[KIJK] www.vakantieweetjes.be
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

www.vakantieweetjes.be
Hallo,
Ik wil jullie al even m'n forum laten zien... Het is nog wel niet helemaal tot in detail klaar (kleine icoontjes moet ik nog aanpassen)
Laar jullie mening, ideetjes, commentaar maar komen...
http://www.vakantieweetjes.be
Alvast bedankt !
Ik wil jullie al even m'n forum laten zien... Het is nog wel niet helemaal tot in detail klaar (kleine icoontjes moet ik nog aanpassen)
Laar jullie mening, ideetjes, commentaar maar komen...
http://www.vakantieweetjes.be
Alvast bedankt !
Bij Geen Nieuwe Berichten staat de olifant gewoon stil, bij Nieuwe Berichten gaat z'n slurfje steeds omhoog omlaag...CB schreef:Ziet er wel leuk uit
Alleen je gebruikt voor Nieuwe berichten/geen nieuwe berichten, een olifant.
Tussen die 2 zie ik niet super veel verschil![]()

Het zijn inderdaad veel fora, maar er zijn nu eenmaal veel landen... Ik had eerst minder fora, maar de bezoekers vroegen zelf om het uitgebreider te maken... dus ja, klant is koning hé...bee schreef:Je hebt veel te veel forums, je moet tig kilometer scrollen en daarmee verlies je het overzicht
Je kan toch ook bijvoorbeeld NL+BE+LUX Benelux maken, scheelt 2 forums.vanessa schreef:Het zijn inderdaad veel fora, maar er zijn nu eenmaal veel landen... Ik had eerst minder fora, maar de bezoekers vroegen zelf om het uitgebreider te maken... dus ja, klant is koning hé...bee schreef:Je hebt veel te veel forums, je moet tig kilometer scrollen en daarmee verlies je het overzicht
Oostenrijk + Zwitserland = Alpenlanden
Noorwegen + Zweden + Finland + Denemarken = Scandinavie.
De meeste forums hebben bijna geen inhoud, en door gebruik te maken van tagjes in TT'jes. Echt, het scheelt kilometers

... Maar ik modereer (nog) niet.
Zoals gezegd, ook jammer dat je header niet gecentreerd is.
En je cellpics voor nieuwe berichten lijkt mij persoonlijk zeer irritant als je een tijdje niet bent geweest en 200000 bewegende olifantjes ziet.
En je cellpics voor nieuwe berichten lijkt mij persoonlijk zeer irritant als je een tijdje niet bent geweest en 200000 bewegende olifantjes ziet.
[+] Isento at DeviantArt
Ik heb aan aantal fora samengevoegd...bee schreef:Je kan toch ook bijvoorbeeld NL+BE+LUX Benelux maken, scheelt 2 forums.
Oostenrijk + Zwitserland = Alpenlanden
Noorwegen + Zweden + Finland + Denemarken = Scandinavie.
bee schreef:De meeste forums hebben bijna geen inhoud, en door gebruik te maken van tagjes in TT'jes. Echt, het scheelt kilometers
Wat bedoel je met dit ?...

Header is ondertussen gecentreerd... op mijn schermpje hier met resolutie 600x800 stond ie mooi over de hele breedte gespreid zodat ik niet zag of ie nou in het midden stond of niet... op hogere resolutie zie je dat inderdaad wel...leipo schreef:Zoals gezegd, ook jammer dat je header niet gecentreerd is.
groetjes,