D1D7DC 0px; border-top-width: 1px;}
/* This is the border line & background colour round the entire page */
.bodyline {
background-color: #FFFFFF;
border-left: 2px #4D6D8C solid;
border-right: 2px #4D6D8C solid;
}

Je moet hem ook toevoegenQueen_Butterfly schreef:in het stukje daarvan vind ik alleen dit:
geen background imageCode: Selecteer alles
body { background-image: url('/images/test.png'); background-color: #E5E5E5; margin: 0; padding: 0; } /* General font families for common tags */ font,th,td,p { font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; } a:link,a:active,a:visited { color : #4D6D8C; } a:hover { text-decoration: underline; color : #86A2BF; } hr { height: 0px; border: solid #D1D7DC 0px; border-top-width: 1px;} /* This is the border line & background colour round the entire page */ .bodyline { background-color: #FFFFFF; border-left: 2px #4D6D8C solid; border-right: 2px #4D6D8C solid; }

http://www.rappersonline - voor al je online rapmovies + downloads !
-
- Menace2Society
-
moet na :
<style type="text/css">
<!--
/*
The original xzit Theme for phpBB version 2+
Created by Droshi
Design by Kooky
NOTE: These CSS definitions are stored within the main page body so that you can use the phpBB2
theme administration centre. When you have finalised your style you could cut the final CSS code
and place it in an external file, deleting this section to save bandwidth.
*/
-