[KIJK] AutoOpinie Autoforum
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

AutoOpinie Autoforum
Hallo allemaal,
Ik wil graag mijn forum laten zien: http://www.concept-car.nl/Autoforum
De template is gebaseerd op het Subsilver template van PHPbb, enkel heb ik hiervan alle kleuren aangepast zodat deze beter bij de style van mijn site passen. ik hoop dat jullie 'm mooi vinden.
Ik wil graag mijn forum laten zien: http://www.concept-car.nl/Autoforum
De template is gebaseerd op het Subsilver template van PHPbb, enkel heb ik hiervan alle kleuren aangepast zodat deze beter bij de style van mijn site passen. ik hoop dat jullie 'm mooi vinden.
-
- Contacteer:
Hoeft toch niet?, is vrij simpel om dat te wijzigen, je hoeft alleen de de scrolbar kleur veranderen.Rio-man schreef:Dat is inderdaad zo, maar dat is lastig te veranderen.
Soms staat ie in overal_header.tpl en/of het css bestand

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Niet drukkend dat is een feit. Niet extreem speciaal en niet echt ordinair ook. Wat spijtig is dat je helemaal niks veranderd hebt binnen vieuwtopic enzo , behalve dan de kleurtjes.
Mss ben je net als ik geen super designer en dan is het beter mss dat je er afblijft
. Als je wel kunt designen kun je de knopjes mss wel anpassen , dat zou een mooie meerwaarde zijn aan je forum.
grt svenn
Mss ben je net als ik geen super designer en dan is het beter mss dat je er afblijft

grt svenn
-
PaulusB schreef:Kom jou ook overal tegenRKDesigns schreef:ZO zie ik daar een mooie banner...![]()
en AutoOpinie ziet dr wat donker uit
Ach php es bekijken of ik her en der wat kan oppikken... visueel vormgeven kan ik al lang dus nu es techniek bestuderen.
Wat zijn nu eigenlijk de mogelijkheden om ontopic te komen want het meeste oogt allemaal erg strak en technisch... echte vormgeving mis ik bij forums al weten sommigen het wel goed te doen binnen de beperkingen die bij forms aanwezig zijn.