[KIJK] Be Coldplay forum

Bezig met een stijl voor je website? Of voor heel de community? Laat hem ons zien.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
arawan
Contacteer:

Be Coldplay forum

Bericht door arawan » 01 sep 2005, 14:49

Hallo iedereen !

Ik wil graag m'n forum aan jullie voorstellen. Het gaat over Coldplay en het hoort bij de site Be Coldplay. Hiervoor had ik ook al een forum maar dat was een gewoon gehost forum (dat was ook wel goed want je kon de HTML code aanpassen maar het ontwerpen van m'n eigen stijl was de doorslag om een kijkje te gaan nemen op PHPBB).

Ik ben al een tijdje met websites bezig en heb er al een paar gemaakt en nu werd het toch eens tijd vond ik om PHP te leren kennen. Voordien had ik m'n website gemaakt met het programm 'Freeway 3.5.15'. Om dat programma te gebruiken heb je maar weinig HTML kennis nodig. Toch was ik al goed op de hoogte van HTML om zo een eigen 'style' aan m'n websites te geven. De basiskennis van HTML had ik dus al.

Ik heb dan besloten om te beginnen een PHPBB forum te maken. En na veel bloed, zweet en tranen is het eindelijk gelukt. Ik had nog nooit eerder met PHP gewerkt en het was dan ook een hele warboel in het begin. Ik ben dan beginnen zoeken naar een nederlands forum voor hulp en hier ben ik dan. Ik ben nog nooit vroeger met PHP begonnen omdat ook m'n server bij skynet geen PHP host. Nu heb ik nieuwe webruimte bij Apple maar daar hetzelfde probleem maja we zoeken het dan maar gratis.

Nou ja, genoeg nu. Ga gewoon eens een kijkje nemen op m'n eerste creatie met PHP. Ik hoop dat het jullie bevalt en veel plezier !

Oh ja, hier is de link : Be Coldplay forum

Om andere sites te zien van mij : Klik hier

:wink:

PS: momenteel werkt de server van downfire niet echt. Blijf proberen en dan raak je er wel door !

LoYaL
Contacteer:

Bericht door LoYaL » 01 sep 2005, 15:03

Ziet er leuk uit! :thumb: , zeker niet slecht
http://www.rappersonline - voor al je online rapmovies + downloads !

mac-rolec
Contacteer:

Bericht door mac-rolec » 01 sep 2005, 15:11

Ziet er mooi uit! Alleen als ik via de homepage op het forum probeer te komen krijg ik een 404 error.

The Streets

Bericht door The Streets » 01 sep 2005, 16:32

Ziet er mooi uit, maar ik krijg ook hier die downfire dingen.. Zou het dan aan mij liggen?

'om bandbreedte te besparen staat downfire het direct linken van plaatjes niet toe' Mag je dan niet eens op je eigen page plaatjes laten zien?

Probeer daar wat op te vinden, want het trekt alles uit z'n verband.

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 01 sep 2005, 16:53

Ik zie de plaatjes gewoon hoor ;)
Wat ik wel vervelend vind, is dat de muisaanwijzer geen handje is, op de fora op de index ;)

Gesloten