[KIJK] ..::SpamTown::..
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Ow hahahahaha !! Refresh de pagina.. ik heb die steentjes al een paar uur geleden verandert o_O ...
Cntrl + F5 , of gewoon je refresh button
Cntrl + F5 , of gewoon je refresh button
http://www.rappersonline - voor al je online rapmovies + downloads !
Oke... je internet is redelijk traag als je na een paar uur nog niet het goede krijgt o_O"
Soms is die site heel snel, maar als ik mods toevoeg weer wat langzamer.. en ja jij hoeft niks mooi te vindenjh0nny schreef:Als we het over traag hebben, jouw site is ook niet bepaald de snelste.![]()
Vind het overigens niet bepaald een mooie kleur, maar smaken verschillen he!

ja die heb je van me gestolen...ba21 schreef:zonder mijn hulp was het niet gelukt he!![]()
en die avatar van je komt me ook heell bekend voor

-
- Contacteer:
Ehh, Zero...
Gebruikers avatar moet voldoen aan de volgende eisen. De avatar mag niet groter zijn dan 100x100 pixels, geen animatie bevatten, mag niet lijken op een status-indicatie van een administrator of moderator, mag niet groter zijn dan 10kb en moet een hoge constante verbinding hebben in geval van linking. Avatar gelinkt vanaf trage site of avatars die herhaaldelijk fout ingeladen worden zullen verwijderd worden uit het gebruikersprofiel.
Wist je al dat er in de gallery ook images staan met animatie?cartoontje schreef:Ehh, Zero...
Gebruikers avatar moet voldoen aan de volgende eisen. De avatar mag niet groter zijn dan 100x100 pixels, geen animatie bevatten, mag niet lijken op een status-indicatie van een administrator of moderator, mag niet groter zijn dan 10kb en moet een hoge constante verbinding hebben in geval van linking. Avatar gelinkt vanaf trage site of avatars die herhaaldelijk fout ingeladen worden zullen verwijderd worden uit het gebruikersprofiel.
... Maar ik modereer (nog) niet.
Onder andere:
Maargoed, over de site...
Ik vind het een leuk, fris uiterlijk hebben. Het eerste wat me meteen opvalt is je logo. De rest van het forum is mooi uitgewerkt alleen het logo vind ik zo'n "echte 5 minuten haastklus". Vergeet niet dat het logo waarschijnlijk het meeste zal opvallen aan je site.
En natuurlijk word je site trager naarmate je meer MODs installeert, je database zal dan meer gegevens moeten verwerken en zal dus langer werk hebben. En al helemaal op een Lycos host...
Mensen, het gaat hier over een site-check van Spam Town! Niet over elkaars avatars, dat regelen de admins wel en anders vechten jullie het maar op een andere plek uit!cartoontje schreef:Ehh, Zero...
Ik vind het een leuk, fris uiterlijk hebben. Het eerste wat me meteen opvalt is je logo. De rest van het forum is mooi uitgewerkt alleen het logo vind ik zo'n "echte 5 minuten haastklus". Vergeet niet dat het logo waarschijnlijk het meeste zal opvallen aan je site.
En natuurlijk word je site trager naarmate je meer MODs installeert, je database zal dan meer gegevens moeten verwerken en zal dus langer werk hebben. En al helemaal op een Lycos host...

Mooie uitleg, dank je wel, en zoals je zegt ; logo duurde idd 5 minuten, maar er komt zeker een andere.. :thumb: thx voor je comment :thumb:Prophecy schreef:Onder andere:Mensen, het gaat hier over een site-check van Spam Town! Niet over elkaars avatars, dat regelen de admins wel en anders vechten jullie het maar op een andere plek uit!cartoontje schreef:Ehh, Zero...