[KIJK] Murgfeesje.be
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

ziet er wel mooi uit, alleen die geschreven vindt ik erg onduidelijk
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
het phpBB gevoel is idd niet meer echt terug te vinden, was de bedoeling ook (maar ik hou de link onderaan de pagina ter ere van heel het phpBB gebeuren)
Maar ik ben ook bezig met een echt phpBB Forum (met gelinkte users database) te maken waar het dan ook om het forum zelf gaat.. dus daar zullen er geen veranderingen aan te pas komen
Maar ik ben ook bezig met een echt phpBB Forum (met gelinkte users database) te maken waar het dan ook om het forum zelf gaat.. dus daar zullen er geen veranderingen aan te pas komen
Erg stijlvol ontwerp, alleen de margins storen me behoorlijk. Bij lagere resoluties, waarbij de breedte van de tabel niet in 1 beeld past, zie je 10px van het witte middenvlak van de achtergrond. Het op 0px stellen van de linker en rechter margin zou dit probleem op moeten lossen.
Daarnaast is de padding van de body niet gedefineerd, waardoor sommige browsers de standaardwaarde voor de bodypadding laten staan. De algemene padding op 0px stellen (padding:0px; in de body) lost dit probleem denk ik wel op (gebruik bijv. Opera om dit probleem te zien).
Daarnaast is de padding van de body niet gedefineerd, waardoor sommige browsers de standaardwaarde voor de bodypadding laten staan. De algemene padding op 0px stellen (padding:0px; in de body) lost dit probleem denk ik wel op (gebruik bijv. Opera om dit probleem te zien).
Murgfeesje.be is weer geupdate..
--Nieuwe hoofding
--Details aangepast
--Categorieen systeem verfijnd
[/url]
--Nieuwe hoofding
--Details aangepast
--Categorieen systeem verfijnd
[/url]
ziet er goed uit! :thumb:
Code: Selecteer alles
phpBB : Critical Error
Could not connect to the database
Jij hebt wel vaker problemen met je server.
Misschien iets aan doen?
Misschien iets aan doen?
- Menace2Society