[KIJK] SpiekerBoard

Bezig met een stijl voor je website? Of voor heel de community? Laat hem ons zien.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Headstrong

Bericht door Headstrong » 25 jan 2004, 19:31

Ik vind de kleuren ook erg goed bij elkaar passen, verder niet veel op aan te merken. Wel geinig logo trouwens. :)

[8/10]

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 25 jan 2004, 20:12

Cheeta schreef:Je mag helaas geen topic openen voor mijn forum ivm dat de template nog niet af is!!

En er werd gevraagd of ik jaloers was nou bij deze!!!

En vroeg alleen commentaar!!

mzzl 8)

Jaloers zou je wel moeten zijn als je ziet dat hij zijn eigen templates maakt en jij hem laat maken.
[+] Isento at DeviantArt

Cheeta
Contacteer:

Bericht door Cheeta » 25 jan 2004, 20:21

Lol

laat de images maken omdat ik dat niet kan aangezien mijn laptop geen photoshop trekt!!!

De rest doe ik zo goed als zelf!!!

mzzl 8)
Don't mess with BD and save the Cheeta's!

LazyTiger

Bericht door LazyTiger » 25 jan 2004, 20:41

*zucht*

maar goed,
leuke template wijzegingen heb je, the streets.
zet het evt. onderaan je pagina. edited by the streets.
misschien dat je ook nog iets met de folder images kunt gaan rommelen.

en het menu is engels, vertaal dat misschien even.

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 26 jan 2004, 14:38

Cheeta schreef:Lol

laat de images maken omdat ik dat niet kan aangezien mijn laptop geen photoshop trekt!!!

De rest doe ik zo goed als zelf!!!

mzzl 8)
Waarom i-net je dan?
Photoshop heeft net 200Mhz nodig alleen laad hij dan iets langer.
Dus nogal onzin vind je niet?
[+] Isento at DeviantArt

Cheeta
Contacteer:

Bericht door Cheeta » 26 jan 2004, 14:57

hehe 32 mb geheugen maar!!!

Daar draait windows en kladblok net op plus een test apache!!!

mzzl 8)
Don't mess with BD and save the Cheeta's!

The Streets

Bericht door The Streets » 01 feb 2004, 19:57

Ik heb een klein beetje in de CSS file gerommeld.

Heel subtiel...
Ik ben voor evolutie, niet revolutie. 8)

Zoek de 4 verschillen... :wink: En zeg eventueel wat je er van vindt.

Link is het zelfde gebleven.

LazyTiger

Bericht door LazyTiger » 01 feb 2004, 20:03

achtergrond.

The Streets

Bericht door The Streets » 15 aug 2005, 16:50

Even een enorme schop..

Afbeelding

Mijn forum is inmiddels anders gaan heten, maar is verder nog ongeveer hetzelfde, veel muziek dus, met wat kleine randonderwerpen. Ik post om dat ik [nu op basis van 'Ad Infinitum mocht er hier nog ene Cheeta rondhangen] een template heb gemaakt die mooi past bij mijn [eveneeens redelijk nieuwe] site. Naar mijn idee een mooie, simpele en snel ladende style. De header kan trouwens een kunstje :P [combo van java en JPEG, een soortgelijk gifje werd namelijk 8mb]
Forum vind je ook nog via de link in de beginpost. Maar deze: SpiekerBoard.tk is er speciaal voor gemaakt..

Roep maar is wat slechte, of eventueel goede, punten.. 8)

Bee

Bericht door Bee » 15 aug 2005, 17:31

Ik wil niet vervelend doen ofzo, maar je weet hopelijk wel dat adblockers bij lycos verboden zijn, en dat ze rucksichtlös daarvoor sites verwijderen van hun servers? Als ik jouw was zou ik overstappen naar een betaalde hosting. Meer info daarover in de Algemene Chat.

"Help, ik ondersteun geen java, wat nu?"
Dat zal veel voorkomen, sinds Microsoft Java uit Windows heeft verwijderd bij Service Pack een, het logo wat hier staat is ook mooi, en meer logo's zijn niet echt nodig toch? Java staat trouwens bekend om lang laden en langzaam laden, en die plugin is ook niet de kleinste ;)

Voor de rest ziet het er gelikt uit :thumb:
... Maar ik modereer (nog) niet.

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 15 aug 2005, 17:35

De popup blocker die piept flink bij mij.
Verder werkt de reclame blocker niet goed, geeft javascript fouten, en is zoals bee zij verboden. Ook zit het door .tk in ee frame.
Verder ziet het er wel mooi uit, al laad het niet altijd even snel.

