[KIJK] www.corsica-prikbord.nl
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
- Contacteer:
www.corsica-prikbord.nl
Hallo allemaal,
Ik heb met phpbb 2.0.11 en een flink aantal aanpassingen, plus mijn eigen template, een site gemaakt voor en door liefhebbers van het Franse eiland Corsica. Het adres is http://www.corsica-prikbord.nl
Groet, Erik Geurts
Ik heb met phpbb 2.0.11 en een flink aantal aanpassingen, plus mijn eigen template, een site gemaakt voor en door liefhebbers van het Franse eiland Corsica. Het adres is http://www.corsica-prikbord.nl
Groet, Erik Geurts
Mijn phpBB site: Corsica Prikbord
-
- Contacteer:
Dank voor het compliment. Ik ben op dit moment bezig met het inbouwen van een 'downloads' sectie, waarin mensen screensavers, wallpapers, PDFjes, etc, kunnen downloaden. Wordt gekoppeld aan het profiel, dus sommige downloads worden alleen voor leden beschikbaar gesteld. Daarna komen nog meer extra's.
-
- Contacteer:
Inmiddels zijn we ruim een jaar verder, mijn prikbord en vooral ook het uiterlijk van het prikbord is verder gegroeid en (in mijn ogen) verbeterd. Ik ben benieuwd wat jullie er nu van vinden. Adres staat in mijn signature.
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
- Wout -- w00t
- XGE_Lithium
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Dank jullie wel allemaal voor de positieve reacties.
De opmerking over 'veel reclame' zal ik goed in me opnemen, maar een druk bezocht prikbord kost natuurlijk ook wel wat qua hosting, en dat wordt via de reclame betaald. Overigens werkt die (Google AdSense) reclame erg goed, er wordt regelmatig op geklikt.
Naast alle positieve reacties ben ik toch ook wel benieuwd naar tips, verbetersuggesties en zo. Ik hoop op positieve kritiek (zo iets van: dat dingetje daar vind ik niet goed, want... en ik zou het zo eens proberen). Ik ben benieuwd!
De opmerking over 'veel reclame' zal ik goed in me opnemen, maar een druk bezocht prikbord kost natuurlijk ook wel wat qua hosting, en dat wordt via de reclame betaald. Overigens werkt die (Google AdSense) reclame erg goed, er wordt regelmatig op geklikt.
Naast alle positieve reacties ben ik toch ook wel benieuwd naar tips, verbetersuggesties en zo. Ik hoop op positieve kritiek (zo iets van: dat dingetje daar vind ik niet goed, want... en ik zou het zo eens proberen). Ik ben benieuwd!
-
- Contacteer:
Bedankt voor de tip. Ik moet daar echter goed over nadenken, want uit mijn tests blijkt dat met deze positie de advertentieopbrengsten het hoogst zijn. En die advertenties betalen de hosting...marienvo schreef:zeer nette indeling :thumb: alleen de "Interessante links"-ads zijn wel storend groot, mss een idee om deze rechts in de kolom te zeten of de hele box wat in te slinken
Gelukkig zijn de AdSense advertenties wel meestal (bijna altijd) heel relevant voor het onderwerp van de site, dus ik denk dat bezoekers ze niet als heel irritant ervaren. De doorklikratio op de advertenties is in ieder geval erg hoog (ik mag het percentage niet bekend maken van Google).
Overigens, dat heb je wel gezien, als mensen lid worden en inloggen dan verdwijnen de meeste advertenties. Op die manier wil ik het aantrekkelijk maken voor mensen om lid te worden (en dat doen mensen ook regelmatig).
-
- Contacteer:
Op basis van de voorgaande feedback heb ik nog eens gekeken naar het advertentieblok bovenaan elke pagina, direct onder de horizontale menubalk. En inderdaad, dat kon wel wat minder 'in your face'. Ik heb het hele advertentieblok nu wat minder dik aangezet.
Ik ga de stats van AdSense de komende tijd eens goed volgen om te kijken of het geen negatief effect heeft.
Ik ga de stats van AdSense de komende tijd eens goed volgen om te kijken of het geen negatief effect heeft.