The Streets

Bericht door The Streets » 15 aug 2005, 18:51

Bedankt voor de comments, vreumd dat de google ads ook niet in beeld komen. Ik zie sowieso geen reclame vanwege Norton maar ik had zonder norton getest en toen kwam boven in beeld wel de google linkjes. Ik wil alleen die 'overschuivende' lycos reclame kwijt, die balk bovenin vind ik niet zo'n probleem.

Ik ben inderdaad wel van plan te verhuizen, maar met de huidige drukte vind ik een betaalde host een beetje jammer van het geld. Zal iig nog is kijken waarom die google ads niet komen..

ik ben gek

Bericht door ik ben gek » 16 aug 2005, 06:36

ik heb geen virusblokering geen popupblokker geen antiespyware want backup van me pc staa toch klaar en mijn data ergens anders :P
maar ook geen popups...

The Streets

Bericht door The Streets » 20 aug 2005, 11:41

Mijn moeder heeft een site inclusief 2 databases die ze niet gebruikt, dus daar wil ik mijn forum is opzetten. Als het goed bevalt neem ik ook een domein bij dezelfde host.

Ik kon daar automatisch een forum aanmaken, daarna via phpmyadmin alles leeg gegooid en mijn backups toegevoegd. [Alles behalve post text, die trok lycos niet in een keer. Doe ik in stukjes als dit probleem is verholpen. Weet iemand misschien hoe je bij lycos fatsoenlijk kunt backuppen?]

Nu ik het forum wil bekijken krijg ik echter een error:

Code: Selecteer alles

phpBB : Critical Error 

Error creating new session

DEBUG MODE

SQL Error : 1054 Unknown column 'session_admin' in 'field list'

INSERT INTO phpbb_sessions (session_id, session_user_id, session_start, session_time, session_ip, session_page, session_logged_in, session_admin) VALUES (' misschien onveilige info?', 0, 0, 0)

Line : 172
File : sessions.php 
Op de nieuwe plek staat een schone installatie versie 2.0.17, op lycos 2.0.14/15 dacht ik. Is dat 'session admin' er in de tussentijd uitgesloopt misschien? Als iemand een oplossing weet dan graag roepen..

[Weet dat dit niet supportforum is, maar miss is het zo'n kleinighiedje dat een nieuw topic wat overdreven is.]

jh0nny
Contacteer:

Bericht door jh0nny » 20 aug 2005, 11:44

Je hebt blijkbaar zelf aanpassingen gemaakt in de php bestanden waarbij die velden worden aangeroepen, en zo niet dan is het juist andersom en zitten er velden in de laatste versie die niet aanwezig waren in jouw versie.
Ik zou dus gewoon eventjes de oude bestanden van je lycosaccount plaatsen in de directory van phpbb en daarna de update uitvoeren.
Barki.nl

The Streets

Bericht door The Streets » 20 aug 2005, 11:56

Code: Selecteer alles

ALTER TABLE phpbb_sessions ADD COLUMN session_admin tinyint(2) DEFAULT '0' NOT NULL;
Dit deed de truuk ook, ik wil liever niet de oude bestanden van lycos. Daar zit veel troep in [lycos mod enz]. Ik ga nu even schone installatie doen en alles opnieuw modden.

Bedankt voor de tip.

Nu heb ik bij sommige links op nieuwe locatie [bijv. amdin panel] dat ik door word gelinkt naar oude locatie. Weet jij/iemand anders daar nog wat tegen?

Bee

Bericht door Bee » 20 aug 2005, 12:04

Dit vond ik met behulp van de snelle en makkelijke zoekfunctie:

http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=207 ... 4+inloggen
... Maar ik modereer (nog) niet.

The Streets

Bericht door The Streets » 01 sep 2005, 14:23

bee schreef:Dit vond ik met behulp van de snelle en makkelijke zoekfunctie:

http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=207 ... 4+inloggen
Mijn excuses, ik ging er al vanuit dat het iets met urls te maken moest hebben en met zoeken merk ik dat ik serverpath en scriptpath moet wijzigen, maar waar vind ik die ook alweer. Dacht in phpbb_config maar ik zie ze niet of over het hoofd..

Edit: Laatste dus [nl. op 2e pag van phpbb_config], heb ik al is eerder scheel naar gezocht herrinner ik me nu.. :oops:

Edit 2: Nogmaals verhuist, nu naar board.spiekerboks.nl. Denk dat ik daar minstens een jaar blijf staan.. :roll: :wink:

Gesloten